Extreme Re-Open

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: extreme re-open

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:de "bejaarden" van lc krijgen gratis pistolets en koffiekoeken :mrgreen:
chocomelk met een suikerwafeltje is nog beter :)
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 apr 2007, 16:40

Re: extreme re-open

Bericht door sunglasses at night »

Welk gebouw is dat waar Extreme zijn 2e leven zal beginnen?

Da's de baan van Cherry Moon, dat weet ik, maar ik zie niet goed in welk gebouw het zou zijn.

Wat is daar momenteel gevestigd?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: extreme re-open

Bericht door Matthias »

sunglasses at night schreef:Welk gebouw is dat waar Extreme zijn 2e leven zal beginnen?

Da's de baan van Cherry Moon, dat weet ik, maar ik zie niet goed in welk gebouw het zou zijn.

Wat is daar momenteel gevestigd?
Club 2 was daar gevestigd. Plaats waar vroeger 'The White House' was.

grtz
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Extreme Re-Open

Bericht door KingsBoy »

zou het kunnen dat het daar op vrijdag nog steeds club two is? ik heb dit gisteren van iemand gehoord
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

Re: extreme re-open

Bericht door Stientje »

elkewelke schreef:
back to the 90's schreef:
quincy schreef:Wat op facebook staat klopt, ik en Soulphonic collega Ben Milo brengen met de support van alle vroegere residents Extreme terug zoals het was
Met alle respect hé quincy,ma ge weet toch ook dat da ni kan :scratch:

Extreme anno 2009 willen gaan vergelijken in al zijn aspecten met de Extreme van vroeger zou onnozel zijn....we leven ondertussen in een ander tijdperk ;)

Wij gaan toch bv la rocca of fuse toch ook niet vergelijken met 15j. terug ? Conclusie zou dan zijn: sluiten die handel ;)

Van mij mag het doorgaan allesinds ! Het zal zowiezo een toegevoegde waarde zijn voor het Belgische nachtleven 8)

EXTREME RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ......... BESTE CLUB SINDS ALLE JAREN EN CLUBS DAT EK AL GEZIEN HEB..... sounds, sfeer, men dansers uiteraard, alles is dik in orde!!!! Allemaal nor daar komen zeggek ! :cheers: :afro: :cheers:
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Re: Extreme Re-Open

Bericht door Snickerke »

Toch een rare locatie om de nieuwe Extreme te openen hoor....alhoewel ik de white house op zondag namiddag wel te pruimen vond hoor...Maar kom groot hoeft niet altijd beter te zijn..wel een beetje concurrentie van de Cherry die ocharme 1km verder is..

allezins succes...moest ik nog uitgaan ik zou zeker eens afkomen :D
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Extreme Re-Open

Bericht door cherryman »

Snickerke schreef:Toch een rare locatie om de nieuwe Extreme te openen hoor....alhoewel ik de white house op zondag namiddag wel te pruimen vond hoor...Maar kom groot hoeft niet altijd beter te zijn..wel een beetje concurrentie van de Cherry die ocharme 1km verder is..

allezins succes...moest ik nog uitgaan ik zou zeker eens afkomen :D
Zie het volk dat in cherry komt nog niet meteen naar Extreme gaan en visa versa. :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Re: Extreme Re-Open

Bericht door Snickerke »

Wij gingen in den tijd toch vrijdag en zaterdag naar cherry en dan maandag naar extreme hoor.........(en zondag naar Balmoral of carat...(of nog vroeger globe of Dallas))


edit : oesje, had het dan toch goed gezien van die hardcore...ja dat is idd niet het volk dat naar extreme zal afzakken
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten