AVI wil niet op tv spelen

Alles in verband met computers & software
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

AVI wil niet op tv spelen

Bericht door lemant »

Ik heb me vandaag een s-video kabeltje gaan halen, zodat ik vanaf nu mijn laptop kan aansluiten op de tv. (niet voor het gewone gebruik, enkel om films te bekijken vanop mijn harde schijf)
Na wat gepruts met de instellingen (beeld op 800x600 zetten) had ik eindelijk de beelden van mijn laptop op de tv.
MAAR, nu ik een film wil afspelen in AVI-formaat geeft deze het beeld niet door. Heel bizar, ik heb geprobeerd met realplayer, windows media-player, media-player classic (k-lite codecs) ... overal hetzelfde probleem. Ik zie wel het "kader" van de player, maar de beelden van de film niet :s

Waar zitten die cracks en whizzkids hier? :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: AVI wil niet op tv spelen

Bericht door djaxxie »

Ik doe het niet direct op die manier maar weet wel dat vlc players één van de betere is hiervoor. Mss die is proberen?
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: AVI wil niet op tv spelen

Bericht door lemant »

djaxxie schreef:Ik doe het niet direct op die manier maar weet wel dat vlc players één van de betere is hiervoor. Mss die is proberen?
Ik dacht dat dit de simpelste oplossing was ... maar blijkbaar niet. Hoe ga jij tewerk?
Mijn tv is al redelijk oud, gene hdmi dus (enkel scart/s-video/"rood-wit-geel").
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: AVI wil niet op tv spelen

Bericht door Sunreezer »

Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: AVI wil niet op tv spelen

Bericht door djaxxie »

lemant schreef:
djaxxie schreef:Ik doe het niet direct op die manier maar weet wel dat vlc players één van de betere is hiervoor. Mss die is proberen?
Ik dacht dat dit de simpelste oplossing was ... maar blijkbaar niet. Hoe ga jij tewerk?
Mijn tv is al redelijk oud, gene hdmi dus (enkel scart/s-video/"rood-wit-geel").
Ik doe het momenteel via playstation 3 die in netwerk staat met mijn pc. Hiervoor had ik zo een externe hd die je op tv kunt aansluiten. Maar jouw manier moet normaal perfect werken ze, Lestat zal je wel kunnen helpen denk ik.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast