25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Enterprise »

Afbeelding


THE BITCH LIST invites ENTERPRISE legendary house veteran FRANKY JONES
for a steamy SUMMER 2009 Progressive & Techouse set in true JONESSTYLE !!!

Together with residents Tofke, Tc Brain, Philip

25.07.08 - LA ROCCA - LIER (BELGIUM) - DOORS 23u30

:king:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Matthias »

nice!!!! :cheers:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door emotionslover »

chique flyer!!!! da logo van enterprise is de max!!! :bounce: :bounce:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Dr. Poppers »

Aanwezig, jawel! In full effect (dus met megareflectoren op mijn onderbroek gemonteerd)! ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door back to the 90's »

naart schijnt ga ik hier ook aanwezig zijn :scratch: :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Dr. Poppers »

ESTA LOCO! :mrgreen:

Ondanks de matige opkomst (vooral in 't begin, vanaf drie uur was er wel voldoende volk in de Ballroom) heb ik me weer kostelijk geamuseerd in La Rocca. De steengoede muziek was daar niet vreemd aan: Tofke een zeer fijne set in 't begin, Franky die ronduit sappig overnam en de boel bij momenten knap liet ontploffen en Philip die een magistrale sluitingset vol maffe (vocal) samples placeerde!
Enkele details: 'k heb het tot kwart na zes, half zeven volgehouden; La Rocca blijft in mijn ogen een zalige boîte met een goed soundsystem, mooie belichting en inrichting en plezant volk; Stientje was ook present; onderweg passeerde ik een firma met de welluidende naam 'RETRO ONTSTOPPINGEN' 8) ; ik vond op de Antwerpsesteenweg de verpakking van een dildo :scratch: ; YDR deed halverwege de avond een cameo; Franky bleef zichzelf niet alleen muzikaal trouw, maar zat bovendien weer aan z'n vertrouwde drankje :) ; Guns 'n' Roses was zowaar ook in da house :bom: ; De bevallige dame aan de kassa kreeg bij het maken van een member card serieus zenuwen van m'n speciaal paspoort (als Belg in 't buitenland ); de volgende classics avond is met Marco Bailey; ...

Merci Franky, geen seconde spijt dat ik geweest ben! :thumright:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Enterprise »

Dr. Poppers schreef:ESTA LOCO! :mrgreen:

Ondanks de matige opkomst (vooral in 't begin, vanaf drie uur was er wel voldoende volk in de Ballroom) heb ik me weer kostelijk geamuseerd in La Rocca. De steengoede muziek was daar niet vreemd aan: Tofke een zeer fijne set in 't begin, Franky die ronduit sappig overnam en de boel bij momenten knap liet ontploffen en Philip die een magistrale sluitingset vol maffe (vocal) samples placeerde!
Enkele details: 'k heb het tot kwart na zes, half zeven volgehouden; La Rocca blijft in mijn ogen een zalige boîte met een goed soundsystem, mooie belichting en inrichting en plezant volk; Stientje was ook present; onderweg passeerde ik een firma met de welluidende naam 'RETRO ONTSTOPPINGEN' 8) ; ik vond op de Antwerpsesteenweg de verpakking van een dildo :scratch: ; YDR deed halverwege de avond een cameo; Franky bleef zichzelf niet alleen muzikaal trouw, maar zat bovendien weer aan z'n vertrouwde drankje :) ; Guns 'n' Roses was zowaar ook in da house :bom: ; De bevallige dame aan de kassa kreeg bij het maken van een member card serieus zenuwen van m'n speciaal paspoort (als Belg in 't buitenland ); de volgende classics avond is met Marco Bailey; ...

Merci Franky, geen seconde spijt dat ik geweest ben! :thumright:
Yo Doc,

Desondanks dat tommorowland bezig was was het toch een zeeeeeeeeer gezellige nacht en blijkbaar was je trip naar lier ook één met diverse hoogtes (RETRO ONTSTOPPINGEN daar gaan we een t-shirt mee maken :D ). Wil toch ook vermelden dat Tc Brain ook een geweldige set neerplaatste. En ja die rode vodka redbull ging er goed in ! YDR was ook (weeral) in vorm hoho :?
Plaatjes van de nacht waren voor mij KEVIN SAUNDERON (Etien De G. Rmx) en de tribal beats van ESTA LOCA !!!!!
We gaan dit waarschijnlijk op regelmatige basis herhalen........ komt dus een vervolg aan :D
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door djginod »

Nog iets opgenomen toevallig ???
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Stientje »

heheh... yes yes, she's back lol.... :cheers:

la rocca met onze franky was gewoon AF !!!!!

Stientje

xxx
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: 25.07.09 : Enterprise (Franky Jones) @ La Rocca (Lier)

Bericht door Stientje »

Dr. Poppers schreef:ESTA LOCO! :mrgreen:

Ondanks de matige opkomst (vooral in 't begin, vanaf drie uur was er wel voldoende volk in de Ballroom) heb ik me weer kostelijk geamuseerd in La Rocca. De steengoede muziek was daar niet vreemd aan: Tofke een zeer fijne set in 't begin, Franky die ronduit sappig overnam en de boel bij momenten knap liet ontploffen en Philip die een magistrale sluitingset vol maffe (vocal) samples placeerde!
Enkele details: 'k heb het tot kwart na zes, half zeven volgehouden; La Rocca blijft in mijn ogen een zalige boîte met een goed soundsystem, mooie belichting en inrichting en plezant volk; Stientje was ook present; onderweg passeerde ik een firma met de welluidende naam 'RETRO ONTSTOPPINGEN' 8) ; ik vond op de Antwerpsesteenweg de verpakking van een dildo :scratch: ; YDR deed halverwege de avond een cameo; Franky bleef zichzelf niet alleen muzikaal trouw, maar zat bovendien weer aan z'n vertrouwde drankje :) ; Guns 'n' Roses was zowaar ook in da house :bom: ; De bevallige dame aan de kassa kreeg bij het maken van een member card serieus zenuwen van m'n speciaal paspoort (als Belg in 't buitenland ); de volgende classics avond is met Marco Bailey; ...

Merci Franky, geen seconde spijt dat ik geweest ben! :thumright:

heheh poppie.... ja ja, wij waren present hè lol, heb me die nacht beestelijk goe geamuseerd :p
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten