20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door StevenR_73 »

FDW blijft in de eerste plaats een producer hé, toen hij op een Yoko Ono speelde was hij goed, maar technisch niet perfect, blijft natuurlijk wel ne grote meneer in de muziekwereld
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door StevenR_73 »

poehaaaaa schreef:bwoah, hitjeskermis is relatief. Donkere nr's werden afgewisseld met de meer bekende, maar het volk ging uit de bol en daar draait het om. Vind het op zich al leuk dat er ditmaal wel is werd teruggegaan tot de nr's van begin jaren 90. Zover wordt er dikwijls ni geraakt....T99, Quadrophonia, Insider, Top, Ramirez, Microbots, Human Resource, Beltram,.... ;)

die speelden ze al op de retro's in de jaren 90 ;)
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jun 2009, 22:48

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door discobarleuven »

twas echt de moeite , heel vet feestje , goe groggy van de wodka redbull naar men hotel , hoe dat ik dat heb teruggevonden weet ik nog altijd ni maar soit .

ik heb er echt niks op aan te merken op dat feestje en heel plezant om members van hier tegen te komen :D
was echt plezant jullie te leren kennen daar .
de vogelkes waren inderdaad aan het fluiten en de zon scheen ook al goe voor zover ik mij dat herinner .
ik denk dat het een 8 uur was dat ik vertrokken ben
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door djginod »

Ja, ik had ook op een langere nacht gehoopt, maar goed, wat ik heb gehoord was gewoon goed ! En hier op me werk krijg ik nu genoeg aandacht van iedereen, "Oohhhhhh, wat heb jij gedaan ???" ! Sommigen stellen nu dat ik aangifte had moeten doen, tegen die kerel, maar ja, ik heb zoiets van ja, ik als Nederlander in Antwerpen, ik weet niet of dat veel opgeleverd had ?
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Pakrac »

Ik weet niet wat er gebeurd is Gino, maar wij als Antwerpenaar worden niet beter behandeld bij onze vrienden met het blauwe hemd. Ooit gehoord bij aangifte van een gestolen fiets, waarom steelt ge er zelf niet ene terug. Tja, zo begint dan kleine kriminaliteit? soit... on topic, ik was er niet bij, en dat is blijkbaar een blunder geweest, want zoals ik hoor was het vet geweest?! :cry:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door jim-bar »

heeft iemand die setjes kunnen rippen trouwens?
... this is Elmer Davis again ...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door poehaaaaa »

de thuisblijvers hadden ongelijk idd :mrgreen:

als er setjes zijn, wil ik die graag mee in ontvangst nemen :cheers:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door progrez »

En hoe heet die plaat weer waar zo'n vrouw "emotion! - emotion!" in roept? Toch ne keer of twee gespeeld denk ik.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door poehaaaaa »

Una - Emotion
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

the Fly liep er trouwens ook rond maandagavond
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Matthias »

lemant schreef:the Fly liep er trouwens ook rond maandagavond
En die was ook goed in vorm!! :)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door poehaaaaa »

mini schreef:voort slapen even posten;twas zeer aangenaam.er was voldoende volk om een feestje te bouwen.ik denk goed halfvol.boven was toe.tofke en frank zwierde de ene na de andere oude kraker op de platenspeler.spijtig dat sommige het in de vroege uurtjes moesten verpesten buiten door ambras te maken. :eye:
heeft dit ermee te maken?
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/m ... erpen.aspx
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Pakrac »

Ja... den Gino da ziet er ne brave uit... maar als 'm wilt gaan slapen, hou 'm dan echt ni tegen... of met de woorden van een andere zatte slaper te zeggen "Doar hedde gaai et lef ni voe!!!"
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door Stanne »

Fu**kerdefu**kerdefu**. Toch efkes vies gelopen omdak er ni bij kon zijn. Ik zal het maar op heirkracht houden :(
Weeral wa gemist dus. Was te denken, zo'n feestje kan ni slecht gaan.
Ach ja.....prioriteiten liggen met momenten bekke anders.

(Gino, ik ben wel geweest maar niet in de buurt ;) )
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 20.07.09 : Globe Reunion @ Café d'Anvers

Bericht door keimi »

Ola, jammer te vernemen dat het voor sommigen niet echt goed afgelopen is :(

Ik was 's nachts ook ff buiten een luchtje gaan nemen, ja was ik rap terug binnen. Staan daar 2 marginale sletten op elkaar te slaan en aan elkaar haar te trekken terwijl er raar volk voorbij wandeld, 'kvoelde mij daar ook ni echt op mijn gemak toch. Tegen de morgen had ik daar ook kort woorden met ene, hij vroeg me ergens anders te gaan zitten en zeime dat ik zo naar hem ni moest kijken met een gezicht dat hij mijn geld zou stelen?? Heb daar verder geen aandacht aan gegeven maar hoorde toen ik naar huis reed vertelde mijn vriendin dat ze toch ook al aant klieken waren... snap er geen bal van waarom, rare toestanden! Heb blijkbaar nog geluk gehad al bij al :?

The Globe... vorige editie was ik er niet bij nee, over deze edite mja... beetje gemengd gevoel had ik erbij maar ben voldaan naar huis teruggekeerd. Leuk dat er zoveel LC-bers waren waardoor het een leuke avond is geworden. Dacht eerst naar DJ Hell te gaan maar heb me dan laten overhalen om naar CDA te gaan. Eigelijk meer om Frank De Wulf en Tofke nog eens aant werk te zien, ook Kevin en de Zolex zijn best te pruimen als ze in hun element zijn dus kon feitelijk niet tegenvallen. Had redelijk hard verwacht aangezien Globestyle soms kennende maar 'twas redelijk rustig al bij al.

De set van de avond was voor mij dan gelukkig FDW met sjikke platen, mooie intro en opbouw, ook 2x Wacko Jacko remix ertussen allé er was aan gewerkt en dat is fijn om te zien! Tofke ook heel mooi, naar het einde toe superzalige platen gehoord van hem, zalig! Tot het einde gebleven en tevreden terug naar huis want 'kwas redelijk moe aant worden. 'twas lang geleden CDA maar toch weer ff wennen wa volk dat daar rondloopt buiten...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast