Red Bull Elektropedia
Club Member
Favoriete Clubs: Kompass Klub
Contacteer:
Red Bull Elektropedia
http://redbullelektropedia.be/nl
Deze website zal een interactief archief worden waar alles op terug te vinden is over de geschiedenis van de Belgische clubs – van 55, Boccaccio en Zillion naar Fuse, Cherry Moon en Culture Club.
Al dan niet legendarische party's komen eveneens aan bod, ze lichten alle labels door, en ze sleuren er ook alle deejays en producers bij.
Deze website zal een interactief archief worden waar alles op terug te vinden is over de geschiedenis van de Belgische clubs – van 55, Boccaccio en Zillion naar Fuse, Cherry Moon en Culture Club.
Al dan niet legendarische party's komen eveneens aan bod, ze lichten alle labels door, en ze sleuren er ook alle deejays en producers bij.
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Re: Red Bull Elektropedia
Komt ook een boek van. Vooral visueel naslagwerk.
En 19 september party in de Vooruit !
En 19 september party in de Vooruit !
Op 19 september wordt Red Bull Elektropedia officieel boven het doopvond gehouden mét een feestje in de Gentse Vooruit, waar de afgelopen dertig jaar een pak legendarische party's plaatsvonden. Op de affiche staan CJ Bolland (R&S), The Glimmers (Culture Club), Olivier Pieters (Boccaccio), Jan Van Biesen (Switch), T99 (Anasthasia), Millennium Kru (Star Warz), Tomaz (Switch), Steve Cop (La Rocca), Ed & Kim (Breakdown), Raoul (Food), Koenie (Wally's Groove World), Franky Jones (Bonzai), The New Confetti's (The Sound of C), Spacid (Beats of Love), The Hipson Brothers (I Love Techno), Fred Nasen (At the Villa), Rave Our Souls & Zohra.
Club Member
Ja khad al gezien op facebook dat feestje, ziet er super uit!
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Club Owner
zal drukke maand worden!!!!!
reisje Frankrijk, Extreme, Vooruit!!!!!

reisje Frankrijk, Extreme, Vooruit!!!!!

I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Co-Admin
Bangelijk!!!! Redelijk mooie line-up... 

------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
Club Member
Club Owner
leuk initiatief, hopelijk nog wat 'nieuwe' oldskool flyersbeatstar schreef:Ik ben benieuwd naar de site. Nog 8 dagen en dan gaat hij open...

Respected Member
geloof me, je zal versteld staancherryman schreef:leuk initiatief, hopelijk nog wat 'nieuwe' oldskool flyersbeatstar schreef:Ik ben benieuwd naar de site. Nog 8 dagen en dan gaat hij open...

Elite Legendary Member
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe
Contacteer:
Kheb nog een schoen doos vol flyers, maar heb geen scanner... dan zou ik er een foto van moeten maken. Alsook zal ik "Rave The Planet" filmpje uppen naar de mensen van Elektropedia.
Ik ben alleen maar bang dat er veel te veel aan nieuwe dingen gaan opstaan, zoals nu al het geval is.
Ik ben alleen maar bang dat er veel te veel aan nieuwe dingen gaan opstaan, zoals nu al het geval is.
Respected Member
wacht misschien even om te zien wat ze daar al hebben ... zo vermijd je dubbel werkThaMan schreef:Kheb nog een schoen doos vol flyers, maar heb geen scanner...

Elite Club Owner
hierboven weten ze er volgens mij meer van
goed iniatief, hopelijk blijft het wat overzichtelijk.
khad toch ook graag een docu gezien in Belgie ipv enkele afleveringen op jim(?) .
en eigenlijk is dit forum ook wel geschikt om daar op te staan, hier kan men zeveren over the god old days

goed iniatief, hopelijk blijft het wat overzichtelijk.
khad toch ook graag een docu gezien in Belgie ipv enkele afleveringen op jim(?) .
en eigenlijk is dit forum ook wel geschikt om daar op te staan, hier kan men zeveren over the god old days

'k vraag me eigenlijk af wat Zohra als merite geleverd heeft om op die affiche (en in te Vooruit) te mogen staan.
Respected Member
ik denk dat ze op die manier ook het jongere publiek willen bereiken ... kwestie van binnen 15 jaar niet opnieuw alles te moeten gaan archiveren (hoewel ik me ook afvraag of Zohra in dat geval de ideale persoon is)rizzo> schreef:'k vraag me eigenlijk af wat Zohra als merite geleverd heeft om op die affiche (en in te Vooruit) te mogen staan.
Club Owner
Heb dieje al paar keer gehoord en vond die best nog ni zo slecht eigenlijk ze.rizzo> schreef:'k vraag me eigenlijk af wat Zohra als merite geleverd heeft om op die affiche (en in te Vooruit) te mogen staan.
Heeft die eigenlijk ni iets (of nog altijd?) gehad met CJ Bolland?