laurent warin

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Richman

Bericht door Richman »

Laat maar Josjie keb zelf al een pm gestuurd naar Laurent via ander forum en nhier zijn antwoord:

entièrement faux !!! j'ai toujours joué sous mon vrai nom mais par contre j'ai été résident aux Catacombes avec Bolan et nous étions donc deux à être résident là-bas de 1994 à 96 je crois. En tout cas cela me fait plaisir d'avoir de tes nouvelles Richman

Peux-tu me donner l'adresse de ce site ?

Die kop eraf

:lol:
Laatst gewijzigd door Richman op 04 nov 2004, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

thanx richman :wink:
Richman

Bericht door Richman »

NP

Als je gelijk hebt, so be it.

ps: die kop eraf zulle.
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

:oops: damn dan staat et verkeerd op die tapekes dak van cata gekregen eb , ok , this weekend cata , kop er af, of nee we gaan der ene op drinken :oops: :roll: :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Sory M maar voor mij is da moeilijk hoor, werk zelf in het nachtmilieu. Als ik nog eens buitenkom dan is het op een after. Slechte gewoontes verleer je niet direct hé!

8)
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

dus ge gaat noois meer voort, anders als ge in roeselare bent moej me maar keer contacteren es naar den billey jean gaan , tis daar nog deftig :lol:

greetz
Richman

Bericht door Richman »

Dat ik niet meer wegga das nu ook niet meer waar, ik ga wel nog eens voort maar als je al 2 dagen in zo'n donker kot zit is de leute om er een derde dag erbij te doen niet zo groot meer.

Maar af en toe heb ik da wel eens nodig, Ik heb nu al een paar keer naar de Cube geweest in Bernissart en heb me goed geamuseerd.

Ben van plan van de volgende keer naar de Cream te gaan als het opengaat tenminste!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zit de kans er eigenlijk nog in da laurent ooit nog eens in h2o mag draaien bouncer?
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

ik hoop alvast van wel, heb er een paar beestige setjes van, oa van op oudejaarsavond/nieuwjaar '94-'95
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:zit de kans er eigenlijk nog in da laurent ooit nog eens in h2o mag draaien bouncer?
Ik denk het eigenlijk niet.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

waarom niet? of heb ik iets gemist en stel ik een domme vraag?

in ieder geval Laurent Warin, één der betere die we mochten aanhoren
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

Om nog wa up to date informatie te geven:

momenteel draait Laurent Warin (samen met Phi-Phi) de zondagavond in club Happy-Jack te Kortrijk (waar da ook Da Shake is op zaterdag).

grtz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

blt schreef:Om nog wa up to date informatie te geven:

momenteel draait Laurent Warin (samen met Phi-Phi) de zondagavond in club Happy-Jack te Kortrijk (waar da ook Da Shake is op zaterdag).

grtz
Is wel al een tijdje eh maar de opkomst zou niet meevallen?!
Kan jij ons meer vertellen?
Zou wel jammer zijn voor zo twee zwaargewichten :(
blt
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 16 jul 2005, 11:00

Bericht door blt »

Ik moet er zelf nog steeds eens naartoe, zal eens proberen er m'n werk van te maken.

ivm die opkomst, 't is eerst en vooral een zondagavond dus feitelijk is het al niet makkelijk om dan veel volk te trekken.

Maar afgaande op de foto's op de website blijkt het nog allemaal goed mee te vallen denk ik.

Wel een raar setje van phi phi die op de site staat, in het begin nog paar goeie platen en wa classics maar dan komen er toch wel wat gekende commerciele platen voorbij, dacht da hij vooral donkere prog en tech-house speelde nu maar blijkbaar draait hij wel meerdere genres door elkaar.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik denk da ze daar allebei serieus wa toegevingen doen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten