Bromfiets opgefokt tot 130 km

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door ThaMan »

Ik heb eerst nen Honda Amigo gehad, daarna ne Honda PX, dan ne Camino (aangeslagen), dan nen Honda Camino Custom en die op zijn beurt ingewisseld tegen terug nen Camino (maar dan met die waterkoeling etc...)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door Sunreezer »

Ik weet nog dat er indertijd een gast in mijn straat woonde die ether(?) bij zijn naft deed om meer toeren te doen. Wat stonk da naar kattepis als die vertrok amai amai.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door djaxxie »

back to the 90's schreef:
Sunreezer schreef:MTX had ge ook in 50 cc ze, maar dan had ge ook nog den MT5.
just,vergis mij met een MT5.
da wast dat em had.

kheb hier in de garage nog ne kader en nog vanalles ligge van een camino.
Mtx en Mt5 zijn allebei klasse B. Heb zelf nog Mtx gehad ook, beetig machien!
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door Stanne »

Sunreezer schreef:Ik weet nog dat er indertijd een gast in mijn straat woonde die ether(?) bij zijn naft deed om meer toeren te doen. Wat stonk da naar kattepis als die vertrok amai amai.
Tzal van die vliegtuignaft geweest zijn. Dat gebruiken ze ook in die afstandsbediende vliegtuigjes. Dat heeft een hoog octaangehalte en daar mag je ni mee overdrijven want da ontbrand van zichzelf en word superheet. Dat smelt direct een gat in uw piston.

Ne maat van mij had in die tijd een Aprilia AF1 met een Derbi blok onder. Aan de school zetten ze hem op de rollen en die konden het niet af. Liep boven de 130km/u.

Ne Zundapp en een Kreidler met handvitessen heb ik ook nog staan gehad. Onverwoestbaar. Da zou nu nogal centen opbrengen denk want dat zijn echte collecor items.

Die remmekes van een camino waren idd ni verantwoord. Trommelremmetjes die enorm rap heet liepen. We hebben is een tijdje proberen experimenteren met een schijfrem maar da lukte niet (goed).
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:Ne maat van mij had in die tijd een Aprilia AF1 met een Derbi blok onder. Aan de school zetten ze hem op de rollen en die konden het niet af. Liep boven de 130km/u.
Awel bij mij int school ook,zen die gast e tijdje geleden nog toevallig tege gekomen.
Flikken aant school met de rollekes en hij moest erop.
Hop die begint hé,1ste...2de...3rde...4rde...5de... die flikke ja ja stopt ma tziet er ni goed uit hé.
Ja ma wacht zei die,kheb nog een 6de zenne :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door Lestat »

back to the 90's schreef:
Stanne schreef:Ne maat van mij had in die tijd een Aprilia AF1 met een Derbi blok onder. Aan de school zetten ze hem op de rollen en die konden het niet af. Liep boven de 130km/u.
Awel bij mij int school ook,zen die gast e tijdje geleden nog toevallig tege gekomen.
Flikken aant school met de rollekes en hij moest erop.
Hop die begint hé,1ste...2de...3rde...4rde...5de... die flikke ja ja stopt ma tziet er ni goed uit hé.
Ja ma wacht zei die,kheb nog een 6de zenne :mrgreen:
Ziet er ne slimmen uit :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door back to the 90's »

Lestat schreef:Ziet er ne slimmen uit :mrgreen:
Wa wilde,ge zet jong dus durfde al iets meer hé :D
Ma hij was tenminste eerlijk :mrgreen:
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door Stanne »

Kheb naderhand op 10 jaar tijd tvolgende gehad: Kawa ZXR400, Yamaha YZF750, Yamaha Thunderace 1000, Yamaha R1, Yamaha Fazer 600 en een Yamaha WR426 Supermotard tot in 2004.
Met die R1 en die Fazer heb ik nog competitie gereden.

Als ik nu nog iets zou kopen ist nen 2 cilinder. Kben zot van Ducati, altijd geweest vanaf de 888 en dan die wondermooie 916. Tijdloos machien alleen onbetaalbaar destijds.
Of de nieuwe Aprilia SXV 450 supermotard nu :pig:

Kvind het alleen beetje te gevaarlijk op de baan tegenwoordig. + nen hoop poen die ik er ni voor (over) heb.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door bouq »

vroeger ook een 15-tal camino's gehad, en daarvan ging de snelste (gemeten door naast onze pa te rijden die met de auto was) toch ook 125 (op diens km-teller) > 72cc water-cooled polini en zo een buis van ne Ninja-uitlaat met daarop nen demper van Leovinci etc.

als ik daaraan terugdenk, bangelijk gevraalijk .. me alleen basketterkes en een shortje aan, as ge dan iets tegekomt

en NSR, MTX etc zijn ook maar bromfietsen, maar ge kunt daar wel makkelijk mits de juiste upgrades 150 uithalen, al is't dan al meer ne moto aan't worden
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door emotionslover »

gisterenavond op R4 rond Gent was 23u15!!! ik kom aan afrit Watersportbaan en wa komt er daar den R4 opgevlogen....... een Booster!!!!!!!! in Vinderhoute reed hij er terug af!!!!

gemeten snelheid 125 per uur!!!! GEK gewoon!!!!!

maar toch de max ;)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Bromfiets opgefokt tot 130 km

Bericht door rizzo> »

Dat soort gasten moesten ze vastzetten en wat pedagogische kletsen geven. Ik zie er de fun van in en heb vroeger ook met 'n opgedreven Camino rondgereden maar dit is gewoon waanzin.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast