La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

wil niet onozel overkomen, maar ik heb de opening mee gemaakt van de rocca.

Was ergens in 88, en de muziek was meer New en Cold Wave dan bv House. Ja af en toe draaiden ze er is een AB'ke (aller eerste new beat op 33 rpm) maar voor de rest was het maar een weirde bedoeling.
Tot op ongeveer een jaar later zijn we er nog es geweest (de tijd dat je de parking nog voor jezelf had) en toen was het stukken beter, al kon den dj wel van geen kanten mixen... maar het was zeer exclusief wat ze speelden.
Anyway die tape uit 89 heb ik ook nog en daar hoor je bv evengoed "The Neon Judgement" als bv "Kate B" in.

Toch een machtige tijd die ik serieus mis
Richman

Bericht door Richman »

:shock: Toen ging ikzelf no lang niet uit ik ben erbij gekomen rond 92. Maar dat je op de opening geweest bent dat is zo uniek! Wie van ons kan da hier zeggen :wink: ik schat je rond de 33,34 minimum misschien zelfs ouder.
Een echte pionier dus...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ty Thaman, dat weet ik ook alweer :)
Josjie

Bericht door Josjie »

kdacht da ThaMan 31 was, klopt da?
Richman

Bericht door Richman »

Da wil zeggen dat hij 15 was als hij naar de opening van La Rocca ging.

:shock:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Euhm Richman.. count again m8 :lol:
kwas toen 17
Richman

Bericht door Richman »

w8 es even!

17

opening in '89

2004 = 15 jaar geleden

17+15=32 jaar

:)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

yup doe er nog maar een jaartje bij
daar ik nooit weet hoe oud ik nu eigenlijk wel echt ben... :wink:
Richman

Bericht door Richman »

IDD willen we dat wel weten!

8)
Millwall

Bericht door Millwall »

Ik ben vorige week zaterdag eens naar la rocca getrokken. Gemakkelijk binnengeraakt (was mij anders beloofd). Ik verschoot eerst van de grootte ervan, is eigenlijk gewoon nen villa, maar wel zeer sfeervol. Ik vond het echt wel gezellig binnen, zeer vriendelijke sfeer, totaal geen testosteronkot waarda ge ni kunt bewegen zonder scheef bekeken te worden. De muziek was niet slecht, mijn neef vond het dan weer te zacht van stijl maja das gewoon kwestie van smaak zeker.
Conclusie: moest het zo ver ni zijn dan zag je mij daar veel meer
Josjie

Bericht door Josjie »

en mij adde weer nie meegevraagd millwall... tis schoon
Millwall

Bericht door Millwall »

Kheb erop zitten pijzen ma den otto zat vol (mijn neef reed)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Millwall schreef:Ik ben vorige week zaterdag eens naar la rocca getrokken. Gemakkelijk binnengeraakt (was mij anders beloofd). Ik verschoot eerst van de grootte ervan, is eigenlijk gewoon nen villa, maar wel zeer sfeervol. Ik vond het echt wel gezellig binnen, zeer vriendelijke sfeer, totaal geen testosteronkot waarda ge ni kunt bewegen zonder scheef bekeken te worden. De muziek was niet slecht, mijn neef vond het dan weer te zacht van stijl maja das gewoon kwestie van smaak zeker.
Conclusie: moest het zo ver ni zijn dan zag je mij daar veel meer
zo ver ist nu ook weer ni e,ik moet helemaal van limburg komen om naar la rocca te gaan of illusion,ik ga soms naar de creamm en das nog veel verder ... grtzz 8)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik heb eigelijk wel bewondering voor den la rocca, ze bestaan al heel lang en staan nu nog altijd aan de top ! muziek is uitstekend 'vooral op zondag' ouder volk wat veel gezelliger is ... kan doorgaan met goede dingen zeggen over deze prachtige club ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Ik vind LR wat overrated!

:?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast