Voor de I Love Techno fans... (eindwerk)
Geplaatst: 23 apr 2009, 15:10
Beste (I Love) Techno-lovers
Ik ben een laatstejaarsstudent Communicatie waarbij ik de afstudeerrichting eventmanagement heb gekozen. Het einde inzicht betekent... zoals voor velen... het afleveren van een eindwerk.
De titel van mijn eindwerk luidt als volgt: 'I Love Techno als succesmerk : hoe groeide deze organisatie uit tot een alombekend merk?'
I Love Techno is voor mij hét evenement waar mijn interesse in het reilen en zeilen van een megamanifestatie is ontstaan. Na jaren lang zelf de feestganger te zijn ben ik nog steeds verwonderd over hoe zo’n evenement op zijn poten wordt gezet. Tijd dus om me eens te verdiepen in deze organisatie.
Het doel van mijn eindwerk is dat ik na grondig onderzoek van de organisatie en na de analyse van de verkregen gegevens een besluit zal formuleren dat antwoord biedt op de vraag van in mijn titel (hoe evolueerde ILT tot een gerenommeerd merk?). Om een antwoord op deze vraag te bekomen is het dus belangrijk dat ik me ga toespitsen op de brand- en marketingstrategieën en de eventuele rol die de media hebben gehad in de weg naar de top.
Ik zie I Love Techno als een merk omdat het verder gaat dan die ene nacht per jaar. I Love Techno heeft een groot assortiment aan gadgets, ze hebben een eigen kledingslijn, brengen elk jaar een eigen cd uit en vanaf de zomer tot de winter is het logo niet meer uit het straatbeeld weg te denken.
En nu to the point :
Heb jij leuke gadgets van ILT?
Herinner je je spectaculaire promostunts/media- of reclame campagnes?
Ken je weetjes die niet op het internet te vinden zijn?
--> post dan al je opmerkingen, foto's, weetjes, ... op dit forum
Spread the word (and off course the good technovibes) !!!
Greetz
Laura
Ik ben een laatstejaarsstudent Communicatie waarbij ik de afstudeerrichting eventmanagement heb gekozen. Het einde inzicht betekent... zoals voor velen... het afleveren van een eindwerk.
De titel van mijn eindwerk luidt als volgt: 'I Love Techno als succesmerk : hoe groeide deze organisatie uit tot een alombekend merk?'
I Love Techno is voor mij hét evenement waar mijn interesse in het reilen en zeilen van een megamanifestatie is ontstaan. Na jaren lang zelf de feestganger te zijn ben ik nog steeds verwonderd over hoe zo’n evenement op zijn poten wordt gezet. Tijd dus om me eens te verdiepen in deze organisatie.
Het doel van mijn eindwerk is dat ik na grondig onderzoek van de organisatie en na de analyse van de verkregen gegevens een besluit zal formuleren dat antwoord biedt op de vraag van in mijn titel (hoe evolueerde ILT tot een gerenommeerd merk?). Om een antwoord op deze vraag te bekomen is het dus belangrijk dat ik me ga toespitsen op de brand- en marketingstrategieën en de eventuele rol die de media hebben gehad in de weg naar de top.
Ik zie I Love Techno als een merk omdat het verder gaat dan die ene nacht per jaar. I Love Techno heeft een groot assortiment aan gadgets, ze hebben een eigen kledingslijn, brengen elk jaar een eigen cd uit en vanaf de zomer tot de winter is het logo niet meer uit het straatbeeld weg te denken.
En nu to the point :
Heb jij leuke gadgets van ILT?
Herinner je je spectaculaire promostunts/media- of reclame campagnes?
Ken je weetjes die niet op het internet te vinden zijn?
--> post dan al je opmerkingen, foto's, weetjes, ... op dit forum
Spread the word (and off course the good technovibes) !!!
Greetz
Laura