La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

hoe bedoelt ge met over-rated ? greetz 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Richman schreef:Ik vind LR wat overrated!

:?
Volkomen mee eens! En zeker de laaste paar jaren... De tijd is lang voorbij dat Marko nog platen speelde die je enkel in la rocca hoorde.
keskondisco

Bericht door keskondisco »

trab schreef:
Richman schreef:Ik vind LR wat overrated!

:?
Volkomen mee eens! En zeker de laaste paar jaren... De tijd is lang voorbij dat Marko nog platen speelde die je enkel in la rocca hoorde.
Dat geldt tegenwoordig voor elke club die vroeger furore maakte en die nu open is.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

geef mij maar die echte la rocca house sound van de jaren 92-98

ik vind het jammer dat la rocca een andere weg is ingeslagen, maar aan de andere kant, ik heb het dan toch maar gehad :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ben er onlangs nog is geweest op ne zaterdag en da kot zat er stampvol. Op ne zaterdag he!! T'was papaya, één van hun maandelijkse concepten. De muziek was er bijna hetzelfde als in de level van illusion.

Volgens mij gaan ze zich meer en meer concentreren op de zaterdagen omdat la rocca op zondag tegenwoordig niveel meer voorstelt....
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

trab schreef: Volgens mij gaan ze zich meer en meer concentreren op de zaterdagen omdat la rocca op zondag tegenwoordig niveel meer voorstelt....
Echt? :? Spijtig want da's één van de meest legendarische plaatsen voor de zondagnacht
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

inderdaad,zondag nacht ist daar altijd supergoed,ik ga af en toe eens rechtstreeks van de shaft naar la rocca,zo tegen maandagochtend 5 - 6u,vooral de sluiting is geweldig daar,een heel aparte sfeer 8) greetz 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Zeg, ik had een tijdje geleden in de Gazet Van Antwerpen gelezen dat La rocca ging uitbreiden. Weet iemand hier iets meer van?
Richman

Bericht door Richman »

Ajaaaaaaaaaa, ik heb altijd gehoord dat de villa waar LR zich bevind eigendom is van de zaak naast La Rocca! Is dit waar?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Richman schreef:Ajaaaaaaaaaa, ik heb altijd gehoord dat de villa waar LR zich bevind eigendom is van de zaak naast La Rocca! Is dit waar?
Er waren zo'n paar jaar geleden eens geruchten dat er iets was met die villa en da ze moesten sluiten (ofwel was ze eigendom van iemand anders ofwel stod het in een zonevreemd gebied) T was ah licht gekomen toen ze de plannen voor die verbouwingen hadden aangevraagd. Ze wouden een zaal ik het dak van die villa maken. Da heeft toen ook in de gazet gestaan. Is dan toch precies opgelost want niks meer van gehoord.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Heb me vorig weekend laten vertellen dat ze de ingang van la rocca gaan verbouwen. Zo kunnen ze meer volk ineens binnen laten. Weggesmeten geld als je het mij vraagt :roll:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

la rocca

Bericht door ProgressNation »

Het is er nog altijd vrij goed. Ook de zaterdag draaien terug goed sinds de komst van Philip.

La Rocca on Sundays, ja Marko moet af en toe hitjes draaien zoals overal tegenwoordig ... no hits no people. Maar er is één groot verschil, in La Rocca hoor je die hitjes altijd voor het eerst, die pas een paar maand later doorbreken op andere plaatsen.

De vergelijking maken met Illusion, neen ... Ik vind dat Illusion meer achteruitgang heeft geboekt dan La Rocca de laatste jaren. Welke topdiscotheek programmeert nu iemand als Regi? De laatste tapes die ik gehoord heb waren allesbehalve ok. DJ Jan en Wout zijn trouwens ook niet meer wat het ooit geweest is ... Enkel Jean & Christophe vallen "soms" mee, maar voor de rest :cry:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: la rocca

Bericht door Trab »

ProgressNation schreef: De vergelijking maken met Illusion, neen ... Ik vind dat Illusion meer achteruitgang heeft geboekt dan La Rocca de laatste jaren. Welke topdiscotheek programmeert nu iemand als Regi? De laatste tapes die ik gehoord heb waren allesbehalve ok. DJ Jan en Wout zijn trouwens ook niet meer wat het ooit geweest is ... Enkel Jean & Christophe vallen "soms" mee, maar voor de rest :cry:
Zeker, daar heb je gelijk in. Maar ik maakte enkel de vergelijking met papaya en de level. Is zowat gelijkaardige muziek.
davo

Bericht door davo »

tja illusion tis een moeilijk onderwerp vind ik, ze hebben een beetje de trein gemist.
de meeste trance liefhebbers van vroeger zijn nu op de progressive kar gesprongen en daar willen ze in illusion niks mee te maken hebben.

bvb dj kurt dat ze buitengegooid hebben....

ze proberen wel deftige trance events te organiseren op vrijdag maar met niet zo heel veel succes....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja ma ik snap niet dat sommige mensen zo een afkeer hebben van progressive :? dat is toch 1 van de duistere soorten muziek op de markt ... als ik soms in la rocca kom dan hoor ik bijna niks anders dan progressive ... greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten