[ID] Deep/funky house track style moodymann

Ben je op zoek naar een nummer?
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 sep 2005, 14:56
Locatie: zele

[ID] Deep/funky house track style moodymann

Bericht door Puncher »

hallo clubbers, ik was dit weekend op charlatan plage waar ik een deep/funky house nummerke heb gehoord, lijkt qua stijl en opbouw goed op moodyman - tribute http://www.youtube.com/watch?v=YKmD1-ZbCKw, met een afro vrouwelijke vocal er in, op het einde zong ze enkele keren "i'll go when i go" of "i'll stop when i stop" (weet het niet exact meer), daarna werd trouwens moodymann - shades of jae gespeeld dus het zit in die richting. mijn uitleg is nogal vaag maar ik kan maar proberen é :)

thanks in advance!
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 okt 2007, 00:39

Re: [ID] Deep/funky house track style moodymann

Bericht door William123 »

hmmm...
moeilijk

dit zijn btw male vocals (Marvin Gaye)
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 sep 2005, 14:56
Locatie: zele

Re: [ID] Deep/funky house track style moodymann

Bericht door Puncher »

hey, ik weet het, mijn uitleg is ook maar vaag.
in ieder geval is het met een afro female vocal, in de outro zegt ze iets van "i'll ... when i ..." ik dacht dat het "i'll stop when i stop" was maar het kan ook een ander woord zijn. het klinkt zeker in de richting van moodymann - tribute.

nu heb ik wreed spijt dat ik er indertijd niet beter op gelet heb, ik zou beter een recorder meenemen als ik uit ga :D

grtz
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: [ID] Deep/funky house track style moodymann

Bericht door Disco Stu »

Tja inderdaad moeilijk om zo te zeggen.
Als ik in de stijl van Tribute denk zou ik zeggen iets van Demarkus Lewis of Fred Everything maar daar schiet je natuurlijk ook ni veel mee op.
Heb jaren Funky/Deep House gekocht en gedraait maar in die stijl wordt er nog heel weinig op vinyl uitgebracht en ook weinig echt goeie nummers dus de laatste 2 jaar ni echt meer gevolgd.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 sep 2005, 14:56
Locatie: zele

Re: [ID] Deep/funky house track style moodymann

Bericht door Puncher »

heb hem dan toevalling zelf tegengekomen, FCL - lets go van op de Vocals for everyone EP, net uit en blijkbaar was het Red D zelf die daar draaide dus zal die dan nog in promo gezeten hebben op dat moment...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten