Jupiler Pro League 2009-2010

Alles in verband met sport
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Dat wist ik dat die reactie ging komen.
En Verbauwheden wist ook dat daar reacties op gingen komen daarom dat ik zijn antwoord zo schoon vond.
Hij zei het met dezelfde woorden als Witsel tegen anderlecht. " Ik speelde toch de bal !? "
Trouwens een keeper mag toch altijd meer.Kijk maar naar Stijnen & Bolat.Die halen ooit veel straffere toeren uit als Glenn gisteren.
Waar het mij gewoon over gaat is de speelwijze van standard en de manier hoe ze daar op reageren in de pers.
En het feit dat defour zelf lang geblesseerd is geweest en dan in zijn eerste match meteen een vuile smerige fout maakt waardoor Ibou ook gerust een paar weken aan de kant zou kunne hebben gestaan.En het is ook ni de eerste keer dat em van die dingen doet.
De Camargo juist van tzelfde.Hij is de eerste die bij de Ref staat om zijn beklag te doen maar gisteren heeft em ook weer zijn 20ste elleboogstoot van het seizoen uitgedeeld.
Het gaat er mij gewoon over uit dat standard zijn zwakke prestaties en frustraties van dit seizoen uitwerkt op de tegenstander.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

pooley schreef:over wie hebt ge het want dit weekend is aan mij voorbij gegaan.
Over wie heb ik het ?
Wie is volgens iedereen de beste voetballer ter wereld ?
Zijne hoogheid Steven Defour natuurlijk.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door cherryman »

iemand is hier gefrustreerd percies.
ben geen standard fan, eerder sympatisant, maar vind wel dat alles nogal snel uitvergroot wordt sinds de kwestie 'witsel-wasyl'. Voetbal is en blijft een contactsport en zoals hierboven gezegd vond ik de fout van Verbauwhede veel erger als die andere. Al hoefde De Camargo wel niet zo gebeten reageren. Misschien eens wat meer buitenlands voetbal kijken, daar gebeuren zo een dingen constant...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Natuurlijk wordt alles uitvergroot door dat voorval maar dat is toch een reden te meer om je gedeisd te houden niet?
Zeker Witsel.
Wat verwacht je dat een ref doet als je al eens 8 weken geschorst bent geweest voor een zware fout en je dan met 2 voeten vooruit een tackle maakt.
En ja hij speelt de bal en ja Juhasz maakt ook een fout maar het is en blijft met 2 voeten vooruit.
En van mij mochten ze Juhasz ook gerust een speeldag schorsing geven maar dat Witsel ondanks zijn rode kaart geen wedstrijd geschorst is kan er bij mij niet in.
Net zoals Bolat niks heeft gekregen voor zijn vuistslag tegen Dirar en net zoals Defour waarschijnlijk ook niks zal krijgen voor zijn natrappen van gisteren.
Kijk eh ik had het eerste jaar dat Standard kampioen speelde ook veel sympathie voor hen.
Zeker met de sfeer die daar hangt enzo.
Maar wat standard het laatste jaar heeft laten zien vind ik gewoonweg schandalig en zeer kampioen onwaardig.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door tomaz »

Willen ook eens beginnen over de vuile fouten op Nicaise (zelf ook geen doetje natuurlijk) de voorbije weken, de twee tanden die Bolat kwijt was, etc... Als je alleen wil zien wat de rouches fout doen dan is Standard inderdaad de eeuwige boeman. Maar ik hou gewoon geen rekening meer met kritiek van "de club van de ethiek". Hypocriete zever.
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

tomaz schreef:de twee tanden die Bolat kwijt was
Je weet toch nog wie Boussoufa zijn kaak gebroken heeft ?
Las ik daar ergens het woord Hypocriet ?
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door tomaz »

Ja dat weet ik en ik minimaliseer dat ook nergens, net zo min als alle andere fouten van onze spelers. Maar probeer jij eens je focus van Standard af te halen (er worden niet alleen in Luik fouten gemaakt).
Anders moet je misschien van club veranderen :mrgreen:
Maar als je het dan toch zo wil spelen: de ellebogen van Wasyl al vergeten?? Of is die nu opeens heilig verklaard?
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door pascal78 »

hehe ratte terug naar ekere :D

defour is nen eikel, denkt dattem het grootste wonder sinds dagen is..
ma ik was wel blij dattem tegen ons (kvm) niet klaar was,
want voor in de belgische competitie is em wel goe


en boloni idd dat zagen dat ze geviseerd worden...
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

tomaz schreef:Ja dat weet ik en ik minimaliseer dat ook nergens, net zo min als alle andere fouten van onze spelers. Maar probeer jij eens je focus van Standard af te halen (er worden niet alleen in Luik fouten gemaakt).
Anders moet je misschien van club veranderen :mrgreen:
Maar als je het dan toch zo wil spelen: de ellebogen van Wasyl al vergeten?? Of is die nu opeens heilig verklaard?
Tja mijn vaste zondebok Wesley Sonck zit op de bank & Blondel houd zich opvallend gedeisd dus moet ik iemand anders zoeken eh ;)
Nee serieus,natuurlijk loopt er bij elke club een vuile speler en worden er overal fouten gemaakt.
Maar tomaz je kan toch niet ontkennen dat het bij Standard het laatse jaar toch wel een beetje erg is niet ?
Maargoed dat maakt mij opzich ook nog niet veel uit.Voetbal is een sport waar tackles nu eenmaal bijhoren.
Maar wat mij irriteert is dat ze bij Standard altijd doen of hun neus bloeit.
En de bond doet net hetzelfde want er worden overal spelers geschorst op basis van de beelden behalve bij Standard.Daar worden de schorsingen zelfs ingetrokken.(met uitzondering van Goreux voor je daarover begint ;) )
Dus Standard wordt eigenlijk helemaal niet geviseerd.
Jij hebt het daar over "hypocriete zever van de club van de ethiek" terwijl Boloni zich in de pers afvraagt wanneer Standard terug mag tackelen en de eerste match na zijn uitspraak Defour meteen vuil na trapt & De Camargo zijn zoveelste elleboogstoot uitdeelt.
Of vond jij dat wat Defour deed ook niks verkeerd aan was ?
En natuurlijk is Wasyl niet heilig.Ik heb het ook altijd een vuile speler gevonden hoor.
Maargoed enough said want zo kunnen blijven doorgaan met verwijten over & weer te gooien.
Standard zal er ni beter door gaan spelen eh ;) (grapke eh,kon het ni laten)
En ik moet mijn energie sparen voor de Brugse afslachting van vanavond :D
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door tomaz »

Ik heb al twee weken geen kabel dus ik heb niks gezien :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Ze hebben het weer voor mekaar gekregen.
Weer een topper naar de kloten gefloten.
Ik zou eigenlijk niet moeten klagen omdat we weer 3 punten uitlopen op Brugge maar ik had het toch ook liever anders gezien want een nederlaag verdiende Brugge nu ook weer ni.
Twordt dringend tijd dat Jeurissen een stap opzij zet want hij is heel de boel aant verkloten.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door pooley »

3-2 was niet verdiend, 2-2 zou het wel geweest zijn.

Maar de goalen waren weer geweldig. Juhasz, zwaar gedekt door geraets, kopt mooi binnen nar het 1ste paal teken van bousouffa, dien lange zwabber doet het weer en de mekkerdwerg schiet hem perfect binnen.
Hulde :)
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

De goalen van anderlecht waren inderdaad mooi.
Als je ziet hoe juhasz vastgehouden wordt is het zelfs een wonder dat ie em nog binnen kan koppen.
Die van frutos was ook wel schoon maar dan wat er aan voorafging.
De 2-1 van Brugge ook trouwens.
En Bousouffa maakt zijn 2de parel op een week tijd.
Maar ik zou 2-2 ook beter hebben gevonden want Brugge verdiende geen nederlaag.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door Disco Stu »

Net terug van een prachtige voetbalavond in het Astridpark.
Nooit gedacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Maar Bilbao was dan ook echt niks waard.Nooit gedacht dat ze zo slecht zouden zijn tov de heenwedstrijd.
Ik denk dat ze misschien 3 of 4 keer aan de goal zijn geweest en daar hooguit een keer uit op goal hebben kunnen trappen.
Volgende ronde tegen de moffen zal het wel andere koek zijn maar volgens mij wel haalbaar.
Wel jammer want tegen PSV zou ook wel leuk geweest zijn.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Jupiler Pro League 2009-2010

Bericht door djaxxie »

Jupiler pro league?
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten