Beste retro dj

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Beste retro dj

Bericht door Timpie »

Wie vinden jullie de beste retro dj's?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Beste retro dj

Bericht door ThaMan »

Zonder twijfel Internationaal "Frankie Bones", "Ben Liebrand" & "Ken Iishie"
Belgisch blijf ik erbij dat "Dj Lowdown" voor mij de topper blijft, daar deze gast gewoon elke stijl kan mixen.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Beste retro dj

Bericht door djaxxie »

Franky jones, Kloeck en YDR voor mij. ook A tom x is heel goed met retro.
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Beste retro dj

Bericht door bouq »

afgegaan op 't geen ik het laatste jaar heb gehoord, Franky Jones

ik ga feitelijk naar te weinig feestjes om te kunnen oordelen


(kben natuurlijk ook zwaar fan van mezelf :P )
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Beste retro dj

Bericht door Matthias »

Yves Deruyter, Franky Kloeck, Youri, Frank Zolex, Fred Nasen,... hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Beste retro dj

Bericht door pascal78 »

Matthias schreef:hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
2nd
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Beste retro dj

Bericht door Enterprise »

Matthias schreef:Yves Deruyter, Franky Kloeck, Youri, Frank Zolex, Fred Nasen,... hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
en ik sta daar ni tussen :( mathias mathias ........ :mrgreen: das inderdaag een moeilijke vraag...... voor mij blijft nog altijd een goeie dj iemand die zeer breed gaat en alles aankan, goed kunnen mixen is niet noodzakelijk (wel een pluspunt) maar de juiste plaat op het juiste moment, kunnen opbouwen naar de climax (dat je voor jezelf al weet binnen 30min gaat het dak eraf..... :D Dat zijn de magische momenten :cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Beste retro dj

Bericht door back to the 90's »

Matthias schreef:Yves Deruyter
Als em draaid gelijk op de globe reunion ja,ma gelijk op een cherry reunion nee dank u.
voor de rest ist inderdaad moeilijk.
ma over de laatste jaren gezien : de 2 franky's,zolex,Deg,Marko,tomaz,tofke,cosmo en steve cop.
da zijn dan toch de manne dak het meeste gehoord hebt de laatste jaren.
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Beste retro dj

Bericht door lemant »

Altern8, the Dominators, the Terminators :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Beste retro dj

Bericht door Matthias »

Enterprise schreef:
Matthias schreef:Yves Deruyter, Franky Kloeck, Youri, Frank Zolex, Fred Nasen,... hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
en ik sta daar ni tussen :( mathias mathias ........ :mrgreen: das inderdaag een moeilijke vraag...... voor mij blijft nog altijd een goeie dj iemand die zeer breed gaat en alles aankan, goed kunnen mixen is niet noodzakelijk (wel een pluspunt) maar de juiste plaat op het juiste moment, kunnen opbouwen naar de climax (dat je voor jezelf al weet binnen 30min gaat het dak eraf..... :D Dat zijn de magische momenten :cheers:
Franky..., om eerlijk te zijn, leer ik uw supertechnische setjes eigenlijk maar beter kennen de laatste jaren... Ik heb eerlijk gezegd niet 'zoveel' op tape en cd van jouw (enkel de Tripomatic en After Hour toestanden, maar dat zijn albums). Vandaar dat je er eigenlijk niet tussenstaat.

Als we het hebben over de hedendaagse retrodeejays, tja, dan sta je zeker binnen de top-5 hé... ;) ;)

:cheers:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Beste retro dj

Bericht door Enterprise »

Matthias schreef:
Enterprise schreef:
Matthias schreef:Yves Deruyter, Franky Kloeck, Youri, Frank Zolex, Fred Nasen,... hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
en ik sta daar ni tussen :( mathias mathias ........ :mrgreen: das inderdaag een moeilijke vraag...... voor mij blijft nog altijd een goeie dj iemand die zeer breed gaat en alles aankan, goed kunnen mixen is niet noodzakelijk (wel een pluspunt) maar de juiste plaat op het juiste moment, kunnen opbouwen naar de climax (dat je voor jezelf al weet binnen 30min gaat het dak eraf..... :D Dat zijn de magische momenten :cheers:
Franky..., om eerlijk te zijn, leer ik uw supertechnische setjes eigenlijk maar beter kennen de laatste jaren... Ik heb eerlijk gezegd niet 'zoveel' op tape en cd van jouw (enkel de Tripomatic en After Hour toestanden, maar dat zijn albums). Vandaar dat je er eigenlijk niet tussenstaat.

Als we het hebben over de hedendaagse retrodeejays, tja, dan sta je zeker binnen de top-5 hé... ;) ;)

:cheers:
ik ben maar aan het swansen he...................voor dat dat hier weer uit zijne contekst word gerukt ! :mrgreen:
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:53
Locatie: hmmm....

Re: Beste retro dj

Bericht door jeepee »

George's ! 8)
Maar ook Franky, Cosmo en Marko
energy ... flow ... eternal
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: Beste retro dj

Bericht door [terror]Neophyte »

Enterprise schreef:
Matthias schreef:Yves Deruyter, Franky Kloeck, Youri, Frank Zolex, Fred Nasen,... hmmm. Moeilijke vraag eigenlijk!
en ik sta daar ni tussen :( mathias mathias ........ :mrgreen: das inderdaag een moeilijke vraag...... voor mij blijft nog altijd een goeie dj iemand die zeer breed gaat en alles aankan, goed kunnen mixen is niet noodzakelijk (wel een pluspunt) maar de juiste plaat op het juiste moment, kunnen opbouwen naar de climax (dat je voor jezelf al weet binnen 30min gaat het dak eraf..... :D Dat zijn de magische momenten :cheers:
in dat geval franky, dan moet je sandy warez maar eens boeken voor in de zoo ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Beste retro dj

Bericht door emotionslover »

franky kloeck
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Beste retro dj

Bericht door Stanne »

eerst en vooral, wat is retro: 1988 ? 1994 ? 1999 ? 2001 ?

Toen retro nog ni echt retro was had je zowat de "heilige achtvuldigheid" :D : Phi Phi, Zolex, Eric B, Marko, Franky, Tofke, Kevin en YDR. Velen van hen zijn op deze moment nog geen pluimen verloren vind ik.
Maar kheb tegenwoordig ook al zeer goeie dingen gehoord van oa Phillip, Tomaz, Jean, Jan, Kloeck, enkelen van hier op de site,......

Soit, momenteel gaat mijn voorkeur lichtekes naar YDR (zeker als die zijn CM stijl bovenhaalt) en Zolex (vooral zijn donker diepe achterafplaatjes) maar vraag het morgen nog eens :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast