La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Die mooie kleren moogt achterwegen laten, want het deurbeleid is helemaal niet zo streng meer ;-)
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

wij komen ook vanavond voor arcana en de wouter (ze draaien van 4 tot 8 )… eerst pre party bij ons thuis :cheese: :eye:

en schoon deftige kleren hebbek ni en toch late ze mij daar altijd binnen :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Trab schreef:Die mooie kleren moogt achterwegen laten, want het deurbeleid is helemaal niet zo streng meer ;-)
ik heb het gemerkt ja. Niet erg, dan doe ik die dingen nog eens aan
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Arcana, zal ze ook nog eens begroeten. Toen 2001 en wat verders ook nog een tijdje voor Lazer het een en het ander gedaan !
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Bericht door moonscaper »

Volgende week gaak nog nekeer een avond la rocca doen, lang geleden :)
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

wij hebben vorige zaterdag nog eens een feesje gebouwd in den backstage… amai wa was da?! precies da gans den backstage volk van lier en maten van ons waren… ben nog nooit zoveel bekend volk daar tegengekomen als vorige zaterdag… :bom: :alien: :cheese: :eye: :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Re: La Rocca

Bericht door Psytox »

ben benieuwd wat da gaat geven in november, mag er ook eens gaan spelen sè. Samen met Arcana en asterix, euh, nervix.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Re: La Rocca

Bericht door jasper »

ooh nee, da komt weer ni goe :) den hoeveelste juist?
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Re: La Rocca

Bericht door Dj Devyd »

Anthony Papa komt naar La Rocca de 18de :bounce:
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: La Rocca

Bericht door djginod »

Zo, gisteren nog maar eens gaan kijken in La Rocca, maar pfff, "slechte zondag" gekozen. Het was er weer eens SUPERdruk. Om 1u stond er buiten al een rij aan te schuiven, en dat op een zondag ! Maar de muziek maakt echter alles goed ! Wat een tracks weer mensen, echt geweldig.

Vannochtend maar 2 en een half uur geslapen ofzo, want ja, moest wel gewoon werken vandaag, in Nederland is het geen vrije dag morgen he. (Wij deden niet mee met WO1 :roll: )
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: La Rocca

Bericht door Trab »

Ik ben vorige week nog eens geweest, met vijf jaar good times. T was blijkbaar retro die avond, maar dat trok op gene zak. Precies een scoutsfuif :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: La Rocca

Bericht door StevenR_73 »

djginod schreef:Zo, gisteren nog maar eens gaan kijken in La Rocca, maar pfff, "slechte zondag" gekozen. Het was er weer eens SUPERdruk. Om 1u stond er buiten al een rij aan te schuiven, en dat op een zondag ! Maar de muziek maakt echter alles goed ! Wat een tracks weer mensen, echt geweldig.

Vannochtend maar 2 en een half uur geslapen ofzo, want ja, moest wel gewoon werken vandaag, in Nederland is het geen vrije dag morgen he. (Wij deden niet mee met WO1 :roll: )

ben tijdens men werk snel eens langs die baan gereden, het was 10u30 en twas net gedaan denkik, er stonden nog 20-30 auto's :)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: La Rocca

Bericht door Dr. Poppers »

Ben hard aan 't denken om af te komen voor de After Reveillon... Is een beetje een traditie, ook al omdat mijne maat de derde verjaart en dat aldus netjes gecombineerd wordt. En ik vond 't waanzinnig klote dat ik die van 2008 gemist had! Twijfel, twijfel...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: La Rocca

Bericht door djginod »

Dr. Poppers schreef:Ben hard aan 't denken om af te komen voor de After Reveillon... Is een beetje een traditie, ook al omdat mijne maat de derde verjaart en dat aldus netjes gecombineerd wordt. En ik vond 't waanzinnig klote dat ik die van 2008 gemist had! Twijfel, twijfel...
En, ben je er geweest, of zit je er nu nog ??? :bounce: :cheers: (als ze volgens Stientje om 7u in de ochtend nog staan aan te schuiven....)
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Re: La Rocca

Bericht door Den Backer »

Wij zijn rond uur of 6 binnen gegaan eerst nog ppp carré geweest, stonden massa's volk aan te schuiven nog in de vrieskou (respect). Wij gelukkig direct binnen via vip. Zat iets te vol toen, lekker sfeertje wel met Marko. Tot 10u geweest, toen waren we gebroken. :)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast