Holiday 2009

Werk en vrije tijd
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Holiday 2009

Bericht door ThaMan »

Damn al da water stroomt de verkeerde richting uit...
Dus allemaal nog es goe kijken want binnekort kunde te voet naar de UK. :tongue:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Holiday 2009

Bericht door Dr. Poppers »

Water? Dat water komt allemaal via de wolkenbus naar hier! Al dagen gigantische plensbuien hier (afgewisseld met een drukkende achtentwintig graden). Zonet nog een massa-wet-tshirt-contest meegemaakt in Friedrichshain! :scratch:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Holiday 2009

Bericht door bouq »

dan toch een weekje Nieuwpoort.. van 1 tot 8 augustus.. kan ik ineens da nieuw spel daar is gaan checken :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Holiday 2009

Bericht door ThaMan »

Wij gaan met sinksen meestal naar nieuwpoort. Rustiger en properder dan bv Blankenberge en Oostende
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Holiday 2009

Bericht door emotionslover »

idd!

is propere badstad geworden! enorm snel vooruit gegaan!!!!!

jammer dat ze alles volzetten aan de vaargeul!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Holiday 2009

Bericht door bouq »

ja dat is wel spijtig idd.. zeer proper, wordt er inderdaad met het jaar wat drukker :(

ik liep 5 jaar geleden met het idee een éénslaapkamerappartement (> legt da ne keer bij scrabble) aan te kopen in de winkelstraat, da was toen 127.000 €, op een hoekske ergens, denk dat er nu een broodjesbar beneden is, ik heb al dik spijt dat ik dat toen niet heb gedaan
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Holiday 2009

Bericht door Pakrac »

Mijn vakantieperiode ligt vast voor 14 tot 29 augustus. Financieel is het echter niet haalbaar om echt op reis te gaan. Dit jaar blijf ik dus thuis. Anders had het (wederom) Kroatië geworden! Prachtig land, aanrader!
Van Pag willen ze een Ibiza maken aan de Adriatische kust. Dat is natuurlijk sterk overdreven, maar het is best wel gezellig daar.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Holiday 2009

Bericht door Sunreezer »

Pakrac schreef:Anders had het (wederom) Kroatië geworden! Prachtig land, aanrader!
Ben je al in Istrië geweest? De streek rond Pula?
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Holiday 2009

Bericht door Pakrac »

Sunreezer schreef:
Pakrac schreef:Anders had het (wederom) Kroatië geworden! Prachtig land, aanrader!
Ben je al in Istrië geweest? De streek rond Pula?
Das het Noordelijke bijna schiereiland op de kust van Kroatië hé. Neen, Pula zou ik echt moeten bezoeken vanwege het Romeinse amfitheater daar, maar het dichtste bij was een vakantie op Krk een aantal jaren terug. Lekker hete Kroatische leren kennen toen. Vindt Pag en Zadar echt wel een leuk gebied. Ben ooit zelfs tot in Dubrovnik gereden, maar vond dat dan weer te veel commerce (zoals bij ons Brugge). Zadar is dan toch autentieker. Split vond ik dan weer niks, ach ja... als je Antwerpen kent als havenstad, dan is Split maar een Heineken. Maar op zich heerste er overal een leuke losse sfeer.
Ik heb er al aan gedacht om een eigen reisbureau Kroatië op te starten, maar tussen ideeen en uitvoeren is er nog niks gekomen. :sunny:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Holiday 2009

Bericht door Sunreezer »

In Split is er toch vooral dat mooi nationaal park dacht ik?

Hoe zit het trouwens met het openbaar vervoer ginder, zijn taxi's betaalbaar?
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Holiday 2009

Bericht door Pakrac »

Dat prachtig Nationaal Park, de Plitvice Watervallen (ook wel meren genoemd) http://whc.unesco.org/en/list/98 is opweg tussen Zagreb en Split. Maar het is wel even rijden vanuit Split.
Ik heb er nog nooit een taxi of openbaar vervoer genomen, maar ik weet wel dat vooral het openbaar vervoer er spot goedkoop zou zijn tov de afstanden die je er mee kan afleggen.
Heb ooit uitgedokterd dat je met Ryanair goedkoop tot in Trieste (Italië) kunt vliegen, en van daaruit met de trein verder...
Of nog handiger, eerst naar Dublin, en dan naar Zadar. (Heen aan 20euro, terug aan 90euro, op een woensdag), maar dan moet je nog wel eerst in Dublin geraken.
Met de wegen is het ongeveer een 1400km. Dat is 14uur rijden, dat is ongeveer hetzelfde als naar Barcelona (in Spanje) te rijden. Wat op één dag wel te doen valt. (Ik vertrek savonds zodat ik des nachts rustig kan doorrijden op de Duitse autobanen en overdag bij klaarlichte dag toekom op de bestemming. Dan ben je automatisch wakkerder, en kan je ter plaatse gemakkelijker zoeken naar een goede verblijfslocatie. Een apartementje kan je daar wel vinden voor 40euro per nacht, met alle nodige voorzieningen.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Holiday 2009

Bericht door Dr. Poppers »

Goede vrienden van me (Oase de Pleasure Crew) zaten vorige week nog in de buurt van Zadar op een festival met een ongelooflijk vette line-up (als je van funk, disco, rare grooves, deep house en aanverwanten houdt tenminste):

http://www.thegardenfestival.eu/#/en/

Op dezelfde locatie doen trouwens de gasten van Electric Chair (Manchester) half augustus een gelijkaardig evenement. 'k Sprak laatst met Dan (Tyler) van Idjut Boys en die zei ook al dat 't daar bij momenten waanzinnige feesten zijn ginds: "We'd been playing for hoooours and they JUST WOULDN'T STOP MAN! So we started throwing in some acapellas at the end... Just old school vocals you know, nothing more, one after the other... But they KEPT SINGING ALONG! FUCKING AMAZING!" :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Holiday 2009

Bericht door Sunreezer »

Wel wij nemen Rynair tot in Venetië (Treviso) en dan de ferry tot in Pula.
Ons hotel ligt in Medelin even buiten het centrum van Pula, daarom dat ik me afvroeg hoe vlot/goedkoop het openbaar vervoer daar is.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Holiday 2009

Bericht door Pakrac »

Dr. Poppers schreef:Goede vrienden van me (Oase de Pleasure Crew) zaten vorige week nog in de buurt van Zadar op een festival met een ongelooflijk vette line-up (als je van funk, disco, rare grooves, deep house en aanverwanten houdt tenminste):

http://www.thegardenfestival.eu/#/en/

Op dezelfde locatie doen trouwens de gasten van Electric Chair (Manchester) half augustus een gelijkaardig evenement. 'k Sprak laatst met Dan (Tyler) van Idjut Boys en die zei ook al dat 't daar bij momenten waanzinnige feesten zijn ginds: "We'd been playing for hoooours and they JUST WOULDN'T STOP MAN! So we started throwing in some acapellas at the end... Just old school vocals you know, nothing more, one after the other... But they KEPT SINGING ALONG! FUCKING AMAZING!" :mrgreen:
Zulde verhalen kan ik alleen maar bevestigen. Mijn grootste event dat ik draaide was een openlucht festival. Na heel wat rock en folk bands mocht ik op in de vroege uurtjes. Ik deed de afsluit, maar vanaf de eerste plaat was het daar volle bak feesten. Een privé feestje ook gedraaid. Na 8 uur aan een stuk draaien vond ik het wel genoeg geweest, maar die waren kwaad en wilden dat ik verder deed, dus ikke gewoon verder gedaan... Maar het leukste feestje was toch op een boot. Redelijk kleine keet, maar daar stonden ze letterlijk op de tafels te dansen. En die mannen wisten heel goed wat ik oplegde, die vanaf de eerste maten al mee staan zingen. En alles gaat er in als zoete koek, van hardtrance tot techno, over electro en tek-house.
Als er een investeerder is die ergens een discotheek wil opendoen in Kroatië, dan doe ik direct mee!
Hier een paar sfeer beelden van uit Aquarius op Pag (die bestaat ook in Zagreb trouwens) http://www.youtube.com/watch?v=vWTN_hoCqEE&feature=fvw
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Eve
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2008, 22:09
Locatie: Gent

Re: Holiday 2009

Bericht door Eve »

Heb er net 4 daagjes Milaan opzitten. Citytripje met nog 3 vriendinnen om te vieren dat we afstuderen na 3 ellendige jaren avondschool. Nu nog een weekje en half werken en daarna gewoon twee weken verlof met de hoop op een beetje mooi weer.
En voor de rest, de zaterdag het 'World Tour' programma van Pulse Factory :) Elk weekend een andere bestemming :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast