La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
djginod

Bericht door djginod »

Ik vind het knap in deze tijd, dat La Rocca zowel op vrijdag, zaterdag als zondags veel volk trekt !!! Philip doet het erg goed op zaterdag, Marko is bekend wat ie doet op zondag, en de vrijdag met R&B , disco enzo trekt ook meer dan genoeg volk !!! Getuigt toch van een goed managment !!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

R&B vind ik wel te doen hoor. Probleem is dat als je hier nr een R&B feest gaat je jezelf nooit op je gemak voelt vanwege het agressieve volk. :roll:
If you know what I mean :?

Sorry voor het off topic gaan.

La Rocca blijft wel een monument natuurlijk :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Vorige zondag heb ik er een progressive plaatje gehoord met een sample van.... 'Albert motard'!!! T was een uur of acht en ik dacht eerst dak weer ver weg was maar niks was minder waar. "Deng, deng..."
varth

Bericht door varth »

vanavond ga ik voor de eerste keer eens tot in La Rocca afzakken. Iemand die ik ken geeft een feestje in de backstage, en ik heb gratis tickets. Ben benieuwd, maar ik vrees dat het wat gaat tegenvallen. Het lijkt me echt mijn type club niet
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

varth schreef:vanavond ga ik voor de eerste keer eens tot in La Rocca afzakken. Iemand die ik ken geeft een feestje in de backstage, en ik heb gratis tickets. Ben benieuwd, maar ik vrees dat het wat gaat tegenvallen. Het lijkt me echt mijn type club niet
Wat is je type dan wel? Je zal er je draai wel vinden :wink:
varth

Bericht door varth »

Trab schreef:
varth schreef:vanavond ga ik voor de eerste keer eens tot in La Rocca afzakken. Iemand die ik ken geeft een feestje in de backstage, en ik heb gratis tickets. Ben benieuwd, maar ik vrees dat het wat gaat tegenvallen. Het lijkt me echt mijn type club niet
Wat is je type dan wel? Je zal er je draai wel vinden :wink:
Ik heb mijn hart verloren aan Fuse. De muziek is het belangrijkste en primeert boven de "randanimatie". Er zit ook niet al te veel snobby volk, hoewel dat de laatste tijd wat veranderd is. Maar ik moet zeggen dat de ervaring zaterdag positiever was dan verwacht. Ik heb wel nog nooit zoveel snobs en dellen bij mekaar gezien, maar het stoorde niet echt. Integendeel, het past er wel. Het is wel een mooie club waar een echte clubsfeer hangt. Soms een tikkeltje te veel kitsh (bv die luchters boven de dansvloer). Muzikaal was het in het begin wel goed, maar jammer genoeg ging het op dat vlak bergaf richting radiohitjes. Echt veel sfeer was er niet (ben wel niet echt lang gebleven), maar er was wel veel volk. De bediening en security waren ook in orde.

Ik heb het niet zo op een publiek dat uitgaat om gezien te worden en dat in Armani costuum of Dior jurkje Laurent Perrier ligt te slurpen in een fluwelen zetel. Maar LR zou LR niet zijn zonder dit publiek zeker. De mensen lijken mij er wel vriendelijk. Op dat vlak is de ervaring ook pakken beter dan de eerste keer Illusion waar ge werd weggekeken door opgefokte johns.

Bon, nu dringend wat powertrainen, een tienbeurtenkaart bij de zonnebank aanschaffen, wat "De Puta Madre" shirtjes en een witte broek kopen en tegen mijn vriending zeggen dat ze haar haar moet blond verven. Ik wil goed voorbereid zijn op een eventueel volgend bezoek :) .

Het was in orde, en een veel betere ervaring dan die andere Lierse club. Mijn favoriete stek in het weekend zal het wel nooit worden.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

varth schreef:de eerste keer Illusion waar ge werd weggekeken door opgefokte johns.
Ma gij...meende da nu?
varth

Bericht door varth »

keskondisco schreef:
varth schreef:de eerste keer Illusion waar ge werd weggekeken door opgefokte johns.
Ma gij...meende da nu?
jammer genoeg wel. Misschien ben ik juist op een minder moment gegaan, maar ik voelde me er niet echt op mijn gemak. Het was beneden vooral zo, in the level hing er een veel lossere sfeer. Dit vond ik wel grof. We waren met 8 à 10 mensen. We waren letterlijk, maar echt letterlijk, nog geen 2 meter binnen en het was al van "Wa moette drinke manne?". Wij wilden ons eerst een goed plekje zoeken en dan iets drinken. Maar daar werden ze lastig van, dus hebben we maar iets besteld. Qua eerste indruk was het dus dik om zeep. Verder suckte de muziek redelijk hard en dus werden we ook daar niet positiever van. De buitenwippers waren toen ook niet echt klantvriendelijk te noemen. Bijna iedereen ging erna van "Illusion, nooit meer". LR mag voor de illusion fans dan wel een keet voor dikke nekken zijn, maar ik werd er als klant wel veel beter behandeld.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Die verhalen heb ik nog gehoord ... blijkbaar ben je niet de enige!
Josjie

Bericht door Josjie »

ben vorige week zondag geweest met piecie, cosmo, neon,... en twas wel super...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Josjie schreef:ben vorige week zondag geweest met piecie, cosmo, neon,... en twas wel super...
zal ik wel werken :x
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik wou eens vragen aan degenen die nog weggaan :roll: :wink: of het er in la rocca nog enigszins hetzelfde aan toe gaat als bv in de jaren 92-95

ik bedoel dan travestieten, mannelijke dansers, excentrieke mensen, wat gay publiek, ouder volk etc of is la rocca tegenwoordig meer een 13 in een dozijn disco?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Mwa, die tijden waren al eind jaren 90 voorbij. Ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik nu travestieten zie dat ik dat heel erg passé vind. Hetzelfde trouwens met die barok stijl. Kroonluchters in een discotheek is vrees ik ook niet meer van deze tijd...
djginod

Bericht door djginod »

Dansers en danseressen zijn er nog altijd in La Rocca, (vooral op zondag denk) zit er ook regelmatig nog wa travestieten enzo. Gay publiek is er altijd wel...
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

Afbeelding

Kleine kans da ik morgen eens langs ga...
Ik heb Erick Morillo nog nie gehoord. Isda nen goeien?
Gaan der nog?
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten