27.06.09 : Montini Reunion @ Montini, Sint-Truiden

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door varth »

ThaMan schreef:
Maar stond St. Truiden gisteren ook niet onder water ?
ben daar gepasseerd rond een uur of 7, half 8 in de avond en het goot er idd abnormaal hard. Er stond op een bepaald moment op een kruispunt wel 20 cm water op de weg. Maar ik veronderstel wel dat die hinder toen al lang verdwenen was en dat zoiets de mensen niet tegenhoudt
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door poehaaaaa »

Regio Turnhout nog geen éééééne druppel gevallen :cry:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door dewitte »

varth schreef: ben daar gepasseerd rond een uur of 7, half 8 in de avond en het goot er idd abnormaal hard. Er stond op een bepaald moment op een kruispunt wel 20 cm water op de weg. Maar ik veronderstel wel dat die hinder toen al lang verdwenen was en dat zoiets de mensen niet tegenhoudt
Inderdaad in de late avond was er al bijna niks meer van te zien, denk ook nie dat daarom het volk zou weg blijven. Het overaanbod aan feesten dit weekend zowel op vrijdag en zaterdag gaat het hem gedaan hebben denk ik. Want voor zo'n line-up zou een mens nog is uit zen kot komen!
Montini '
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door Enterprise »

Voila terug wat bij de positieven..........helaas een mindere opkomst deze maal maar geweldige sets gehoord......MISS MONICA was VET, INSIDER live was gewoonweg BANGELIJK, BOUNTYHUNTER en MONTINI TRAX live die het Rave gehalte omhoog duwden en de back2back van mezelf JONES met ZOLEX was supergeil.....) :D Heb gehoord dat afgelopen zaterdag nog heel wat feesten en clubs met een lage opkomst hadden te maken........een beetje aan overkill aan feesten denk ik :?: Toch wel weer een hoop bekende gezichten gezien, (Back To The 90's, Danny Casseau, Marco Bailey, Illusionfreak, Dewitte......). :sunny: We hebben ons toch gesmeten (denk da ik een liter of 5 zweet heb achtergelaten) en er het beste van gemaakt.....was weeral een gezellige boel :D
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door back to the 90's »

Enterprise schreef:We hebben ons toch gesmeten (denk da ik een liter of 5 zweet heb achtergelaten) en er het beste van gemaakt.....was weeral een gezellige boel :D
Da vind ik er ook van,vond spijtig dat al gedaan was :(
Nothing is what is seems to be
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door keimi »

leuk te lezen maar toch jammer als ge der ni waart :pale:
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 dec 2004, 16:43

Re: 27.06.09 : Montini Reunion @ Montini (Sint-Truiden)

Bericht door Roelle »

Yeezzz super party!!! eerste ker montini voor mij :cyclops: :scratch: ni de laatste!!
aangekomen tijdens bountyhunter zijn set en we hadde drek door da we insider gemist hadden! fuck!
De live van jones en bounty was vettig!! dan setje van zolex.. VET!! pareltjes!! Spijtig van redhead en stanny.. alhoewel dak de b2b ook super von!! :cheers:
had a nice chit chat with zolex, cassau en back to the 90's en :?: :scratch:

Tegen kwart vor 9 dan toch lekker voldaan terug naar huis.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten