Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door Lestat »

man man man wat een kieken is me da :cheers: :cheers: :cheers:

Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:man man man wat een kieken is me da :cheers: :cheers: :cheers:


is super é!!!!!!

stel u eens voor!!!! hehe!

die ene blauwbloes (pletse) ken ik, gast van Menen! was vroeger ook niet altijd den braafste!! :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door rizzo> »

emotionslover schreef:die ene blauwbloes (pletse) ken ik, gast van Menen! was vroeger ook niet altijd den braafste!! :mrgreen:
Zo zijn er wel flink wat meer de laatste jaren. Veel van die jongere flikken van tegenwoordig waren vroeger gewoon schoelies. Als je ziet wat er in Brussel bij de anoniemen zit, da's pfieuw... die onderscheid je niet van het crapuul dat ze moeten klissen. 'k denk dat ze redeneren: "om goeie boswachters te hebben, moeten we stropers inlijven".
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door emotionslover »

rizzo> schreef:
emotionslover schreef:die ene blauwbloes (pletse) ken ik, gast van Menen! was vroeger ook niet altijd den braafste!! :mrgreen:
Zo zijn er wel flink wat meer de laatste jaren. Veel van die jongere flikken van tegenwoordig waren vroeger gewoon schoelies. Als je ziet wat er in Brussel bij de anoniemen zit, da's pfieuw... die onderscheid je niet van het crapuul dat ze moeten klissen. 'k denk dat ze redeneren: "om goeie boswachters te hebben, moeten we stropers inlijven".
zou wel bij DEA willen gaan anders :pirat: :pirat: :pirat: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door ThaMan »

man man, kerel is zo weg als een prei he... hoe lomp kunde zijn
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door Trab »

rizzo> schreef:
emotionslover schreef:die ene blauwbloes (pletse) ken ik, gast van Menen! was vroeger ook niet altijd den braafste!! :mrgreen:
Zo zijn er wel flink wat meer de laatste jaren. Veel van die jongere flikken van tegenwoordig waren vroeger gewoon schoelies. Als je ziet wat er in Brussel bij de anoniemen zit, da's pfieuw... die onderscheid je niet van het crapuul dat ze moeten klissen. 'k denk dat ze redeneren: "om goeie boswachters te hebben, moeten we stropers inlijven".
Klopt. Eén van de zwaar mannen vroeger in Illusion vroeger was zelfs ne flik. Die kerel hebben ze uiteindelijk toch nog buitengestampt bij de flikken omdat ze er niet meer naast konden kijken. Niemand die weet wie ik bedoel?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Als dieje zijn rijbewijs ni kwijt is

Bericht door Lestat »

Trab schreef:Klopt. Eén van de zwaar mannen vroeger in Illusion vroeger was zelfs ne flik. Die kerel hebben ze uiteindelijk toch nog buitengestampt bij de flikken omdat ze er niet meer naast konden kijken. Niemand die weet wie ik bedoel?
Ik denk da'k weet wie je bedoelt maar t is ni mijne beste vriend, met oudjaar 2005 zat t er nog bijna tegen met dieje gast en mijne beste maat (ook 1 van de zwaar manne in illusion :mrgreen: )
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast