Legendary Bonzai is BACK!

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Dimi_Cm »

ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
Het is al van met 10 jaar bonzai in Cherry geleden dat er nog is een volwaardig Bonzai feestje geweest is (11 october 2002) geweest in Cherry, juist overlaatst daar in kweet ni waar, sottos? Bonzai retro ofzo? Maar kdenk niet dat dat de zelfde muziek gaat geweest zijn als hier aan bod gaat komen.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door pooley »

ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
stop is me zagen maat
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door djginod »

Das ze de Blitz Recordstore maar eens terug open gooien dan :cheers:
ßv
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 04:19
Locatie: Genk

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door ßv »

pooley schreef:
ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
stop is me zagen maat
:scratch:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door emotionslover »

pooley schreef:
ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
stop is me zagen maat

ela ola no koffiekoeken for you man!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door ThaMan »

pooley schreef:
ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
stop is me zagen maat
Amai Pooley, slecht geslapen ?
Zie de topic van "Regi Sucks Cock" en je begrijpt mijn punt.

Ik bedoel maar het volgende
Extreme gaat weer open, Bonzai is terug, Cherrymoon gaat weer vanouds, Balmoral reunie, Montini Reunie, Classics are back...
Allemaal goed en wel, maar de magie van die jaren zullen nooit of te nooit meer terug komen. Nu word er enkel geteerd op wat vroeger grandiose successen waren in de hoop dat het allemaal terug komt en de kassa maar intikt.
Anyway ik heb niks tegen Cherrymoon of Bonzai, zeker niet hoor en hoop dat ze maandelijks de pannen van het dak spelen, maar dat zal niet enkel met Bonzai tracks zijn !
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door quincy »

Dan denk ik toch dat je die Reunies op een verkeerde manier interpreteert hoor...

Ik spreek niet voor alle organisaties maar over het algemeen worden die reunies georganiseerd om mensen van vroeger nog eens 1 of max 2 keer per jaar samen te brengen en tegelijk de jongere generatie de kans te geven om muzikaal eens een glimp te kunnen opvangen van hoe het vroeger was...

Zou toch enorm zonde zijn indien er geen enkele Reunie, noch retro party zou georganiseerd worden?

Onze generatie zou eerst en vooral niet weten waar naartoe, en de nieuwe generatie zou op een periode van max 5 jaar zelfs al niet meer weten van het bestaan van een Boccaccio, Balmoral of Globe.

Tis wel een feit dat dit jaar de Reunions om je oren vliegen maar dat is nu éénmaal zo, iemand vind een succesformule en de rest volgt. Zolang de kwalitatieve organisaties overeind blijven vind ik dat allemaal zo erg niet, je kiest tenslotte zelf welke events je liggen en welke ja liever laat passeren.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:Dan denk ik toch dat je die Reunies op een verkeerde manier interpreteert hoor...

Ik spreek niet voor alle organisaties maar over het algemeen worden die reunies georganiseerd om mensen van vroeger nog eens 1 of max 2 keer per jaar samen te brengen en tegelijk de jongere generatie de kans te geven om muzikaal eens een glimp te kunnen opvangen van hoe het vroeger was...

Zou toch enorm zonde zijn indien er geen enkele Reunie, noch retro party zou georganiseerd worden?

Onze generatie zou eerst en vooral niet weten waar naartoe, en de nieuwe generatie zou op een periode van max 5 jaar zelfs al niet meer weten van het bestaan van een Boccaccio, Balmoral of Globe.

Tis wel een feit dat dit jaar de Reunions om je oren vliegen maar dat is nu éénmaal zo, iemand vind een succesformule en de rest volgt. Zolang de kwalitatieve organisaties overeind blijven vind ik dat allemaal zo erg niet, je kiest tenslotte zelf welke events je liggen en welke ja liever laat passeren.
AMEN TO THAT :P
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door A-TOM-X »

quincy schreef:
Tis wel een feit dat dit jaar de Reunions om je oren vliegen maar dat is nu éénmaal zo, iemand vind een succesformule en de rest volgt. Zolang de kwalitatieve organisaties overeind blijven vind ik dat allemaal zo erg niet, je kiest tenslotte zelf welke events je liggen en welke ja liever laat passeren.
Daar heb je dat woord kwalitatief weer...
Ik heb het daar moeilijk mee Quincy, want wie bepaalt er dan wat kwaliteit is en wat niet.
Op de Obsession Reunion die ik organiseerde kwam 400 man af en op Extreme Reunion veel minder.
Is Obsession dan meer kwaliteit? Ik denk het niet!!!
Ik heb het ook moeilijk met mensen die maar blijven zeuren over Reunions of retro.
Zolang er mensen op afkomen die hun eigen amuseren en die naar zo'n event uitkijken wat maakt het dan in godsnaam uit.
Kan goed zijn dat er voor een Reunion van Café De Vuile hoek 150 mensen aan het uitkijken zijn om terug te gaan feesten op de Smurfendans en/of de Kwakhak!
Mijn punt is, het feit is dat er vraag naar is want anders zouden de mensen er niet naartoe komen.
Zet eens een andere plaat op mannen want er wordt hier veel hetzelfde gezegd! Ontopic veel succes Bonzai & Cherry!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door quincy »

Je voelt je blijkbaar direct aangesproken Tom?
Dus vind je van jezelf dat jouw reunion minder kwaliteit was? :mrgreen:

Mij heb je dat allesinds niet horen zeggen, meer nog ik heb in heel die discussie zelf geen inbreng gehad voor zover ik mij herinner?
Dus ik had het daarom zeker niet specifiek over de Obsession Reunion ;)
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door A-TOM-X »

quincy schreef:Je voelt je blijkbaar direct aangesproken Tom?
Dus vind je van jezelf dat jouw reunion minder kwaliteit was? :mrgreen:

Mij heb je dat allesinds niet horen zeggen, meer nog ik heb in heel die discussie zelf geen inbreng gehad voor zover ik mij herinner?
Dus ik had het daarom zeker niet specifiek over de Obsession Reunion ;)
Ik voel me zeker niet persoonlijk aangesproken Quincy! :)
Ik lees gewoon dikwijls van mensen het woord kwaliteit als ze het over "hun" voorkeuren hebben.
Toevallig gebruikte jij nu net die woordspeling... nothing more!
Mijn mening is, laat de mensen hun parties organiseren! Kijk je er naar uit, super! Is het niets voor jou? Ga iets anders doen, maar al dat gezeur over teveel Reunions & retro & ...... Ik begrijp niet waarom dat eigenlijk nodig is. Overigens met de rest van je post was ik het roerend eens! :cheers:
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Dimi_Cm schreef:
ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
Het is al van met 10 jaar bonzai in Cherry geleden dat er nog is een volwaardig Bonzai feestje geweest is (11 october 2002) geweest in Cherry, juist overlaatst daar in kweet ni waar, sottos? Bonzai retro ofzo? Maar kdenk niet dat dat de zelfde muziek gaat geweest zijn als hier aan bod gaat komen.
Laatste feesje 10 jaar bonzai was toch in de waagnatie in Antwerpen. Was een zalig feesje b.t.w.
Club Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 jun 2008, 12:23

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Dimi_Cm »

tomino ( aka dj ds ) schreef:
Dimi_Cm schreef:
ThaMan schreef:Bonzai is toch ook nooit weg geweest ?
Het is al van met 10 jaar bonzai in Cherry geleden dat er nog is een volwaardig Bonzai feestje geweest is (11 october 2002) geweest in Cherry, juist overlaatst daar in kweet ni waar, sottos? Bonzai retro ofzo? Maar kdenk niet dat dat de zelfde muziek gaat geweest zijn als hier aan bod gaat komen.
Laatste feesje 10 jaar bonzai was toch in de waagnatie in Antwerpen. Was een zalig feesje b.t.w.

Afbeelding

Dat was de laaste van in Cherry, als ik me goed herriner was dat een twee daagse...zaterdag ook nog...Van in de waagnatie weet ik niet, kging diene tijd enkel maar naar Cherry, ale, nog altijd zé maar kom:D

Met dank aan onselair voor de link van de flyer van zijn site:P
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Matthias »

Was er toen ook in Cherrymoon... Heb zelfs nog een tapeke gekocht die avond van Humate ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: Legendary Bonzai is BACK!

Bericht door Pakrac »

Awel... lightningrecords (want Bonzai is maar één van hun labeltjes) was vroeger een bom op de markt.
Gewoon ongecompliceerde ongegeneerde dance. In die tijd kregen ze trouwens veel kritiek uit die scene dat ze te veel gabber uitbrachten. Zeker toen ze met Bonzai Jumps begonnen. Wanneer die roes voorbij was, was het vooral trance dat uit de machine kwam rollen. Buiten een paar sterke undergroundlabels (Sputnik en Bonzai Limited) was er niet echt veel vernieuwends meer aan Lightningrecords (ik geef toe, ben geen fan van hun soft-trance-dingen). Bij het opstarten van Banshee experimenteerde men nog even snel met 'HardHouz', (wat vooral overkwam bij mij als wel willen maar niet kunnen), maar die oude hardere sfeer van de eerste bonzai-releases is toch ver zoek. Nu is het allemaal erg braaf en trancy. Terwijl er een hele scene "de jump" zijn roots heeft in die oude bonzai-klassiekers. Wat mij betreft, "Bonzai is back", zouden ze best die draad terug oppakken en terug met stevigere nummers voor de dag komen.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten