Foto's Holy Ghost anno 2009

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
Plaats reactie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2009, 19:35

Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door kortex »

Yo gasten

vorige week zaterdag wist ik ff niet wat gedaan. Ik zal al lang te spelen in m'n hoofd met de gedacht om es de Holy Ghost te bezoeken. Ben beginnen rondzoeken op internet achter het adres van de Holy Ghost, maar nergens te vinden natuurlijk. Tja dat het in Sirault is wist ik wel, aan de hand van enkele foto's en Google Earth heb ik het dan uiteindelijk gevonden. Adres ingegeven in de gps en vertrokken!

Ziehier mijn foto's die ik daar genomen heb. Heb hier op het forum gelezen dat het voor avontuurlijke mensen zeker de moeite is om es te gaan kijken, wel, ik kan dat zeker beamen! Er hangt echt zo'n zotte sfeer. Ben zelf pas 23, maar enorm gepassioneerd door het verleden. De foto's, de sfeer, de mensen, kleren, alledaagse gebruiksvoorwerpen en vooral de MUZIEK. Heb deze sfeer zoveel mogelijk proberen vast te leggen op camera...

Ahja, btw, dit was mijn eerste date met m'n vriendin nu ;-) :albino:


Afbeelding
Foto van vanbuiten genomen, net bij aankomst. 'k heb mijn auto een beetje verder geparkeerd, zodat het niet opviel dat er mensen bezig waren de heilige grond te betreden.

Afbeelding
Foto van de voorkant, het moment om binnen te treden was bijna aangebroken, zat nogal wa met zenuwen...

Afbeelding
Ook hier kennen ze vandalisme...

Afbeelding
Deur open!

Afbeelding
Eenmaal binnen ! zéér machtig zicht!

Afbeelding
De plaats waar vroeger de vestiaire was.

Afbeelding
Foto van op de trap genomen.

Afbeelding
Nog es foto van op de trap genomen.

Afbeelding
Waar (denk ik) vroeger de DJ stond?

Afbeelding
Widescreen van boven genomen.

Afbeelding
Boven was er zo een deurtje, ben er even door gaan loeren

Afbeelding

Afbeelding
Daarna terug naar beneden geweest

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Héél mooie graffiti

Afbeelding
De verf schilfert al wat af...

Afbeelding
1996....

Afbeelding
De toiletten.

Afbeelding
Niemand op de pot? gwn geen pot :-)

Afbeelding
Ego-pic ;-)

Afbeelding
De zon mocht natuurlijk ook niet ontbreken :)

Afbeelding
De bar, vol met spinnewebben :p


Afbeelding
Bij het naar buiten gaan,nog een laatste foto van de binnenkant

Afbeelding
Foto van de gedenksteen

Afbeelding
Trapke afdalen en weg!

Ziezo, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik allesins wel, al voordat ik deze trip plande wilde ik de foto's met jullie delen, is bij deze ook gebeurd :)

Groeten,

Korneel
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door lemant »

zalige pics ... en intrigerend dat ook een 23-jarige dezelfde passie deelt :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2009, 19:35

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door kortex »

lemant schreef:zalige pics ... en intrigerend dat ook een 23-jarige dezelfde passie deelt :)
Hehe :p ben erdoor gepassioneerd tot en met. Vorig jaar in Kortrijk nog zitten rondvragen hoe dat nu zat met de brand in ATV in Kooigem. Ook constant aan 't rondvragen aan oudere gasten of ze al van ATV gehoord hebben, of er geweest zijn enz. Zijn ahw mijn helden :p

Btw zalige site van u. atvlive_johan&marko94_192.mp3 is in de Holy Ghost opgenomen wss? Toevallig hier geen tracklist van? :p
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door lemant »

kortex schreef:
lemant schreef:zalige pics ... en intrigerend dat ook een 23-jarige dezelfde passie deelt :)
Hehe :p ben erdoor gepassioneerd tot en met. Vorig jaar in Kortrijk nog zitten rondvragen hoe dat nu zat met de brand in ATV in Kooigem. Ook constant aan 't rondvragen aan oudere gasten of ze al van ATV gehoord hebben, of er geweest zijn enz. Zijn ahw mijn helden :p

Btw zalige site van u. atvlive_johan&marko94_192.mp3 is in de Holy Ghost opgenomen wss? Toevallig hier geen tracklist van? :p

die lives zijn idd uit de Holy Ghost ;)

tracklist heb ik jammergenoeg niet, maar je kan altijd wat samples posten van de dingen die je echt zoekt in de ID-sectie
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2009, 19:35

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door kortex »

lemant schreef:
kortex schreef:
lemant schreef:zalige pics ... en intrigerend dat ook een 23-jarige dezelfde passie deelt :)
Hehe :p ben erdoor gepassioneerd tot en met. Vorig jaar in Kortrijk nog zitten rondvragen hoe dat nu zat met de brand in ATV in Kooigem. Ook constant aan 't rondvragen aan oudere gasten of ze al van ATV gehoord hebben, of er geweest zijn enz. Zijn ahw mijn helden :p

Btw zalige site van u. atvlive_johan&marko94_192.mp3 is in de Holy Ghost opgenomen wss? Toevallig hier geen tracklist van? :p

die lives zijn idd uit de Holy Ghost ;)

tracklist heb ik jammergenoeg niet, maar je kan altijd wat samples posten van de dingen die je echt zoekt in de ID-sectie
Oké, heb het gepost :) kan je ook es helpen kijken aub, paar req's komen namelijk uit da setje :)
Btw van wanneer tot wanneer bestond de Holy Ghost eigenlijk? Zodat ik er een zicht op krijg welke setjes er juist daar opgenomen waren :)

Thx
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door ThaMan »

netjes gedaan, wat mij opvalt is dat het allemaal nog meevalt.
dacht dat er niks meer van ging over blijven.
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door puree »

:cyclopsani: prachtige foto's en sjiek dat je dit iniatief nam !
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2009, 19:35

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door kortex »

puree schreef::cyclopsani: prachtige foto's en sjiek dat je dit iniatief nam !
merci puree :) jij was toch de man die vroeger soms in ATV vertoefde of ben ik verkeerd?

Ooit dan in de Holy Ghost geweest, je weet toevallig niet welke periode dat open was?

Grtz
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door rizzo> »

Mooie picz. Qua clublocatie is dat gewoon de max en weer maar 'ns aangetoond dat de beste feesten niet in de duurst ingerichte keten plaats moeten vinden. De grafitti maakt het af, stijl zit net goed. Quasi mythisch.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door emotionslover »

super pics!

die in het begin met de kerk en de wolken erboven! DE MAX!!!!

woehaaa! :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2009, 10:09

Re: Foto's Holy Ghost anno 2009

Bericht door jasper_426 »

lemant schreef:zalige pics ... en intrigerend dat ook een 23-jarige dezelfde passie deelt :)
ik ben er zelf ook maar 21 zeker 10 jaar te laat geboren ben echt verzot op de jaren 90,

ik vind het spijtig dat er bijna geen foto's of pics te vinden zijn nu deze van holy ghost maar ik kan ze spijtig genoeg niet bekijken kan iemand mij deze soms nog bezorgen alvast bedankt bij voorbaat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast