Pagina 1 van 5
*** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 17:19
door Eve

- sterretjes.jpg (13.12 KiB) 3243 keer bekeken
Uitleg is overbodig zeker?

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 17:20
door Matthias
Kheb het ook al gelezen!!! Haha!!

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 17:29
door AcidPixie
Hoe simpel kunt ge zijn

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 17:47
door Eve
Heb ze juist bezig gezien en gehoord op tv en idd: geen groot talent...
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 17:53
door djaxxie
Ja watte seg, ff in slaap gevallen tijdens plaatsing tatoo in GEZICHT! Van een hoge pijngrens gesproken

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 18:03
door Trab
djaxxie schreef:Ja watte seg, ff in slaap gevallen tijdens plaatsing tatoo in GEZICHT! Van een hoge pijngrens gesproken

Misschien was zo volledig van de kaart toen ze haar tattoo liet zetten. In iedere geval, wie laat er nu iets tattoeƫren op zijn gezicht? Laat ik me even brandmerken voor de rest van mijn leven

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 19:27
door lemant
Trab schreef:djaxxie schreef:Ja watte seg, ff in slaap gevallen tijdens plaatsing tatoo in GEZICHT! Van een hoge pijngrens gesproken

Misschien was zo volledig van de kaart toen ze haar tattoo liet zetten. In iedere geval, wie laat er nu iets tattoeƫren op zijn gezicht? Laat ik me even brandmerken voor de rest van mijn leven

Achja, een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken ... want die tattoo was een geschenk van haar pa

Die wist haar trouwens alles te vertellen over hoeveel pijn het doet om er eentje te verwijderen :s
Die gast die ze geplaatst had zag er anders ook niet meer menselijk uit

.
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 19:55
door AcidPixie
lemant schreef:
Die gast die ze geplaatst had zag er anders ook niet meer menselijk uit

.
idd ni nee :p

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 20:25
door Matthias
AcidPixie schreef:lemant schreef:
Die gast die ze geplaatst had zag er anders ook niet meer menselijk uit

.
idd ni nee :p

Die was misschien ook in slaap gevallen en wou alleen een klein gaatje in zijn oor...

Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 20:41
door Dr. Poppers
Matthias schreef:Die was misschien ook in slaap gevallen en wou alleen een klein gaatje in zijn oor...


Strike!
Damn, die kan door de zijkanten van z'n neus ademen!
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 20:54
door ThaMan
beide zijn gephotoshopped tot en met..
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 21:00
door back to the 90's
ThaMan schreef:beide zijn gephotoshopped tot en met..
Die van da meiske ni ze ThaMan.
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 21:08
door Trab
ThaMan schreef:beide zijn gephotoshopped tot en met..
Dat denk ik niet hoor. Je moet maar eens googlen naar Rouslain Toumanian
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 21:20
door lemant
ThaMan schreef:beide zijn gephotoshopped tot en met..
niet echt, ik heb net een interview met de man gezien op tv
als hij zijn neus snuit moet hij zijn bril kuisen
(dit laatste is verzonnen, ik zeg het er maar meteen bij)
Re: *** Sterretjes ***
Geplaatst: 16 jun 2009, 21:47
door Gio
't was zelfs voorpagina nieuws in Het Laatste Nieuws en nog 'n andere gazet... Op Stubru hebben ze er ook de nodige aandacht aan geschonken. Ze hebben zelfs "Tattoo Bertje" gebeld om die mens z'n mening eens te horen over dat incident, waarbij dat meiske 3 puntjes aan haar oog vraagt, zogezegd inslaap valt en ineens 'n sterrenhemel op de helft van haar gezicht heeft staan...
Bijna 2-face als ge't mij vraagt...

Maar ja, heb't maar aan de hand...