Verdacht weinig drugs in megadancings

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door varth »

Ben in het voorbije weekend drie dagen uitgeweest, en heb op die 3 dagen iets van een 75, maximum 80 euro opgedaan. Dat vind ik echt heel goed meevallen, maar ik de alcohol (zeker iets als wodka red bull bv) is tot een minimum beperkt gebleven. Als je een beetje wil, kan je met weinig geld een heel leuke avond beleven.
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door jim-bar »

ja, een leuke avond wordt namelijk simpelweg bepaald door de sfeer hé, maar ook door je eigen humeur. Qua sfeer denk ik dat voornamelijk de muziek en het publiek de belangrijkste factoren zijn die ertoe zullen bijdragen. En qua eigen humeur kan je soms foeteren door 'medicale manipulatie', wat dan tergelijke tijd soms ook wel erg 'tricky' kan zijn. Het blijft volgens mij sowieso een persoonlijke zaak. Ik ga nu al bijna 20 jaar uit naar allerlei soorten festivals, clubs, café's en fuiven, de frequentie neemt af maar de lat leg ik gewoon elders dan vroeger.
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door bouq »

de drugs zitten in het peleton tegenwoordig.. en idd ni meer in megadancings :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Lestat »

bouq schreef:de drugs zitten in het peleton tegenwoordig.. en idd ni meer in megadancings :)
:mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door emotionslover »

bouq schreef:de drugs zitten in het peleton tegenwoordig.. en idd ni meer in megadancings :)


die is erop!

alléé kga moeten beginnen koersen.....

heb nog een truitje van quickstep, zal er reklame van dyson overhangen........ lol
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Snickerke »

Lestat schreef:Kheb nochtans vroeger veel vloeibare achterover geslagen, soms tot 8 per nacht, nooit probs mee gehad ... tot de Carat reunie met Kerstmis, ineens t licht uit :scratch: en das toch een uur of 3 ni meer aangegaan :mrgreen:
Zou de samenstelling veranderd zijn of ben ik gewoon oud aan t worden :P

Met pillen kan/kon je het zelfde tegenkomen hoor...(blauwe driehoekjes/vierkantjes van vroeger).;hoeveel keer er vroeger in de woofer van de boks in de cherry iemand aan het slapen was..kan je niet op twee handen tellen hoor...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door bouq »

Snickerke schreef:hoeveel keer er vroeger in de woofer van de boks in de cherry iemand aan het slapen was...
heb mij daar vroeger ook dikwijls ne keer geposteerd om ff te gaan zitten
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Snickerke »

bouq schreef:
Snickerke schreef:hoeveel keer er vroeger in de woofer van de boks in de cherry iemand aan het slapen was...
heb mij daar vroeger ook dikwijls ne keer geposteerd om ff te gaan zitten
heb ik nooit begrepen wat je daar aan had...ik kwam zelfs nooit op de dansvloer...wel lekker chillen op het eilandje en in de zetelkes..
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Nele303 »

het valt mij wel op dat de laatste tijd alles zo veel minder feest is.

als we het dan alleen eens gaan bekijken op muziek gebied.
- bpm gehalte is enorm naar beneden gegaan: vroeger zat men steevast aan 133 à 138 of meer bpm te draaien, dus meer een hopa, hopa, gevoel
- nu lijkt alles ook zo kalm in de meeste muziek, zo moody en op het gemak
- probleem lijkt me ook dat de meeste dj's meestappen in de brede stroming van minimal stijlen waarin alles toch ook kalmer en deeper is, en toch een beetje allemaal hetzelfde lijkt
( kan natuurlijk ook aan de producers liggen die allemaal een beetje van hetzelfde maken, en dan bedoel ik type ritmiek, etc..)
- De meeste mensen gaan uit om hun te amuseren, niet om opgevoed te worden in electronische muziek. En dat lijken sommige dj's toch wel echt te vergeten.

Waar is de fun? Waar is het feest??
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Lestat »

Nele303 schreef: Waar is de fun? Waar is het feest??
Op de blacklist gezet door de politiek
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door bouq »

Snickerke schreef:
bouq schreef:
Snickerke schreef:hoeveel keer er vroeger in de woofer van de boks in de cherry iemand aan het slapen was...
heb mij daar vroeger ook dikwijls ne keer geposteerd om ff te gaan zitten
heb ik nooit begrepen wat je daar aan had...ik kwam zelfs nooit op de dansvloer...wel lekker chillen op het eilandje en in de zetelkes..
alsof ik zelf besefte wat ik daar zat te doen :mrgreen:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door emotionslover »

how come??? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door bouq »

emotionslover schreef:how come??? :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
:wasted: ? :paranoid: ? :smoke: ?

who will tell :question: :lool:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2009, 11:59

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door Knatjes »

Manmanman moestge mij nen (betrouwbare) pee kunne zeggen voor 100 pillen kzou em ver elke week is een bezoeksken brengen. Et eerste probleem is vantegenwoordig wa zitter in ons pillen. Khebber me carnaval is 20 gekocht en geen secondjen hebbek er iets van gevoeld. Schandalig gewoon. Nu da de zomer er begint aan te komen gaje da toch overal rap kwijt zijn. En meer retroparties zijn der ook nodig eh. As kik nu oor welke muziek da der vroeger in extreme, at the villa, carat enz gedraaid werd amaai daar zoukik mij kapot amuseren. Asge hier nu in cherry ofzo binnenstapt, in de grote zaal staater 30 man en in de kleine asge chance hebt 20, en tegen 4uur is iedereen al ver naar huis. En het volgende probleem is flikken natuurlek. De terugrit naar huis is totaal nimeer zo gezellig. Kzou graag vandezomer is e weekendje tot dinsdag uitrekken. Ne ganse nacht binnen zitten en as de zon begint te schijnen gaan we op pad naar iets da wel openblijft eh. En ten eersten op de vloeibaren lukt da ni zonder is tussen te slapen en ten tweede waar moete wen heen? Vroeger wast overal elk weekend goed, en nu...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Verdacht weinig drugs in megadancings

Bericht door bouq »

Knatjes schreef: En meer retroparties zijn der ook nodig eh. As kik nu oor welke muziek da der vroeger in extreme, at the villa, carat enz gedraaid werd amaai daar zoukik mij kapot amuseren.
Der is naar mijn mening tegenwoordig weer een overaanbod aan retro-festiviteiten, maar soit. Zal aan mij liggen.


Mag ik u voor de rest nog een leuke en blijkbaar zo-ver-mogelijk-weg-zijnde zomer toewensen. :roll:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten