Mauna Kea

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 sep 2004, 23:09
Locatie: Bxl

Mauna Kea

Bericht door Fredd404 »

Btw ...

Het gebouw is nu ***Te koop*** maar het is echt niet in goeie staat ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mooie nostalgische foto's,ik ben er nooit geweest maar naar 't schijnt was da ook een serieus kot,en dan nog met deg als resident :o
Timo

Bericht door Timo »

ik ben er ook nooit geweest, maar het is toch erg eh dat dan zo'n monumenten staan te verkrotten... :(
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Timo schreef:ik ben er ook nooit geweest, maar het is toch erg eh dat dan zo'n monumenten staan te verkrotten... :(
Ja volledig mee eens, we zouden moeten schrijven naar monumentenzorg , dat ze legendarische clubs moeten beschermen :D
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Tja de kamer waar sommige kluchtzangers hun eerste noten schreven worden dan soms wel als historisch geklasseerd :roll:
sams

Bericht door sams »

Waar was dees club???

Ook de deuren dichtgespijkerd als gevolg van ne razzia ?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Deze Club lag te Sint Genesius Rode (Brabant). Deg heeft er o.a. nog gedraaid als ik me niet vergis
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

waarom deze club gesloten is .....

heel simpel, der was te veel overlast, lawaaihinder.... enz, ook hebben ze daar is een paar keer flikken in burger laten hunnen toer doen (als ge mij verstaat)

resultaat; tot op vandaag ligt het er zo verlaten bij (zoals op de foto's
Josjie

Bericht door Josjie »

nice pics (y)
merci fred
Mroizo

yuw

Bericht door Mroizo »

ziet maar een louche tent uit als get mij vraagt,i like it :D :D wie het overkoopt die kan er mss een nieuwe carat uit de grond stampen,met oud concept & oude muziek van vroeger,zoiets moesten ze nog kunne klaar krijgen,grtz
Club 11 Aka CluBBie

Re: yuw

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Mroizo schreef:ziet maar een louche tent uit als get mij vraagt,i like it :D :D wie het overkoopt die kan er mss een nieuwe carat uit de grond stampen,met oud concept & oude muziek van vroeger,zoiets moesten ze nog kunne klaar krijgen,grtz

:shock: die tijden komen jammer genoeg niet meer weer hoor :cry:
Fieneke

Re: yuw

Bericht door Fieneke »

Club 11 schreef:
Mroizo schreef:ziet maar een louche tent uit als get mij vraagt,i like it :D :D wie het overkoopt die kan er mss een nieuwe carat uit de grond stampen,met oud concept & oude muziek van vroeger,zoiets moesten ze nog kunne klaar krijgen,grtz

:shock: die tijden komen jammer genoeg niet meer weer hoor :cry:
geloofk ook nooit, de overheid heeft ommes geleerd met die discotheken, ik vind de verhalen over de Creamm soms ook wel grof, kverschiet ervan dat die keet nog steeds open is, maar ik vind wel dat zoiets niet kan, als ze dan dicht moet ok, maar maak er dan iets anders van, ik zou zo een verkrot gebouw ni graag in men straat hebben hoor :!:
Josjie

Bericht door Josjie »

welke verhalen over de creamm mogen da dan wel zijn?
Fieneke

Bericht door Fieneke »

geweld vechten en veel dealen :?
Josjie

Bericht door Josjie »

kdenk dat club 11 u da wel zal kunnen weerleggen... allé da van de geweld en vechten en al hé... da dealen daar spreek ik mij nie over uit
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast