La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

kom al van 1993/1994 niet meer in La Rocca,voor mij persoonlijk was het goede eraf toen....sindsdien nog maar 1x geweest, met een retro-party en dan nog wel met Jeff Mills. Raar dat ze die boekten want de meesten snapte die zen muziek niet.

Anyway, nog altijd respect voor de club omdat ik me daar rot heb geamuseerd, maar het is al lang men ding niet meer.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik ga er de woensdag voor Hemelvaart naartoe, dan is het ook een retroparty !!! Lijkt me wel tof dan, en ik dacht dat er nog meer bekenden / forumleden van hier gingen !!!!
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

djginod schreef:Ik ga er de woensdag voor Hemelvaart naartoe, dan is het ook een retroparty !!! Lijkt me wel tof dan, en ik dacht dat er nog meer bekenden / forumleden van hier gingen !!!!
Dan kan het zijn dat ik ook daar ben...mooie line-up die nacht trouwens! :D
Afbeelding
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

19 Years La Rocca agenda:

Sat 01/09 > Axwell

Sun 09/09 > Eric Prydz

Sat 15/09 > Jason Bye

Sun 23/09 > Tom Novy

Sat 29/09 > Joyce Mercedes
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Blijkbaar bestaat er ook ne la rocca in duitsland :roll:

http://duesseldorf.larocca.cc/home.php
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Al zeker 10 jaar niet meer in Rocca geweest.... Intereseert me geen fluit meer. Sind er Tiesto etc in de line up heeft gestaan... komaan zeg.

Alhoewel ik een Axwell of een Prydz wel es aan het werk wil horen...
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Lachuhhhh:

Das LA ROCCA ist seit jeher dafür bekannt, das exklusive Düsseldorfer Stammpublikum und allen neuen Gäste mit aufregenden Events durchs Wochenende zu begleiten und immer wieder in seinen Bann zu ziehen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

ThaMan schreef:Al zeker 10 jaar niet meer in Rocca geweest.... Intereseert me geen fluit meer. Sind er Tiesto etc in de line up heeft gestaan... komaan zeg.

Alhoewel ik een Axwell of een Prydz wel es aan het werk wil horen...
Tiesto zijn sets van toen hij daar de eerste keer kwam (98 dacht ik?) waren alleszinds stukken zaliger dan de baggere house die gedraaid wordt door Axwell en Eric Prydz. Men heeft de mond vol van de commercieële Tiësto, maar hitjes zoals "Call On Me" zijn dan wel kwalitatief.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Axwell is toch nog redelijk goed vind ik hoor .. Prydz iets minder qua releases, maar is dat ook zo als dj ?


alleszins, 't is bij mij ook van pakweg '95 geleden da'k nog in La Rocca geweest ben hoor :roll:
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

bouq schreef:Axwell is toch nog redelijk goed vind ik hoor .. Prydz iets minder qua releases, maar is dat ook zo als dj ?


alleszins, 't is bij mij ook van pakweg '95 geleden da'k nog in La Rocca geweest ben hoor :roll:
kvind prydz dan weer top. onder zen aliasses cirez d en pryda, brengt hem toch veel bommen uit ze :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Flasheur schreef:
bouq schreef:Axwell is toch nog redelijk goed vind ik hoor .. Prydz iets minder qua releases, maar is dat ook zo als dj ?


alleszins, 't is bij mij ook van pakweg '95 geleden da'k nog in La Rocca geweest ben hoor :roll:
kvind prydz dan weer top. onder zen aliasses cirez d en pryda, brengt hem toch veel bommen uit ze :D
dat is natuurlijk voor iedereen anders, hoewel ik moet toegeven dat ik ook wat releases van Cirez D heb steken (nuja, Call On Me steekt ook in men bakken hoor)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

"Call On Me" was trouwens niet van Prydz maar kom, (Bangalter was de uitvoerder van die tune) Zit een heel verhaal rond waar ik nu niet over ga uitwijden.

"Axwell - Feel The Vibe" was voor mij toch DE topper van 2005 hoor !! Nu krijg ik er nog kippevel van als ik die volle bak er door stoemp.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Iemand de nieuwe inrichting van la rocca al gezien? Ik vind het maar niets. Een heel deel is vipruimte geworden...

De muziek is ook weer veranderd. Veel te hard met momenten, ik ben er uiteindelijk moeten gaan lopen. Saai en hard... De eerste keer ook dat mijn oren tuutten als ik buiten kwam. De muziekinstallatie staat slecht afgesteld precies.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Hard? Gaan ze daar dan de technotour op ofzo?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:
Trab schreef:
LC Crew schreef:Hard? Gaan ze daar dan de technotour op ofzo?
Het was eerder eentonige progressive of electro, die soms wat aanleunde tegen techno. Allesinds, te hard voor wat ik gewoon ben van larocca.
Ik ben geabonneerd op hun nieuwsbrief en eerlijk gezegd kan het mij op het eerste zicht al heel lang ni echt meer bekoren wat ze er voorschotelen.
Bwa, ik kon mijnen draaien nog wel vinden daar, maar de laatste tijd steekt het soms serieus tegen. Over de zondagen spreek ik me niet uit, want ik ben maar enkele malen geweest dit jaar.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten