Welke job doen jullie ?

Werk en vrije tijd
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door emotionslover »

zitten hier eigenlijk leraars op dit forum?????

mss met betere ideeën om leerlingen te straffen??????
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Nostalgie90 »

Service-technicus
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door ThaMan »

emotionslover schreef:zitten hier eigenlijk leraars op dit forum?????
mss met betere ideeën om leerlingen te straffen??????
haha die is wel goed ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door emotionslover »

ThaMan schreef:
emotionslover schreef:zitten hier eigenlijk leraars op dit forum?????
mss met betere ideeën om leerlingen te straffen??????
haha die is wel goed ;)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door KingsBoy »

ThaMan schreef:Ook altijd leuk.. een te drukke job. Whooewooee... Leven om te werken... whatever :scratch:
beter dat als mensen die leven voor hun weekend, man wat vind ik dat marginaal :scratch:
werken doe je 5 dagen op 7, uitgaan kan je meestal maar 2 dagen op 7, het is misschien niet slecht om er voor te zorgen dat die 5 dagen toch interessant zijn anders ga je er aan onder denk ik

anyway, zit in het webdesign wereldje en ik durf zeggen dat ik meestal een gelukkig man ben op maandagmorgen

en geef mij maar een drukke job, dan is het 17u voor je het weet, als ik eens een week weinig werk heb verveel ik mij ENORM en word ik daar zelfs een beetje onnozel van, je kan toch niet uw leven blijven verpesten aan facebook en forums? nee, ik kom zot van verveling, ik moet bezig zijn!
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door bouq »

ik ben toch veel gelukkiger als't vrijdag 12u is en ik naar huis mag dan wanneer ik maandagochtend in de file richting werk sta

maar al bij al ben ik niet ongelukkig op men werk (kben hier ook nog maar een maand en dan is't altijd beetje spannend he, een beetje zien hoe alles loopt, en als er iets misloopt beginnen zoeken hoe het nu eigenlijk in mekaar zit, mijne voorganger was geen fan van documentatie blijkbaar, dus moet ik alles zelf maar uitvissen > en op systemen in productie, dat maakt het extra spannend)

als ik da op't werk zit, ben ik ook veel liever bezig, zoals gezegd.. anders gaat de tijd veel te traag vooruit :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door pascal78 »

kheb wel een tijdje als tijdelijke gewerkt opt secretariaat...

in mijn ex oude school..

wel lache => spijtig voor die leerlingen wel.. hadden geen kans tov mij

iets van stropers en boswachters :roll: :D
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door pooley »

hahaha super :-))

jama meneer .....

OUUDDD, da gebruikten wij al

damn
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Sunreezer »

Ik ben weer volop begonnen met sollicitatiebrieven te versturen ze. Ben eens curieus wat er uit de bus gaat komen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Lestat »

Sunreezer schreef:Ik ben weer volop begonnen met sollicitatiebrieven te versturen ze. Ben eens curieus wat er uit de bus gaat komen.
uw brieven he :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Trab »

Sunreezer schreef:Ik ben weer volop begonnen met sollicitatiebrieven te versturen ze. Ben eens curieus wat er uit de bus gaat komen.
Het leger toch niets geworden?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Sunreezer »

Ik krijg mijn uitslag pas eind juli en mag dan pas eind oktober begonnen. Daarom ben ik me deze week ook wat de vraag beginnen stellen of een avontuur als het leger wel nog iets is voor iemand van 24.
Ik ga de komende jaren zo goed als niet thuis zijn en met het oog op 'settelen' ga ik denk ik toch mijn verstand gebruiken.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Lestat »

Sunreezer schreef: ga ik denk ik toch mijn verstand gebruiken.
Algemeen geweten dat iemand MET verstand beter niet in t leger kan gaan :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door Sunreezer »

Ik was deze week gaan solliciteren voor een IT-job in Brussel. Technisch gezien had ik het ideale profiel voor de job, maar het probleem was dat ik niet perfect tweetalig (Nl/Fr) ben.

Eigenlijk is dit toch een triestige zaak als je ziet hoeveel 'IT talent' er daardoor de mist in gaat. Je kan nu nog een programmeur SAP eerste klas zijn, maar als je het Frans niet voldoende onder de knie hebt mag je het bij de grote jongens in Brussel al schudden. Ik ben in de eerste plaats nog altijd een IT'er en geen vertaler of tolk.

In landen zoals Frankrijk, Nederland, Duitsland en noem maar op hoef je je enkel maar te bewijzen op je technisch geschoolde vlak. Het Engels vormt meestal geen enkel probleem aangezien 90% van de IT cursussen en workshops toch in het Engels zijn.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Welke job doen jullie ?

Bericht door rizzo> »

Ter info: quasi alle IT'ers en SAPmannen die bij ons Franstalig zijn, zijn het Nederlands niet machtig (boîte van 9 à 10.000 man). Enkel passieve kennis. Ik ben ben geen IT'er, zeer goed meertalig, zowel gesproken en geschreven dat was ook een vereiste bij mijn aanwerving en ik merk dat dit bij heel wat FR collega's zeker geen vereist is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten