25-26.07.09 : Tomorrowland @ Boom

Het party forum van Legendary Clubs
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Matthias »

Ben gisteren geweest. Weer viel goed mee! ;)
The Subs (ahum) bracht goede entertainment, Axwell had malchance (zoiets zou toch echt niet meer mogen)! Dahlback was ok, Armand Van Helden minder dan verwacht. Moby was top!! Gewoon niet op de techniek letten, maar zijn nummers waren toch dik ok (combinatie helemaal vooraan staan, vuurwerk, goed weer, belichting en megageluid deed me toch effe de rillingen over de rug lopen). Daarna effe PVD en geëindigd in LaRocca tent.
Was leuk festival, volgend jaar waarschijnlijk wel weer... 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door bonny »

DCD schreef: zondag naar de versuz vip willen gaan (hadden vip-tickets) maar mochten nie binnen, kzag hem ke van kop tot teen kijken dus vermoedelijk nie schoon/extravagant genoeg gekleed, op een f*cking festival... :? (
:scratch: Waar slaat zoiets op: Je betaalt extra (veronderstel ik) en daarna worden geweigerd...
Ongehoord wat mij betreft!

Zelf dit jaar niet geweest (hoewel het vorig jaar al bij al nog een redelijk tussendoortje was).
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Sunreezer »

Dit jaar voor het eerst in 4 jaar gepast. Dit event begint meer en meer mainstream publiek aan te trekken dat geen zak gewoon is en dat er enkel wat komt showen en 'hoereuh!!!' komt roepen.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door StevenR_73 »

Red Army schreef:
StevenR_73 schreef:
jim-bar schreef:ben het eerste jaar geweest voor de cocoon tent en dat was echt zwaarde moeite ook.
Op het eind nog sasha gaan zien op de mainstage, maar da was echt boring.
dit is de eerste keer dat de line-up me wel weer serieus aanspreekt. zaterdag die kozzmoz tent !! komaan,alleen Carl Craig ontbreekt nog in da detroit tentje :D
Aril Brikha hopelijk live
En Café d'Anvers heeft ook wel een paar goei namen; Dominik, Pig & Dan, Joris Voorn.
Voor de rest niet echt iets wa'k dan nog zal missen als ik enkel tussen die twee tenten pendel.

En Zondag die Café d'Anvers tent weer hé, ook nog Switch...


hier ga ik volledig mee akkoord, ben nog altijd aant twijfelen en ik zal snel moete beslissen.... :)

de i love 90's tent, tja, we zullen maar beleefd blijven zeker :mrgreen:

DETROIT forever zou ik zo zeggen :afro:
ik sleur mezelf hier zaterdag toch ook nog eens naartoe dus er is altijd ne goeie groep daar ;-)

zoals gezegd, moete werken tot 15u en geen zin meer dan. (heb tot woensdag moeten wachten om te weten of ik verlof kreeg, niet dus)

via telefoon gehoord/gelezen dat het in orde was, de Kozzmozztent...

als troost heb ik s'avonds Derrick May opgenomen van bbc, maar ja, das ni hetzelfde :cry:
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Flasheur »

Sunreezer schreef:Dit jaar voor het eerst in 4 jaar gepast. Dit event begint meer en meer mainstream publiek aan te trekken dat geen zak gewoon is en dat er enkel wat komt showen en 'hoereuh!!!' komt roepen.
zit zoals alle voorgaande jaren vooral aan CDA en daar valt da wel heel goed mee vindk. heel veel echt feestvolk da ge tijdes het jaar ook overal tegekomt.
maja, as ge begint me dingskes as een i love the nineties tent en dj's as ne regi derbij te gooie, dan ziede da natuurlijk ook int volk da der komt :mrgreen:
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 dec 2006, 20:59
Locatie: deerlijk

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door enfant terrible »

bonny schreef:
DCD schreef: zondag naar de versuz vip willen gaan (hadden vip-tickets) maar mochten nie binnen, kzag hem ke van kop tot teen kijken dus vermoedelijk nie schoon/extravagant genoeg gekleed, op een f*cking festival... :? (
:scratch: Waar slaat zoiets op: Je betaalt extra (veronderstel ik) en daarna worden geweigerd...
Ongehoord wat mij betreft!

Zelf dit jaar niet geweest (hoewel het vorig jaar al bij al nog een redelijk tussendoortje was).
Hadden ook Vip tickets en ook niet binnengeraakt in Versuz.
Niet dat mij veel kon schelen want die muziek trok op de zak.
De zaterdag niet binnen wegens een short aan (was mss mooi weer en festival, dusja WTF???, de zondag wel lange broek aan maar wss was ik ook niet speciaal genoeg :? )
Was m'n 5e tomorrowland, en denk wel m'n laatste. Heb't toch wel gezien.
CdA was super. :cheers: Voor de rest een beetje rondgewandeld, hier en daar feestje en toch wel een goe weekend achter de rug.
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Don Cabron »

Zaterdag uiteraard veel genoten vd toch wel unieke muziek & sfeer in 'the KetaLoco-dungeon'! :afro: Café d'Anvers met Radio Slave en Kozzmozz met Derrick May die dag ook meegepikt. En daarna was er nog onze after in centrum Boom.. :sunny:

Zondag vr mij het beste v heel het weekend: Hernan Cattaneo @ La Rocca-stage! Heerlijk hypnotiserende progressive tech-house! Die man moet meer in België draaien!

http://www.youtube.com/watch?v=FtX4xZTkq4w Hernan Cattaneo
http://www.youtube.com/watch?v=R5H2uqo9b_U Don Cabron vs El Livino
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door StevenR_73 »

Psytox schreef:niet mijn ding qua line-up, maar soit, zaterdag wel daar voor de KozzMozz'ers, en efkes supporteren voor Ketaloco :)
Voor de rest... bwa. Niet slecht, zoals gezegd staan er wel een aantal namen op die okee zijn, maar geen enkele naam waarvan ik echt vind dat het vernieuwend of speciaal is, Hernan Cattaneo uitgezonderd.

dan wordt het tijd dat ze in West-Vlaanderen eens dringend up to date geraken, bekijk/luister dat filmpje dat Don Cabron postte, sorry maar das toch ni echt vernieuwend hé. Die muziek past beter in La Rocca zelf dan op een festival in een "dooie" tent :twisted:


Da filmke waar Don Cabron op speelt, die locatie, my kind of place, DAAR moeten ze een Globe reunion doen, perfect!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Stanne »

StevenR_73 schreef:Da filmke waar Don Cabron op speelt, die locatie, my kind of place, DAAR moeten ze een Globe reunion doen, perfect!
Was een stukje van in het late nieuws op VRT zaterdag (of zondag ?). Vond het ook wel iets hebben, leek wat op een kerker in het fort van Mortsel ofzo :D Tmoet ni altijd groot en chique zijn.
Goe sfeertje ook daar precies.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Flasheur »

Stanne schreef:
StevenR_73 schreef:Da filmke waar Don Cabron op speelt, die locatie, my kind of place, DAAR moeten ze een Globe reunion doen, perfect!
Was een stukje van in het late nieuws op VRT zaterdag (of zondag ?). Vond het ook wel iets hebben, leek wat op een kerker in het fort van Mortsel ofzo :D Tmoet ni altijd groot en chique zijn.
Goe sfeertje ook daar precies.
daar kon wel me moeite 30 man in :mrgreen: dus mss toch ni zo e goed idee :P
sfeer was der wel me hope tijdes ketaloco ginder! heb hier ook nog enkele filmkes staan gemaakt door de madam ma die gaak toch ma ni uploade :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door DCD »

enfant terrible schreef:
bonny schreef:
DCD schreef: zondag naar de versuz vip willen gaan (hadden vip-tickets) maar mochten nie binnen, kzag hem ke van kop tot teen kijken dus vermoedelijk nie schoon/extravagant genoeg gekleed, op een f*cking festival... :? (
:scratch: Waar slaat zoiets op: Je betaalt extra (veronderstel ik) en daarna worden geweigerd...
Ongehoord wat mij betreft!

Zelf dit jaar niet geweest (hoewel het vorig jaar al bij al nog een redelijk tussendoortje was).
Hadden ook Vip tickets en ook niet binnengeraakt in Versuz.
Niet dat mij veel kon schelen want die muziek trok op de zak.
De zaterdag niet binnen wegens een short aan (was mss mooi weer en festival, dusja WTF???, de zondag wel lange broek aan maar wss was ik ook niet speciaal genoeg :? )
Was m'n 5e tomorrowland, en denk wel m'n laatste. Heb't toch wel gezien.
CdA was super. :cheers: Voor de rest een beetje rondgewandeld, hier en daar feestje en toch wel een goe weekend achter de rug.
bij mij wast ook puur vo ne keer te gaan checken wa daar allemaal rondliep ;) dus veel spel heb ek er nie rond gemaakt. Wel een schande natuurlijk als ge daarvoor betaald
en idd, op een festival in de snikhete zon moette dan blijkbaar toch het schoonste en extravaganste uit u kleerkast gaan halen, tzaten daar ook vooral eendags-gangers natuurlijk.
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Don Cabron »

Stanne schreef:
StevenR_73 schreef:Da filmke waar Don Cabron op speelt, die locatie, my kind of place, DAAR moeten ze een Globe reunion doen, perfect!
Was een stukje van in het late nieuws op VRT zaterdag (of zondag ?). Vond het ook wel iets hebben, leek wat op een kerker in het fort van Mortsel ofzo :D Tmoet ni altijd groot en chique zijn.
Goe sfeertje ook daar precies.
Niemand heeft dat zeker opgepakt of kunt ge dat nu met digitale TV en toestanden herbekijken?! Zou me veel plezier doen te zien: KetaLoco opt nieuws! :D

@ Flasheur: die filmpjes moogt ge wel eens doorsture nr mij, privé-gebruik ;)

PS: Hernan Cattaneo is missch niet vernieuwend, mr wel e volledig unieke stijl waarmee hij het publiek via melodie in extase brengt.. 8)
PS2: Nummer op filmke v Tomorrowland KetaLoco'rattekeshol' is e trance-klassieker v 1995: spijtig dat geluidskwaliteit slecht is!
Laatst gewijzigd door Don Cabron op 03 aug 2009, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door ©®TM »

Don Cabron schreef:Niemand heeft dat zeker opgepakt of kunt ge dat nu met digitale TV en toestanden herbekijken?! Zou me veel plezier doen te zien: KetaLoco opt nieuws! :D
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... 2/1.570332
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Don Cabron »

©®TM schreef:
Don Cabron schreef:Niemand heeft dat zeker opgepakt of kunt ge dat nu met digitale TV en toestanden herbekijken?! Zou me veel plezier doen te zien: KetaLoco opt nieuws! :D
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... 2/1.570332
Thanks!

Zie wel dat het v zondag (tunnel of love) is en niet zaterdag (KetaLoco). Dacht al wel dat al die 'loco' kopkes niet vr uitzending op vrt geschikt waren! :D
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2009, 23:52

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door The Vibe »

Precies nogal wa een éénzijdig gebeuren op de Tomorrowland Special op Jim buiten Paul Van Dyk en da vuurwerk nu op 't laatste...

Pff..., 'k heb nieuws voor Jim: er waren meer tenten dan dat jullie toonden..., nogal droog samengesteld precies op een half uurtje maar precies, i.p.v. dat ze een reportage van een uur geven ofzo...

De dag dat het festival door ging, zouden ze live beelden moeten tonen, en die enkele dagen nadien herhalen eigenlijk, zodat de anderen het kunnen zien...


Maar 'k zie eigenlijk waarom het zo is in elkaar gestoken..., de organisatie van het festival, wil natuurlijk nog es extra geld verdienen aan z'n dvd release!! ;)

Verdienen de bezoekers die niet gratis? :rolleyes:
Mja, gaat nie, als er veel te veel waren hé... :\

'k Zal mijn mening over het festival de komende dagen ook wel es plaatsen...
Had ik zelf een dancing, of dancings, had "The Vibe" een perfecte naam kunnen zijn voor ene...
Dus waag het nie om da idee af te nemen!

Wegens ik verschillende site's heb, en ik maar één in profiel kan plaatsen:
http://vi.be/BEYH-2960-ZQH
http://akamusic.com/djtaz
http://www.everyoneweb.com/different
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten