16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door bouq »

Pakrac schreef:spijtig dat ik geen Liaisons Dangereuses t-shirt heb
Ik wou afkomen voor den eerste keer deze maal maar mijn madam had weeral andere dingen gepland. De volgende hoop ik er zeker bij te zijn.. en ik zal mij LD-shirtje aandoen!! :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door cloud »

awel,heb me zeer goed geamuseerd daar in dat klein bruin cafeetje!
leuke mensen,leuke babbels,leuke platen...
alleen :finger: klote van de man met de hamer :)
enfin,ne keer zo en ne keer anders he keimi :pig:
verder nog lekker ontbeten met een dampende pot turkse koffie :tongue:
tot de volgende heel waarschijnlijk!
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Cerrone »

Pakrac schreef:Ik was even tussen 23u en 0u binnen gevallen. En aan de toog voor de discobar gestaan.
Dat koppel, ietsje ouder, en mollig? Dat waren Egwin en Elke, niet actief op dit forum, maar goede kennissen van mij. Zij hebben elkaar via Café D'Anvers en Liaisons Dangereuses leren kennen. En ik ken ze via een andere weg, maar dat ze ook LD-fans waren, heeft er veel goed aan gedaan.
Ik was daar trouwens ook met mijn madam, een hongkongjaanse. Ik droeg die avond een bruine trui en mijn een brilletje. Enja, ik ben gene kleine jongen, dus ik zal zeker gezien zijn geweest.
Stanne, stond jij bij die 2 koppels? Ik heb aan iemand vertelt dat Major Problem met Acid Queen eigenlijk een remix is van een andere eerdere plaat : Nasty Thoughts - Acid Sex (Acid Mix). Misschien dat er een euro valt nu?
Het is duidelijk dat iedereen iedereen wel wat kent via forums en internet, maar als we dan met z'n allen ergens in een café staan - en Bar Tabac is echt niet groot - dan weet meer dan den helft niet dat den ene ook aanwezig was. Ik wist eigenlijk ook niet dat Cloud, Stanne en Pakrac er waren (en volgens mij was er nog bekend volk), maar aan den andere kant heb ik dan weer de Kristof, Polle en Bie leren kennen en den Egwin na jaren terug gezien. En de volgende keer moeten jullie maar nen babbel komen slaan zodat ik weet wie jullie allemaal zijn. Het leuke van de zaak is dat je elke keer weer nieuwe mensen leert kennen, die speciaal voor de muziek komen en die er dan ook nog deftig wat van af weten ook, zodat je wat dieper kunt ingaan op de zaken. Het is ongeloofelijk om te zien hoeveel mensen er zo passioneel van muziek houden en er over kunnen vertellen. Ik noem er maar enkelen op, maar bvb. de Marc daar moet je nog maar 'Liaisons Dangereuses' tegen zeggen of die zennen dag is goed en de verhalen komen boven, den Ivo zit rustig te genieten en analyseert elke plaat met zo van die pretoogjes van aha ik weet het en jullie lekker niet en de Keimi weet van elke New Beat groep direct te zeggen wie daarachter schuil gaat en in welke andere groepen die ook meespelen en wie de producers zijn en in welke dancings ze allemaal hebben opgetreden in wa jaar, ...

Ik zou zo zeggen, keep up the good work !

Cerrone
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door cloud »

euhmmmm;cerrone...cloud=polle=greg en bie=mijn madam ;)
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 aug 2008, 12:27
Locatie: Antwerpen

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Cerrone »

cloud schreef:euhmmmm;cerrone...cloud=polle=greg en bie=mijn madam ;)
Awel :alien:
Met al die schuilnamen hier op het net
Zo ken ik er weer ene meer
Cerrone
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Stanne »

Pakrac schreef:Stanne, stond jij bij die 2 koppels? Ik heb aan iemand vertelt dat Major Problem met Acid Queen eigenlijk een remix is van een andere eerdere plaat : Nasty Thoughts - Acid Sex (Acid Mix). Misschien dat er een euro valt nu?
Ik stond vlak aan de raam als ge binnen komt. Met mijn madam en nog 2 gasten.
Soit, ik heb van iedereen wel een glimp opgevangen vermoed ik. In ieder geval: ik heb ook nog smiley's en een Mercedes ster liggen dus volgende keer..... :mrgreen:
En ik breng volgende keer ook pen en papier mee om al die links, uitleg en info te noteren :D

=> begin juli heb ik al wel een goed gevulde agenda, we zien wel.

Grtz

EDIT: degene die mij ook nog voorstaan: die man met zijn hond :D op het terras leek mij een gekend figuur, die 2 (oudere :D ) gasten rechts zittend op het tafel als ge binnen kwam waren deftig aant genieten van de muziek,....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Pakrac »

Ik heb het vermoeden dat er in het café, buiten een enkele uitzondering, alleen maar mensen zaten die er voor de muziek kwamen, en elkaar wel kennen via een of ander forum, maar niet in't echt.
Ik kan me in alle geval al wel voorstellen waar Stanne stond... en ik moet daar ergens naast gestaan hebben.
Het was in alle geval een leuke avond. Dat de muziek installatie niet loeihard kan staan, heeft zo zijn voor en nadelen. Nadeel is dat het genre discotheek gericht is, maar zo kunnen de freaks als wij er toch rustig over praten... :cheers:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Stanne »

Wij stapten in de auto om naar huis te vertrekken en het was nog net op Stubru Switch The Past. Knalt daar toevallig Cultural Vibe - Ma Foom Bay uit de boxen :afro:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 01 aug 2008, 21:00
Locatie: Hamme

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Aimé le Chevalier »

De volgende nuit décadente in Bar Tabac zal plaatsvinden op zaterdag 4 juli! Be there!
In the beginning there was jack ...
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Re: 16.05.09 : Nuit décadente @ Bar Tabac Antwerpen

Bericht door Pakrac »

Whooohoooo :cheers:


... can't wait... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten