31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door lemant »

Backspin on Sunday 31st May at Café Capital with Nikolai, Stekker and Will O'Brien tracking back through 30 years of pioneering electronic dance music from early electro to new wave, new beat, acid, house, techno, rave, hardcore, idm, trance, dubstep and minimal.

Beetje laat om dit te melden, maar wie niet weet wat gedaan vanavond ... :bounce:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door jasper »

int begin wast wa rustig, maar vanaf ± half 3 stond den dansvloer toch goe op zenne kop :bounce: spijtig genoeg wegens omstandigheden al om 5u moeten vertrekken, spijtig want kvond het echt wel vet…
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door fomas »

Twas fameus in orde. Onbekende classics en bier in vazen: meer moet dat niet zijn. Vooral Dj Stekker heeft een paar bommekes gesmeten. Wel spijtig van het vroege sluitingsuur. Antwerpen mankeert duidelijk een afterclub sinds de sluiting van Space. Ik moet ook zowat de ganse Noorderkempen hebben gezien. 2u gedaan over een busrit die anders 40min duurt :?
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door lemant »

Ik vond het persoonlijk nogal op en af gaan. Soms ging het dak er volledig af, wat later viel alles dan weer stil. Muzikaal zat het nogal vreemd inéén (toen we aankwamen rond 1h. was het eerder muziek van de laatste maanden ipv de voorbije 30 jaar).
Niettemin een goeie opkomst en tof volk. Ideale locatie voor dit soort feestjes. Rond 5h ofzo doorgegaan, jammergenoeg geen konijnen kunnen vangen in het park.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door fomas »

lemant schreef:Ik vond het persoonlijk nogal op en af gaan. Soms ging het dak er volledig af, wat later viel alles dan weer stil. Muzikaal zat het nogal vreemd inéén (toen we aankwamen rond 1h. was het eerder muziek van de laatste maanden ipv de voorbije 30 jaar).
Niettemin een goeie opkomst en tof volk. Ideale locatie voor dit soort feestjes. Rond 5h ofzo doorgegaan, jammergenoeg geen konijnen kunnen vangen in het park.
Ja, de lijn was soms ver te zoeken. Stekker probeerde tegen het einde aan wat meer opzwepende zaken op te leggen zoals 'Cameo - Money', 'Ron Trent - Altered States', 'Format #1 - Solid Session', 'World 2 World - Amazon', enz. maar toen Will o'Brian en Nicolai overnamen werd de snelheid er toch gauw weer uitgehaald. Het zou misschien niet slecht zijn om die Stekker-figuur te laten afsluiten op volgende edities.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door ©®TM »

idd, kvond het ook redelijk wisselvallend. Toen ik, vrij laat, toekwam was het blijkbaar nog dik ca va, maar werd dan rap n stukske minder voor mij, maar tegen einde aan was het weer dik in orde en idd meestal wanneer ze de stekker weer instaken. Af en toe nog wel eens 't ritme gebroken meestal door de anderen blijkbaar maar toch. :bounce:
fomas schreef:Wel spijtig van het vroege sluitingsuur.
mja ma het meeste volk was tegen 6 toch ook al weg. Waren precies wel vooral de ouw zakken en -innen da blijven plakken waren. Zal ook aan de exemas gelegen hebben zeker da de youngsters al vroeger naar huis waren :mrgreen:.
fomas schreef:Ik moet ook zowat de ganse Noorderkempen hebben gezien. 2u gedaan over een busrit die anders 40min duurt :?
hedde onderweg nog gezocht naar een afterparty dan of wa? :P :mrgreen:
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door fomas »

©®TM schreef:
fomas schreef:Ik moet ook zowat de ganse Noorderkempen hebben gezien. 2u gedaan over een busrit die anders 40min duurt :?
hedde onderweg nog gezocht naar een afterparty dan of wa? :P :mrgreen:
Twas ne zuren appel toen ik wakker werd in Turnhout. Misschien volgende keer toch maar melden aan de chauffeur dat ik zo toe ben als een huis.

Bestaat er eigenlijk zoiets als een afterclub in of tussen Antwerpen en Turnhout? Behalve een paar titty-bars is dat toch maar dood terrein in de vroege uurtjes.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door Menaz »

Ik had er veel meer van verwacht om eerlijk te zijn. het concept was nochtans belovend...

rond 3 uur was efkes super goed, wa rave toestanden en acidhouse (was dan stekker blijkbaar?) en nadien terug redelijk saai... dan opt einde ook nog ff goei dingen gehoord.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door StevenR_73 »

fomas schreef:
©®TM schreef:
fomas schreef:Ik moet ook zowat de ganse Noorderkempen hebben gezien. 2u gedaan over een busrit die anders 40min duurt :?
hedde onderweg nog gezocht naar een afterparty dan of wa? :P :mrgreen:
Twas ne zuren appel toen ik wakker werd in Turnhout. Misschien volgende keer toch maar melden aan de chauffeur dat ik zo toe ben als een huis.

Bestaat er eigenlijk zoiets als een afterclub in of tussen Antwerpen en Turnhout? Behalve een paar titty-bars is dat toch maar dood terrein in de vroege uurtjes.


club3000 in grobbendonk mss?? maar ik weet niet of dat uw ding is, van mij al ni :)
met het juste gerief en wa geld ofcourse wil ik gerust in een titty bar gaan afteren, sta ik opt podium en al :mrgreen:
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door fomas »

StevenR_73 schreef: club3000 in grobbendonk mss?? maar ik weet niet of dat uw ding is, van mij al ni :)
met het juste gerief en wa geld ofcourse wil ik gerust in een titty bar gaan afteren, sta ik opt podium en al :mrgreen:
Da ziet er maar ne roze boel uit als ik die site zo bezie. Dan toch nog liever een Hazepadje met een hoop boerengeneuk en Bart Barocci achter de draaitafel (die zou daar ook ooit ne barocci reunion hebben gehouden?). Ik vraag me soms toch af waar dat zwaar Antwerpvolk uithangt. De Lawine of gewoon in de goot? Ik kan me moeilijk voorstellen dat die manne tevreden zijn met een gewoon café.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door StevenR_73 »

roze boel? :mrgreen: die buitenmuur is idd in een soortgelijk kleureke ja, maar dacht dat het "dj stijn" stijl is, ik kan daargene naam meer op plakken :)


ik kan enkel spreken voor de mensen die ik kende vroeger en wat ik heb gehoord; enkele mensen overleden, in den bak, int gekkehuis/afkickcentra gezeten, enkele met een gezinneke, voelen geen binding meer met de scene,....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 31.05.09 : Backspin @ Café Capital, Antwerpen

Bericht door Stanne »

Club3000 is nog maar 2j een "afterclub". Is de eigenaar de voormalige eigenaar van Space niet ?
In de beginperiode (half 2007) draaide Massimo en Jean er wel eens. Nu meer ex-Outline residents denk ik.
Met deze opfrissing is de discotheek aan haar 37ste leven bezig. Ben er na deze botox kuur is 1 keer geweest, na de Carat reunie van 2007.
Meer info mss bij Ultimate Focker hier opt forum, ik geloof dat die er af en toe ook een plaatje oplegt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten