27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door quincy »

Dat clubs leeg zitten is niet alleen te wijten aan de clubs zelf, noch aan de veel retro party's maar vooral aan het strenge verkeersbeleid van de laatste jaren. Mensen durven niet meer ver te rijden en blijven ofwel thuis of gaan op café ergens in hun buurt.

Neem daar dan nog bij dat we sinds jaren vergeven zijn van de buitenlandse guest djs die 0,0 meerwaarde hebben aan feest omdat het in de meeste gevallen gaat om producers die om iets extra te verdienen het dj-en (of iets wat er op lijkt) erbij nemen.

De Belgische scene draaide vroeger voornamelijk op haar eigen djs, resident djs maakten de clubs.

Nu heb je nergens nog een muzikale zekerheid en op weinige plaatsen zijn ze nog vernieuwend en stappen ze af van die veel te saaie monotone sets.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

Verkeersbeleid: akkoord, door strengere controles is er 'minder mogelijk'... maar ik denk dat het nogal kort door de bocht is door te gaan stellen dat mannen die vroeger in La Bush, At the Villa of Axiome zaten nu plots 'schrik' hebben van de politiecontroles...

Als ik nog eens naar een discotheek is dat of La Rocca of H²O, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar controle van wat dan ook heb gezien... soit

Je hebt gewoon een generatie gehad voor wie uitgaan alles was, een vorm van vernieuwing, een vorm van rebelie in een undergroundscene... u op verschillende manieren afzetten tegen de burgerlijke maatschappij.. uitgaan was een hobby, een sport en een manier van leven.... het was alleen met dit genre publiek dat iets als afterclubs konden bestaan... die generatie is weg en dat genre clubs ook...

De 'jeugd' heeft vandaag veel meer mogelijkheden en het daar bij komende probleem dat die mogelijkheden veel geld kosten... in '96 had ik mijn eerste gsm, ne frigo van Motorola, nu kunt ge nen Iphone 3G hebben, maar dat wil wel zeggen dat je 2 maand geen geld hebt om uit te gaan....
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dr. Poppers »

Scarface schreef:Je hebt gewoon een generatie gehad voor wie uitgaan alles was, een vorm van vernieuwing, een vorm van rebelie in een undergroundscene... u op verschillende manieren afzetten tegen de burgerlijke maatschappij.. uitgaan was een hobby, een sport en een manier van leven.... het was alleen met dit genre publiek dat iets als afterclubs konden bestaan... die generatie is weg en dat genre clubs ook...
Hier zit zeker een grond van waarheid in. Misschien daarom dat de Berlijnse (underground)clubs en afters haast uitsluitend bevolkt worden door een wat ouder publiek, zoals ik een paar posts eerder aanhaalde...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Sunreezer »

Kostte een gsm in 1996 in verhouding ook niet evenveel dan wat een iPhone 3G vandaag kost?
Tegenwoordig heb je trouwens een deftige gsm voor nog geen 100 euro, en met al die acties en gratis smspacks van de providers heb je nu niet bepaald maandelijkse rekeningen van meer dan 50 euro.

Je geeft zoveel uit als je zelf wil, en aan wat je wil.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door quincy »

Sunreezer schreef:Kostte een gsm in 1996 in verhouding ook niet evenveel dan wat een iPhone 3G vandaag kost?
Tegenwoordig heb je trouwens een deftige gsm voor nog geen 100 euro, en met al die acties en gratis smspacks van de providers heb je nu niet bepaald maandelijkse rekeningen van meer dan 50 euro.

Je geeft zoveel uit als je zelf wil, en aan wat je wil.
Vind ik ook.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Dr. Poppers »

Da's waar maar in ieder geval is het aanbod voor het bestedingsbudget enorm vergroot he. Games, internet, ... Noem maar op. Er is veel meer keus en blijkbaar willen velen met zoveel mogelijk mee zijn - dat kost hoe dan ook het een en ander. Verder kan een gsm nog relatief goedkoop zijn, maar ik herinner me vijftien jaar geleden 's avonds de rijen wachtende studenten aan ieder telefoonkotje om naar huis te bellen met een belkaart of het laatste kleingeld en was het woord internet nog nieuw. Je geeft 't inderdaad uit aan wat je wil maar er is veel meer te willen. Voor wie de clubcultuur niet meteen een grote passie is, zal diversifiëren in wat hij besteed.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Sunreezer »

Games en internet?

Hoeveel jongeren kopen er nog effectief games? En het internet wordt wel betaald door de ouders hoor. Ik denk dat er velen gewoon graag beginnen oppotten om zich zo snel mogelijk te kunnen settelen. Vroeger was het eerder de mentaliteit van 'leef maar aan, we zien wel'.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door emotionslover »

Sunreezer schreef:Kostte een gsm in 1996 in verhouding ook niet evenveel dan wat een iPhone 3G vandaag kost?
Tegenwoordig heb je trouwens een deftige gsm voor nog geen 100 euro, en met al die acties en gratis smspacks van de providers heb je nu niet bepaald maandelijkse rekeningen van meer dan 50 euro.

Je geeft zoveel uit als je zelf wil, en aan wat je wil.

mijn eerste nokia was 25000 ballen denk een 10-tal jaar geleden!!!!! dus you got a point!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door quincy »

Mijn eerste gsm heeft ook een goeie 13.000 BEF gekost en ik weet nog dat ik dat weekend + maandag zwaar ben gaan feesten 8)
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door DCD »

Sunreezer schreef: Je geeft zoveel uit als je zelf wil, en aan wat je wil.
voila, ik eb een gsm'ke van 55€ ofzo die al jaren meega en mijn kaart wordt maandelijks automatisch herladen van mijn rekening voor 15€, waarvoor ek in de plaats 24/24 7/7 gratis sms'kes krijg.
15euro is veel te weinig maar van zodra het op is probeer ek de maand te doorworstelen met die gratis berichtjes (en indien echt nodig, koop ek mij nog zo een herlaadkaart van 15€)

maarja, tis een kwestie van prioriteiten stellen é. Als ik dan aan iemand vraag wa ge daar nu in godsnaam mee zijt, me zo een duur geval me alle mogelijke functies, dan vragen ze mij gewoon terug wat ik daar nu in godsnaam mee ben om elk weekend mijn geld te gaan 'wegsmijten' in dancings en dergelijke. Tis maar te zien wa ge leuk vind zeker...

maar er is licht aan het eind van de tunnel: normaal gezien ben ek nu afgestudeerd (zal ek vrijdag zeker weten) en kan ek eens beginnen rondzoeken naar budget-verruimende activiteiten :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door emotionslover »

Scarface schreef:Verkeersbeleid: akkoord, door strengere controles is er 'minder mogelijk'... maar ik denk dat het nogal kort door de bocht is door te gaan stellen dat mannen die vroeger in La Bush, At the Villa of Axiome zaten nu plots 'schrik' hebben van de politiecontroles...

Als ik nog eens naar een discotheek is dat of La Rocca of H²O, het is een eeuwigheid geleden dat ik daar controle van wat dan ook heb gezien... soit

Je hebt gewoon een generatie gehad voor wie uitgaan alles was, een vorm van vernieuwing, een vorm van rebelie in een undergroundscene... u op verschillende manieren afzetten tegen de burgerlijke maatschappij.. uitgaan was een hobby, een sport en een manier van leven.... het was alleen met dit genre publiek dat iets als afterclubs konden bestaan... die generatie is weg en dat genre clubs ook...

De 'jeugd' heeft vandaag veel meer mogelijkheden en het daar bij komende probleem dat die mogelijkheden veel geld kosten... in '96 had ik mijn eerste gsm, ne frigo van Motorola, nu kunt ge nen Iphone 3G hebben, maar dat wil wel zeggen dat je 2 maand geen geld hebt om uit te gaan....
gingen vroeger altijd met zen zessen uit! meestal la bush tot in de late uurtjes, dagen :mrgreen: :mrgreen: , hadden in la bush onze vrienden, gingen voor george's, het supersoundsysteem, de sfeer en de muzie en da bracht ons grotendeels iedere week terug naar daar.

nu alle zes van straat, getrouwd, kinderen..... gaan nog 3-tal keer samen uit per jaar (zonder de vrouwen) maar vinden ook.... het is niet meer gelijk vroeger.... (wa normaal is zekers) maar we hebben het gehad en kunnen het nie meer afpakken :pirat: maar de sfeer zoals vroeger is er toch niet meer!! zo in la bush, carat, exteme, lagoa gans het kot horen tieren en roepen voor een plaat, da was toch soms kippevelmoment! nu staan sommige soms een hele avond stil terwijl wij stonden (als we nog instaat waren) te shacken gelijk een zot!!

wat controles betreft: nooit mee ingezeten vroeger (wij worden toch nie tegengehouden :pig: ) maar nu toch wel, maar of dit een reden is van minder volk....... zoals je zegt de jeugd van heden heeft andere interesses dan vroeger, als ik hoor mijn neven en nichtjes uitgaan komt maar op 4 of 5 de plaats. terwijl wij de maandagmorgen thuiskwamen, douchen gingen werken en den dinsdag al zaten uit te kijken naar het volgend weekend!!!! :cheers: :cheers:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Scarface »

Laat de kostprijs van een gsm nu niet het punt van discussie worden, het gaat er gewoon over de keuze om je geld aan uit te geven... en nu is er gewoon veeeel meer keuze en uitgaan is iets waar het eerst op gecut wordt. Onder meer ook omdat jongeren graag "ergens bij zijn" en liever 50 euro voor een ticket uitgeven om als een toerist op I love Techno te staan, om 'het toch maar eens meegemaakt te hebben'' dan een club te proberen...

Uiteindelijk ben ik erg slecht geplaatst om daar veel over te zeggen: ik ga nog hooguit 10 x per jaar naar een discotheek en regelmatig nr evenementen, genre concerten van bv depeche mode, dus ik werk ook niet actief mee aan 'de vernieuwing' ofzo...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door AcidPixie »

DCD schreef: maar er is licht aan het eind van de tunnel: normaal gezien ben ek nu afgestudeerd (zal ek vrijdag zeker weten) en kan ek eens beginnen rondzoeken naar budget-verruimende activiteiten :mrgreen:
Good luck with that!
En iedereen studeert hier af en begint hem te settelen rondom mij en ik blijf maar studeren, sjonge jonge :P.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door Pakrac »

Blijven studderren Pixie, da setlen en zo kan later ook nog! :idea:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.06.09 : Yoko Ono- Regi Sucks Cock @ Capiau Hall Melle

Bericht door emotionslover »

AcidPixie schreef:
DCD schreef: maar er is licht aan het eind van de tunnel: normaal gezien ben ek nu afgestudeerd (zal ek vrijdag zeker weten) en kan ek eens beginnen rondzoeken naar budget-verruimende activiteiten :mrgreen:
Good luck with that!
En iedereen studeert hier af en begint hem te settelen rondom mij en ik blijf maar studeren, sjonge jonge :P.
doctor in het uitgaan???? zware studies :pirat: :pirat:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten