25-26.07.09 : Tomorrowland @ Boom

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

25-26.07.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Don Cabron »

Wie hier niet aan zijn trekken komt.. Zelden of vermoedelijk nog nooit zo e sterke line-up in België gezien!
Vr het zotste plekje op Tomorrowland, weet je alvast waar te passeren de zaterdag.. :afro:
Afbeelding
Afbeelding
http://www.Tomorrowland.be
Laatst gewijzigd door Don Cabron op 03 aug 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door [terror]Neophyte »

buiten een paar namen vind ik het maar weinig boeiends hoor
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door quincy »

is een dikke line-up!
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door AcidPixie »

Kwil al elk jaar gaan en dit jaar dus ook. Die Kozzmozz-tent!!
Maar vrees dat ik er ook dit jaar ni zal geraken :(, tenzij een goede ziel mij meepakt.
Maar valt ook terug samen met 10 days off, waar ik toch aanwezig ben.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door progrez »

Ik ben al elk jaar geweest en elk jaar kan ik me minder vinden in de muziek. Het festival begint ook alsmaar meer te lijken op een toeristische trekpleister waar mensen naartoe trekken zonder te weten welke plaat of dj aan het spelen is. En dat zal dit jaar, met de toevoeging van een ILoveTheNineties-area, er niet op verbeteren.

Kga passen en mijn geld sparen voor Nature One de week nadien. Daar hebben ze tenminste nog een echte classic terminal en een hoop duistere bunkers met goeie muziek.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Sunreezer »

Ik moet ook wel toegeven dat ik daar in de eerste plaats naartoe trek als toerist.
Daar beetje rondlopen, wa zeveren, potje drinken, de schoon wijven checken, en dan hier en daar waar de muziek me aanstaat eens een danske placeren.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door ThaMan »

De "Kozzmozz" area... :cheers:
Kloterij is dat ik dan nog niet terug ben van mijn reis.

de Zondag zegt me geen knijt...
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door pascal78 »

de zaterdag is het KV-fan dag :cheers:

dus misschien de zondag wel is gaan piepen
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door StevenR_73 »

quincy schreef:is een dikke line-up!

en, ist nu techno all the way? :tongue: ;)



idd ThaMan, de Kozzmozz-tent :cyclopsani: , kben niet voor die mega dingen, maar die line-up is om te likkebaarden, en om te :retard:


:cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door quincy »

StevenR_73 schreef:
quincy schreef:is een dikke line-up!

en, ist nu techno all the way? :tongue: ;)

:cheers:
nee, een unicum voor België, kom dat zien kom dat zien :mrgreen:
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door fomas »

Voor mijn part de beste line-up van alle edities tegen alle verwachtingen in. Op voorhand zie ik er altijd al tegen op omdat het door ID&T wordt georganiseerd, maar ik ben er toch niet vaak teleurgesteld buiten gekomen op muzikaal vlak. Dat zal nu ook zeker niet zijn als ik die fenomenale line-up bekijk van Kozzmozz, La Rocca, Café d'Anvers, Greatest Switch(enkel classics toch?), Rush(die man is een stage op zich), Ketaloco en zelfs I love the 90's. Daar mag gerust ook wat luchtigere muziek tussen steken. Ideaal voor de vrouwkes even af te zetten als de monotone techno ze teveel wordt.

En het mag gezegd zijn. De Schorre is een uitgelezen festivallocatie dat wel wat aantrekkelijker is dan een platte wei. Ideaal voor wat rond te hossen in het zonneke en zeker groot genoeg voor de grote massa op te vangen. Enkel spijtig dat het zo dicht tegen Boom dorp gelegen is wat waarschijnlijk de reden is waarom het steeds zo vroeg gedaan is. 12u('s avonds) is niet echt een uur om naar huis te gaan.

Daarnaast loopt er inderdaad ook nen hoop toeristenvolk rond, maar gezien de line-up hebben ze zich daar niet aan laten vangen qua kwaliteit. En door de spreiding van de grotere artiesten vermoed ik ook niet echt dat het overal koppenlopen zal zijn.

Hoe de timetable er ook mag uitzien, het zal weer afsluiten worden in Kozzmozz. Enkel voor de mannen die Paul van Dijk en het trendy vuurwerk liever laten voor wat het is (of de tent niet meer uit kunnen strompelen). Toen Ben Sims vorig jaar door had dat Q-dance nog gezapig verder mocht beuken om middernacht, legde hij nog droogweg deze joekel op.

http://www.youtube.com/watch?v=VgCqfXn_WTA

Het jaar daarvoor moest Rush ook al niet onderdoen met zijn bisplaat.

http://www.youtube.com/watch?v=04WZzrm2SvY
Laatst gewijzigd door fomas op 09 mei 2009, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Re: 25-26.06.09: Tomorrowland @ Boom

Bericht door Slak »

[terror]Neophyte schreef:buiten een paar namen vind ik het maar weinig boeiends hoor
Sorry maar da is echt bs.
Effkes scanne en ge ziet zo al minstens 10 man die zelfs voor de ouwe sceptici van dees forum tot de verbeelding moeten spreken
- kevin saunderson
- sharam jey
- felix da housecat
- rolando
- Michael Mayer
- Stacey pullen
- david morales
- infected mushroom
- john 00 flemming
- PvD
- Armand van Helden
- Sahsa & Digweed
- Silicone Soul
- Herman Cattaneo
...

Bedoel kweet ni wat er voor u vandoen is om het een geslaagde line-up te presenteren. Ma dees is toch wel vet ze

no offense
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 mar 2009, 14:29

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Balance »

super line up :)

CDA beach zal wss afgesloten worden door Sasha vs Diggers :cheers:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door pooley »

dees jaar proberen te gaan, ben er nog nooit geweest begot.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: 25-26.06.09 : Tomorrowland @ Boom

Bericht door Flasheur »

ik ga beide dagen gaan. zaterdag vooral voor ketaloco en in mindere mate CDA en kozzmozz, de zondag vooral voor kompakt!
zal weer e plezant weekend worde :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten