16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Aimé le Chevalier »

Ok, ik hoop dat je eens kan komen, anders op de volgende editie.
In the beginning there was jack ...
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Cerrone »

Aimé and Cerrone at your service saturday 16th of may at BAR TABAC
Spinning the weird sounds of the weird world of Liaisons Dangereuses
Don't miss out on these nights nice people
Cerrone

BAR TABAC
Waalse Kaai
Vlakbij Fotografiemuseum
Antwerpen
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Aimé le Chevalier »

De decadente 3 van zondag 10 mei:
- Robert Palmer: The Silver Gun
- Ton Lebbink: Voetbalknieën
- Heaven 17: I'm your Money
Te beluisteren volgende week zaterdag in Bar Tabac te Antwerpen.
Aimé
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Pakrac »

Oei... we mogen een lijstje opstellen van mostwanted? ik wist niet dat er een juxebox gaat staan! :afro:

Life Force - Reach For The Stars

Die heb ik al lang niet meer gehoord, en zoek ik zeker nog voor de collectie hier, dus draaien die handel! :alien:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Cerrone »

Sorry Pakrac er worden geen verzoekjes gedraaid

Cerrone
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 16.05.09: Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door keimi »

cloud schreef:en waar zit keimi ergens het weekend van tabac? :bounce:
@ Cloud : Ik zal zeker aanwezig zijn hoor, ik zal wel alleen gaan denk ik. Staan te kijken terwijl het ventje de hele nacht aan het tetteren is over de muziek die ze draaien, das ni echt iets voor mijn madam welteverstaan. Kan me best voorstellen hoor, stel u voor dat ik mee zou gaan naar een meeting over handtassen enzo... saai saai. Nu ja als ge Bie meebrengt zou de mijne wel kunnen meegaan denk ik...

@ Pakrac : Life Force - Reach For The Stars ken ik ook ni dus ge moogt binnenkort op de meeting plaatjes meebrengen en aanvragen tot en met, das net de bedoeling hier! Enkelen van in Bar Tabac zult ge mogelijk ook op de meeting vinden...

@ Aimé : - Robert Palmer, Ton Lebbink & Heaven 17... Mja... verwacht daarbij toch nog enkele andere dingen dan de meest gangbare :mrgreen: ma geen probleem hoor, we hebben vertrouwen... :tongue:
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Pakrac »

Keimi,

Breng uw madam mee, want anders gaat die van mij ook zagen dat ik heel de avond heb staan tetteren over die rare muziek!

Gij zult die Life Force zeker wel kennen hoor... op LD hebben ze af en toe gedraaid als achtergrond. Plaat komt over als een zware remix van KLF - What time is love (techno gate remix), maar dan toch weer anders. Op de KLF-What Time is Love LP staat er een live versie op van 89 die het sampeltje 'reach for the stars' ook gebruikt. Spijtig genoeg heb ik het plaatje zelf niet, maar het is niet duur, en redelijk vindbaar. Moet het alleen nog eens tegenkomen.

En over de verzoekjes... in't stad zeggen ze : Proberen gaat mee! Maar had niet anders verwacht dat jullie geen juxebox zouden zijn. Stel u voor dat er een smartass is die C-Day van het Confetti-team komt aanvragen, want ja, ooit gespeeld op LD! Ghihi... stel u voor! :pirat:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Cerrone »

En over de verzoekjes... in't stad zeggen ze : Proberen gaat mee! Maar had niet anders verwacht dat jullie geen juxebox zouden zijn. Stel u voor dat er een smartass is die C-Day van het Confetti-team komt aanvragen, want ja, ooit gespeeld op LD! Ghihi... stel u voor! :pirat:[/quote]




Verzoekjes zijn soms leuk maar meestal is da misére. Hoeveel keer dat wij in Bar Tabac al hebben moeten uitleggen dat 'Smoke on the Water' niet echt thuishoort bij Liaisons Dangereuses en dat 'Suavementé' van Elvis Crespo thuishoort op een Salsaparty maar niet op ne Nuit Décadente ;-)
Kwam er onlangs op een NewWave feestje waar den Aimé en ekik moesten draaien een beeldschone vrouw me vragen of ik niet iets van Pulp kon draaien. Niet echt NewWave zou ik zo zeggen en met een teleurgesteld gezicht liep ze weg.

Cerrone
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door djginod »

Sometimes you must play what the people want, but most times you must play what they need 8)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Enterprise »

Aimé le Chevalier schreef:De decadente 3 van zondag 10 mei:
- Robert Palmer: The Silver Gun
- Ton Lebbink: Voetbalknieën
- Heaven 17: I'm your Money
Te beluisteren volgende week zaterdag in Bar Tabac te Antwerpen.
Aimé
Fucking Hell, ik ben al 22jaar opzoek naar een kopie van dien TON LEBBINK "Voetbalknieén"........ :-o
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door keimi »

Enterprise schreef: Fucking Hell, ik ben al 22jaar opzoek naar een kopie van dien TON LEBBINK "Voetbalknieén"........ :-o
Stond lang bij Koenie in de winkel maar net iets te duur naar mijn gedacht maar nu is hij blijkbaar toch verkocht merk ik op. Heb enige tijd terug en na jaren wachten deze LP en die van Hongerwinter gevonden in Holland, beide voor 60 euro in Mint condition. Tomaz zou het 7" single hebben, das andere koek om te vinden denk ik... Hebben wij gelachen ja terwijl we die LP's afspeelden... echt strike wat die gast allemaal uitkraamt, Voetbalknieen is zeker niet het enige speciale trekje van de LP.

Kris kastaar heeft ooit die LP aan TC en Mike Thompson laten weten maar Mike heeft deze plaat in elk geval tot leven gebracht als een ware obscure classic track.

alvast veel succes bij de zoektocht!
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Aimé le Chevalier »

Enterprise schreef:
Aimé le Chevalier schreef:De decadente 3 van zondag 10 mei:
- Robert Palmer: The Silver Gun
- Ton Lebbink: Voetbalknieën
- Heaven 17: I'm your Money
Te beluisteren volgende week zaterdag in Bar Tabac te Antwerpen.
Aimé
Fucking Hell, ik ben al 22jaar opzoek naar een kopie van dien TON LEBBINK "Voetbalknieén"........ :-o
Een kopie op vinyl? Ik heb hier anders nog één liggen (de lp "Luchtkastelen") :bounce: :D
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Pakrac »

Als Frankie komt de zaterdag, dan mag die toch wel eens opgelegd worden... als verzoekje? :albino:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door keimi »

leuke anekdote : ongeveer een maand terug waren we naar BXL gaan eten met enkele mensen die we niet allemaal persoonlijk kenden... goe blijven plakken zijn we dan met een ferm koppel (hij dik in de 50, zij 48) bij ons thuis toegestuikt voor een zoveelste laatste drink... die madam zo van O gij hebt veel platen, ik zoek al jaren achter het liedje Voetbalkniën... hoe komt ze erop, vraagt ze nadien 'hebt je ook New Beat?' haha... wat moest ik daarom antwoorden, stond aan de grond genageld en jep 'twas weer van dat, weer moeilijkheden om te stoppen als mensen zo beginnen... :) Bleek dus dat ze kweeni hoeveel herrinneringen hadden aan de Mike Thompson, ze had zelf nog een tape van toen en hadden 2 jaar terug onder vrienden een feestje gegegeven met de titel Voetbalkniëen, beide begonnen gewoon mee te zingen, nogmaals ikke strike! Die vent was ooit zijn trouwring verloren toen ze aant feesten waren in de club (Zipper) waar Mike moest draaien.

Mike, de mensen zijn u zeker en vast nog lang niet vergeten, alleen wijle kunnen ni goed meer mee met mensen zoals gij die zoveel hebben meegemaakt... ge waart nen trendsetter waar het laatste woord nog niet over gezegd is...! ;) Om maar te zijgen over de echte hoogdagen van Cherry Moon anno 91-92, nog voor de sluiting... maar dat zijn andere verhalen 8)

beluisteren kan je de plaat hier :
http://musiconvinyl.blogspot.com/2009/0 ... bbink.html

de tekst van voetbalkniën en meer van Ton Lebbink kan je hier vinden :
http://leerlingen.hetassink.nl/nederlan ... ormers.pdf

maar zoals gezegd, Voetbalkniên was zijn debuut, er zijn nog veel meer maffe teksten te ontdekken :
Als de stoet voorbij is glimmen de angstogen van het bankfiliaal in de vlammen van de fakkels. Cocaïnestront, oud zweet, is nog niets, vergeleken bij de stank van het uitgedroogde speeksel in de mondhoek van de speedfreak, die vuur vreet en degens slikt. de aan een boom gespijkerde tweeling trekt de aandacht van de pedofiel die de aandacht trekt van de schandknaap die op zijn beurt de aandacht trekt van de head-bangers. Olympics in graffiticity. Het zoontje pakt een scheermesje. Het ventje steekt een gevonden voorwerp in zijn mond. Het zoontje pakt een spiegeltje, een envelopje en.. het ventje speelt niet meer. Het ventje........en daarom dit gedicht: Olympics in graffiticity
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Enterprise »

Aimé le Chevalier schreef:
Enterprise schreef:
Aimé le Chevalier schreef:De decadente 3 van zondag 10 mei:
- Robert Palmer: The Silver Gun
- Ton Lebbink: Voetbalknieën
- Heaven 17: I'm your Money
Te beluisteren volgende week zaterdag in Bar Tabac te Antwerpen.
Aimé
Fucking Hell, ik ben al 22jaar opzoek naar een kopie van dien TON LEBBINK "Voetbalknieén"........ :-o
Een kopie op vinyl? Ik heb hier anders nog één liggen (de lp "Luchtkastelen") :bounce: :D
Ben op zoek naar de 7inch............toch bedankt voor het aanbod :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten