Dizzee Rascal !

Alles in verband met muziek
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Ja sorry maar voor mij den topper op het moment zene, dit nr geeft mij een ongeloofelijk heerlijk gevoel en als je de sfeer erond ziet... amai men voeten.



En om af te sluiten de Marquee tent op Pukkelpop die 5 cm de hoogte in gaat !

Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door lemant »

dikke hits idd, maar ik heb toch liever zijn grime vanop "boy in da corner"

die Bonkers is trouwens voor een groot deel de verdienste van duizendpoot Armand Van Helden ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door vincent1982 »

is ni direct mijn ding , mja bij milk inc in werchter ging de vloer ook 5 cm omhoog en de enigste goei plaat da ze gemaakt hebben is la vache en eventueel saxy motion ook nog
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Als je "La Vache" tegenover zijn producties van nu legt, merk je wel dat hij enorm vooruit is gegaan qua produceren. Een mens kan 1 of 2 nr één hits maken maar hoe de Regi ze keer op keer in elkaar flatst daar kan ik niks anders dan bewondering voor hebben. Niet dat het mijn ding is....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Stanne »

Had ze wel is willen zien op Pukkelpop.
Zat er weken van tevoren aan te komen dat Bunkers het hoogtepunt ging zijn.
Beetje zoals White Stripes - 7 nation army op Pukkelpop 2004: salto mortales, Bengaals vuur, collectieve deliriums,.... int volk waargenomen toen.
Festivals zijn soms als surfvakanties: try to catch the biggest waves :mrgreen:

Grtz
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:dikke hits idd, maar ik heb toch liever zijn grime vanop "boy in da corner"
Helemaal mee eens! Dat is en blijft een geweldig album ('k heb daar zelfs nog een t-shirt van, haha).
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door emotionslover »

ThaMan schreef:Als je "La Vache" tegenover zijn producties van nu legt, merk je wel dat hij enorm vooruit is gegaan qua produceren. Een mens kan 1 of 2 nr één hits maken maar hoe de Regi ze keer op keer in elkaar flatst daar kan ik niks anders dan bewondering voor hebben. Niet dat het mijn ding is....

wel moet eerlijk zeggen heb er ook bewondering voor!! dit weekend (zat) op het onverwachts (moat had tickets over, 35 stuk, kan da toch nie weggooien???) naar milk inc geweest!!! was nie volledig mijn ding, maar die gast kan een zaal toch laten knallen!!! zat goe in elkaar... en 2unlimited nog eens gezien (kan ik altijd pruimen :cheers: ) dus volledig anti REGI, nee... toch nie!!!! jaloezie is voor sukkels..... en we moeten content zijn dat het nie alleen lotti is.... die belgië op de wereldkaart zit (te zien aan de fans uit duitsland, nederland, spanje die aanwezig waren....)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door vincent1982 »

Is gewoon een kwestie van smaak , ik zou nog niet gaan als ze me 50 euro erbovenop geven. Al die dingen trekken zo hard op elkaar. Regi wil geld verdienen , commercieel en zoveel mogelijk mensen lokken. clouseau vult wel 17 sportpaleizen na elkaar . De grote massa hoort die rommel constant op de radio.

Ben in april naar extreme reunion geweest in montini , was misschien 400-500 man , affiche stond vol vette namen die zeker niet onderdoen voor regi.

Met discotheken net hetzelfde , de meeste mensen zitten in clubs waar commeriele dingen gedraaid worden (reflex, versuz, highstreet , carre) . Als je in discotheken komt waar de goede stuff gedraaid wordt , zit er bijna geen volk.

Ik vind muziek niet per sé goed omdat de grote massa het goed vind .
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door emotionslover »

vincent1982 schreef:Is gewoon een kwestie van smaak , ik zou nog niet gaan als ze me 50 euro erbovenop geven. Al die dingen trekken zo hard op elkaar. Regi wil geld verdienen , commercieel en zoveel mogelijk mensen lokken. clouseau vult wel 17 sportpaleizen na elkaar . De grote massa hoort die rommel constant op de radio.


Ben in april naar extreme reunion geweest in montini , was misschien 400-500 man , affiche stond vol vette namen die zeker niet onderdoen voor regi.

Met discotheken net hetzelfde , de meeste mensen zitten in clubs waar commeriele dingen gedraaid worden (reflex, versuz, highstreet , carre) . Als je in discotheken komt waar de goede stuff gedraaid wordt , zit er bijna geen volk.


Ik vind muziek niet per sé goed omdat de grote massa het goed vind .
heb ik ook nie gezegd! is ook nie mijn ding! maar vond het gewoon eens leuk!
carat, extreme music that's the sound! :cheers: :cheers: see ya!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door KingsBoy »

ThaMan, zit jij aan de drugs ofzo? dit is gewoon ziekelijk slecht in het kwadraat, djeezes
dit is toch een mop mag ik hopen???????? :scratch:

BONKERS!

daarvoor moet je toch jonger zijn dan 16 komaan, ik moet hiervan spontaan overgeven, en ik ben zelfs niet aan het overdrijven!
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door emotionslover »

KingsBoy schreef:ThaMan, zit jij aan de drugs ofzo? dit is gewoon ziekelijk slecht in het kwadraat, djeezes
dit is toch een mop mag ik hopen???????? :scratch:

BONKERS!

daarvoor moet je toch jonger zijn dan 16 komaan, ik moet hiervan spontaan overgeven, en ik ben zelfs niet aan het overdrijven!


chance Kingsboy had hier nog iets liggen!!!! stuur ik het op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bijlagen
dyn008_original_425_567_pjpeg__b4edb8f863f614db188db5ac759ab7a3.jpg
dyn008_original_425_567_pjpeg__b4edb8f863f614db188db5ac759ab7a3.jpg (69.4 KiB) 514 keer bekeken
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Al goed dat niet iedereen hetzelfde karakter heeft, anders zou het maar een saaie boel zijn.
Ieder zijn ding, leef en laat leven... ik kan even goed genieten van een stukske opera bwv spreken.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door Gio »

Idd ieder zijn ding. Al ben ik 't oneens met Thaman, mijn afkeer voor Dizzee Rascal is bijlange niet zo groot als die van Kingsboy :D

Maar idd, hij doet me niets. Vind de muziek maar platjes... En daarnaast wordt Bonkers ook platgespeeld op StuBru... Nu is't wat minder, maar voor 't verlof hoorde ge die plaat misschien 14 keer op 'n dag :roll:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door ThaMan »

Tsja ik luister alleen goede zenders... Nostalgie
de rest komt hier niet op :tongue:
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Dizzee Rascal !

Bericht door KingsBoy »

ThaMan schreef:Al goed dat niet iedereen hetzelfde karakter heeft, anders zou het maar een saaie boel zijn.
Ieder zijn ding, leef en laat leven... ik kan even goed genieten van een stukske opera bwv spreken.
opera is nog goeie muziek, dit is nog 9 stappen lager dan Milc Inc :P
ik kan begrijpen dat MASSA'S 16 jarigen hierop uit de bol gaan, en trust me, they do
maar van jou had ik beter/meer verwacht :mrgreen: no disrespect though :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten