laurent warin

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

laurent warin

Bericht door cloud »

wat vinden jullie van deze kunstenaar?heb hem eerste keer horen draaien in at the villa kooigem,de bocca heb ik nie meegemaakt,en hij was super...hoe die hem geeft achter z'n draaitafels
in atv had hij juist voor sluitingstijd rise from your grave opgelegd en hij stond temidden de dansvloer op z'n flightcase showkes te geven :lol: vree sympathieke vent,reuze tijd ook meegemaakt met laurent in h2o ook,ik zat er dan vrijdag en zaterdag en uren heb ik getetterd met sylvie zijn vriendin aan de vestiaire!
jammer da hij nu nie zo vaak meer draait in belgie of vergis ik mij...ik heb er jammer genoeg geen contact meer mee
Josjie

Bericht door Josjie »

em is nu resident in zoo club dacht'k...
idd vré goeien dj, mijn favo setje da ik heb
liggen in den auto is er één van hem in
atv...
Richman

Bericht door Richman »

Heeft de H2O na 7, 8 jaar moeten verlaten omdat zijn stijl daar niet meer paste. Deed geen water bij zijn wijn en doet gewoon zijn ding. Ik heb hem redelijk goed gekend bij zijn H2O periode, is een stille maar vriendelijke man die echt leeft voor de muziek, heeft een hele grootte platencollectie, ik dacht rond de 15000!!!
varth

Bericht door varth »

15000 stuks? Dat is wreed weinig in vergelijking met bv iemand als Franky Jones die daar een serieus veelvoud van heeft.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

laurent heeft een immense platencollectie en ik kazn het weten want ik heb hem nog helpen verhuizen van de achterkant van de statie in kortrijk naar de cote van de pentascoop
Richman

Bericht door Richman »

varth schreef:15000 stuks? Dat is wreed weinig in vergelijking met bv iemand als Franky Jones die daar een serieus veelvoud van heeft.
Daar noem je nu iemand weer, die heeft de grootste collectie van Belgie dacht ik, en heeft ook zijn eigen platenwinkel!

15000 stuks voor iemand die geen platenwinkel heeft is zekerst nie mis denk ik.

:wink:
varth

Bericht door varth »

Richman schreef:
varth schreef:15000 stuks? Dat is wreed weinig in vergelijking met bv iemand als Franky Jones die daar een serieus veelvoud van heeft.
Daar noem je nu iemand weer, die heeft de grootste collectie van Belgie dacht ik, en heeft ook zijn eigen platenwinkel!

15000 stuks voor iemand die geen platenwinkel heeft is zekerst nie mis denk ik.

:wink:
tuurlijk niet maar zo overdreven veel doet is het ook niet. Ach als het er 15000 goeie zijn, is dat het belangrijkste
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

iemand die weet wanneer laurent nog eens moet draaien in le zoo?
Richman

Bericht door Richman »

Misschien zal je hier iets vinden!


http://www.laurentwarin.com/

8)
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

is die niet begonnen in de CATACOMBES als resident , named as DJ BOLAN ??

heb ik nog veel tapekes van

:)
Richman

Bericht door Richman »

Da weet ik echt niet zulle, iemand?

Cloud where ate you!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik denk het niet,volgens mij heeft diene altijd zijne eigen naam gebruikt,zelfs voor atv en boccaccio
Richman

Bericht door Richman »

Da dacht ik eigenlijk ook hoor, ATV en de Bocca kwamen toch voor de cata.

Maar die naam Bolan heb ik nog wel gehoord, nee tis niet van cj bolland dat is weer iets anders!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

toch is het zo, dj bolan iz laurant warin , 100 % zeker , minne kop der af :)

cloud kan je dat es niet navragen , ik heb het gisteren nog es gevraagd aan gasten van cata's en ze zeggen het zo :wink:

greetz
Josjie

Bericht door Josjie »

Heb lemonsquash productions een mailke gestuurd hoe het zit... (voor de leken, da's zijn boekingskantoor en productiehuis). Van zodra ik antwoorden krijg zal ik het weten zeggen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten