Smartdrugs

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Smartdrugs

Bericht door Nele303 »

een tiental jaar geleden was het in de mode om smart drugs te nemen ipv the real stuff...
Dus legale dingen , soms plantaardig die ook een soortelijk effect hebben als echte dope..

Toen waren wij gek van een product genaamd Cerebration.
Spijtig genoeg na enkele maanden al van de markt gehaald, dus zo legaal zal het misschien allemaal niet geweest zijn :scratch:
Gaf wel een zalig champy gevoel, en lachen, man, man, man, hebben wij daarop zitten lachen..

Daarna veel uitgeweest op Alfavit
Dat is spijtig gevoel ook enkele jaren terug uit de handel genomen, met als reden dat mensen met een zwak hart, die het product zouden misbruiken, wel eens hartproblemen konden krijgen.
Als je het mixte met Alcohol kreeg je een licht speed gevoel met een licht euforisch gevoel.
Is nog wel op doktervoorschrift verkrijgbaar.

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die dat tegenwoordig nog doen, en zo ja welke het dan zijn..
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Smart drugs

Bericht door pascal78 »

kheb dien term altijd lachen gevonden ...

slimme drugs ... :scratch:
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Smart drugs

Bericht door rizzo> »

'k Heb een keer midden jaren '90 zo eens van die Blast Caps geprobeerd, gaf wel een energieboost maar ik denk niet dat dit het soort product was waar de pure pleasureseekers op aan het wachten waren.

Er was ook Nierika, een in die tijd gekende smartshop.

Alfavit was wijdverspreid: Ephedrine. Een ganse generatie heeft dat binnengespeeld: om weg te gaan, om 's ochends te gaan werken na een avondje uit, om te studeren, bij gebrek aan andere dope, om te experimenteren. Subliem in combinatie met een jointje heb 'k van mensen die het kunnen weten.

Zou begot niet weten wat er tegenwoordig circuleert maar het zou me niet verbazen mocht er iets anders bestaan waar ephedrine in zit en dat vrij te verkrijgen is.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Smart drugs

Bericht door Nele303 »

rizzo> schreef:maar het zou me niet verbazen mocht er iets anders bestaan waar ephedrine in zit en dat vrij te verkrijgen is.
Ephedrine staat op de opium lijst intussen, dus zonder voorschrift zou ge daar normaal gezien niet meer mogen aangeraken...
( en dat allemaal omdat een paar hart patienten een risico groep vormen..)
ik zie ze anders tabak niet verbieden omdat er mensen van sterven..
soit, dat is een ander verhaal ... :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Smart drugs

Bericht door Lestat »

Altijd gedacht dat smart drugs was afgeleid van den auto - klein :mrgreen: en niks voor mij dus :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Smart drugs

Bericht door Scarface »

ik herinner mij wel nog een "smartshop" in de zuidstraat in brussel, waar ik eens ben gaan winkelen...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Smart drugs

Bericht door StevenR_73 »

als je chemie gewoon waard, dan waren die smart dinges toch wel vrij zwakjes....maar vind het wel een goed produkt, zijn nog genoeg mensen die daarop feesten, good for them ;)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Smart drugs

Bericht door Scarface »

idd, inhoudelijk stelde dat niks voor, maar ja, daarvoor moest ge het eens geprobeerd hebben hé, om dat te weten :D
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
69
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 aug 2008, 21:26

Re: Smart drugs

Bericht door 69 »

terra guarana was vroeger nogal bekend, heb daar ooit eens een gans potteke pillen van binnengespeeld maar niks van gevoeld. Ooit eens een klein zouten drankje gekocht op een house-beurs, weet niet meer wat het was, maar was best ok :shaking2:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Smart drugs

Bericht door Sunreezer »

Ephedrine wordt toch vooral ook gebruikt in het bodybuildmilieu, je kan er op korte tijd enorm veel vet met verbranden.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Smart drugs

Bericht door Nele303 »

Sunreezer schreef:Ephedrine wordt toch vooral ook gebruikt in het bodybuildmilieu, je kan er op korte tijd enorm veel vet met verbranden.
in vet zit heel veel energie ook
dus als je dat verbrandt, krijg je een enorme toevoer aan energie

+ ook dat ephedrine uw lichaam opdraagt om adrenaline aan te maken ( +/- )
daarom dat je dan zo opgefokt kan zijn...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Smartdrugs

Bericht door Sunreezer »

Maar bij ephedrine heb je wel twee varianten. Je het de plantaardige variant genaamd ephedra, die afkomstig is van de gelijknamige bloem. En dan heb je ook nog de chemische ephedrine HCL.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Smartdrugs

Bericht door Lestat »

Hier zitten precies toch veel laboranten :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: Smartdrugs

Bericht door Nele303 »

gewoon nen bevriende dokter die nogal goed op de hoogte is.. ;)
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Smartdrugs

Bericht door Scarface »

drink eens een fles Actifet ad fundum leeg en ge kunt ook weer een weekend doorbeuken
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten