Legendary Bonzai is BACK!

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Dimi_Cm »

Ik denk wel met de fly en yves deruyter en de guest die komt het een klein beetje een mix van alles zal zijn, maar toch wel meer naar de begin jaren 90 terug..

Die flyer van hierboven was van de zachtere avond volgens mij, de dag erna was het hardere werk..
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Dimi_Cm schreef:Ik denk wel met de fly en yves deruyter en de guest die komt het een klein beetje een mix van alles zal zijn, maar toch wel meer naar de begin jaren 90 terug..

Die flyer van hierboven was van de zachtere avond volgens mij, de dag erna was het hardere werk..
Heb er nog iets van gevonden op ne site seh. ( zie onder )

ps: heb net uw pm gelezen, wist ni da ge den dimi van vroeger waart ( die dat op men stiefbroer leek ;-) ). Das lang geleden he man!


10 Years Bonzai Anniversary : party update!!

Coming up on the 11th of October in Cherrymoon, Lokeren, Belgium : 10 years Bonzai Trance Progressive. Djs playing that evening : Humate, Paul Mendez, Yves Deruyter, M.I.KE., Airwave, Fire, Aldo M.

Doors open at 22h, doorprice 10 Euro.

Also on the 12th of October : 10 Years Bonzai Classics at Waagnatie, Antwerp. Dj’s & Live-acts : Energy 52, Ramirez, Bonzai Classic Trax, Yves Deruyter, Bountyhunter, Sven Lanvin & Delirium!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast