Niemand die hiernaartoe gaat? Met 20 euro toch wel een pakske goedkoper als Tomorrowland.
'k ga toch vooral voor Front 242
nee dank u
Can't beat dr. Poppers: altijd bij de pinkenDr. Poppers schreef:Front speelt binnenkort overigens ook op een festivalletje in Hasselt (sinner's day of zoiets) met Gary Numan, Human League, Anne Clark, ...
Ik begin zo meer en meer den indruk te krijgen da gij nimeer weg wilt met mij en de poppers hé maat.Stanne schreef:Can't beat dr. Poppers: altijd bij de pinkenDr. Poppers schreef:Front speelt binnenkort overigens ook op een festivalletje in Hasselt (sinner's day of zoiets) met Gary Numan, Human League, Anne Clark, ...![]()
Sinner's Day ziet er supergoe uit en den deze aanwezig: http://www.sinnersday.com/
Ist ni omgekeerdback to the 90's schreef:Ik begin zo meer en meer den indruk te krijgen da gij nimeer weg wilt met mij en de poppers hé maat.Stanne schreef:Can't beat dr. Poppers: altijd bij de pinkenDr. Poppers schreef:Front speelt binnenkort overigens ook op een festivalletje in Hasselt (sinner's day of zoiets) met Gary Numan, Human League, Anne Clark, ...![]()
Sinner's Day ziet er supergoe uit en den deze aanwezig: http://www.sinnersday.com/
Als wijle gaan ziede hem ni,gaan we ni dan is em van de party
Ola pola,als er hier 1ne altijd bezig is van kzal moete passe manne.....Stanne schreef:Ist ni omgekeerd![]()
Seg, mor gijle moogt ook naar Hasselt komen zenne![]()
Voor de iets ouderen:het begint daar al om 14u....
48 euro?jeec426 schreef:Mja,
't kindergehalte is misschien wa groot, ma als ge in companie zijt stoort mij da ni zo. En om 48 euro + kosten per ticket te geven vind ik wa teveel.
Voordeel van laundry day is natuurlijk da ge erna nog efkes kunt passeren in een ander clubke. Misschien nog is La Rocca binnenwaggelen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten