La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Stanne schreef:Ge bedoelt dat ze maandag nooit een vast sluitingsuur hadden of hebben ?
In de periode tot '95 dacht ik dat 8u slusch was. Zaterdag toch alleszins.
Nee hoor... kan het uit eigen ervaring vertellen.
Zaterdag was het over het algemeen wel vroeger gedaan als zondag.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Daarom..... van zondag weet ik het zo ni meer maar zaterdag was om 8u sluiting als ik me ni vergis.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Dat varieerde altijd wel ook op zaterdag.
Op zondag heb ik ook al meegemaakt dat ze om acht uur dicht gingen.
Op een gegeven moment was Ivo daar heel streng in. En wij maar blijven joelen :twisted:
Eric draaide ook altijd klassieke muziek op het einde (kan ook in '94 zijn geweest). Heb nog een tape waar Marko dat ook doet. Maar op een geven moment mocht dat ook niet meer omdat iedereen dan nog langer bleef handegn.
Vond het wel een speciale ballroom touch na al dat house geweld. Een of andere ouverture als afsluiting, en dan lekker op de bankjes bij de ingang het zonnetje op je gezicht laten schijnen. Iedereen knikte dan ook altijd beleefd na elkaar zo van we've made it. A new day a new dawn and I'm feeling good 8)
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Ik ben er alleen 's zondags geweest,
en kdenk dat het om 8u al gedaan was. of wast 10u?

Dan mochten we 2-3uurkes aanschuiven in de file van maandagochtend!

:D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Sirocco schreef:Dat varieerde altijd wel ook op zaterdag.
Op zondag heb ik ook al meegemaakt dat ze om acht uur dicht gingen.
Op een gegeven moment was Ivo daar heel streng in. En wij maar blijven joelen :twisted:
Eric draaide ook altijd klassieke muziek op het einde (kan ook in '94 zijn geweest). Heb nog een tape waar Marko dat ook doet. Maar op een geven moment mocht dat ook niet meer omdat iedereen dan nog langer bleef handegn.
Vond het wel een speciale ballroom touch na al dat house geweld. Een of andere ouverture als afsluiting, en dan lekker op de bankjes bij de ingang het zonnetje op je gezicht laten schijnen. Iedereen knikte dan ook altijd beleefd na elkaar zo van we've made it. A new day a new dawn and I'm feeling good 8)
Héhé, die sluitingen waren idd wel speciaal. Licht aan....volk laten joelen en dan nog een bom of 3 opgooien. Beetje zoals de bisnummers op een rockconcert :)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2007, 12:54

Re: La Rocca

Bericht door sander »

iedereen op hyves..
join http://la-rocca-club.hyves.nl/
House is a feeling that no one can understand really unless you're deep into the vibe of house.
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

Vanavond nog eens een avondje La Rocca doen sé :)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Afgelopen nacht waren Jimmy Van M (Bedrock) en Pole Folder te gast in La Rocca, wat een feest, muzikaal volledig aan mijn trekken gekomen, vooral Jimmy was :shock: :shock: :shock:

Draaide daar oa een nieuwe progressive klinkende remix van Miro "Spaceman" en een super vette remix (klonk redelijk diep) van Chemical Brothers "Hey boy, hey girl, ..."
Doet toevallig bij niemand een belletje rinkelen?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dju, weer een feestje gemist blijkbaar :x
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:Afgelopen nacht waren Jimmy Van M (Bedrock) en Pole Folder te gast in La Rocca, wat een feest, muzikaal volledig aan mijn trekken gekomen, vooral Jimmy was :shock: :shock: :shock:

Draaide daar oa een nieuwe progressive klinkende remix van Miro "Spaceman" en een super vette remix (klonk redelijk diep) van Chemical Brothers "Hey boy, hey girl, ..."
Doet toevallig bij niemand een belletje rinkelen?
Jimmy Van M is één van mijn favoriete dj's, wist je dat hij een belg is......
is opgegroeid in Gent alvorens naar de states te trekken. Daar is hij de leider in het bookingcircuit met alle grote PROG dj's, hij vertegenwoordigd oa sasha en digweed en vele andere........... Destijds toen hij in Extreme geboekt was was iedereen in het engels met hem aan het babbelen tot ik in het nederlands begon en hij gewoon antwoorde met een gents accent :D Da was lachen :mrgreen: Blijkbaar weer een feestje gemist :( Is ook een geweldige prodeucer :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Enterprise schreef:
quincy schreef:Afgelopen nacht waren Jimmy Van M (Bedrock) en Pole Folder te gast in La Rocca, wat een feest, muzikaal volledig aan mijn trekken gekomen, vooral Jimmy was :shock: :shock: :shock:

Draaide daar oa een nieuwe progressive klinkende remix van Miro "Spaceman" en een super vette remix (klonk redelijk diep) van Chemical Brothers "Hey boy, hey girl, ..."
Doet toevallig bij niemand een belletje rinkelen?
Jimmy Van M is één van mijn favoriete dj's, wist je dat hij een belg is......
is opgegroeid in Gent alvorens naar de states te trekken. Daar is hij de leider in het bookingcircuit met alle grote PROG dj's, hij vertegenwoordigd oa sasha en digweed en vele andere........... Destijds toen hij in Extreme geboekt was was iedereen in het engels met hem aan het babbelen tot ik in het nederlands begon en hij gewoon antwoorde met een gents accent :D Da was lachen :mrgreen: Blijkbaar weer een feestje gemist :( Is ook een geweldige prodeucer :alien:
Jep, wist dat hij een Belg was maar niet dat hij Van Gent kwam ... wanneer heeft hij eigenlijk die beslissing genomen om te verhuizen naar de states?

Heb er echt van genoten, fantastische dj en gelukkig nog niet overgestapt op saaie minimal zoals spijtig genoeg meerdere progressive djs wel gedaan hebben.

La Rocca is trouwens echt een mooie club geworden, nieuw interieur is echt AF :)
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:
Enterprise schreef:
quincy schreef:Afgelopen nacht waren Jimmy Van M (Bedrock) en Pole Folder te gast in La Rocca, wat een feest, muzikaal volledig aan mijn trekken gekomen, vooral Jimmy was :shock: :shock: :shock:

Draaide daar oa een nieuwe progressive klinkende remix van Miro "Spaceman" en een super vette remix (klonk redelijk diep) van Chemical Brothers "Hey boy, hey girl, ..."
Doet toevallig bij niemand een belletje rinkelen?
Jimmy Van M is één van mijn favoriete dj's, wist je dat hij een belg is......
is opgegroeid in Gent alvorens naar de states te trekken. Daar is hij de leider in het bookingcircuit met alle grote PROG dj's, hij vertegenwoordigd oa sasha en digweed en vele andere........... Destijds toen hij in Extreme geboekt was was iedereen in het engels met hem aan het babbelen tot ik in het nederlands begon en hij gewoon antwoorde met een gents accent :D Da was lachen :mrgreen: Blijkbaar weer een feestje gemist :( Is ook een geweldige prodeucer :alien:
Jep, wist dat hij een Belg was maar niet dat hij Van Gent kwam ... wanneer heeft hij eigenlijk die beslissing genomen om te verhuizen naar de states?

Heb er echt van genoten, fantastische dj en gelukkig nog niet overgestapt op saaie minimal zoals spijtig genoeg meerdere progressive djs wel gedaan hebben.

La Rocca is trouwens echt een mooie club geworden, nieuw interieur is echt AF :)

Ik dacht dat hij rond zijn zestiende is vertrokken........ :D
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Goeie minimal is niet saai ! Maar je moet de juiste tunes wel vinden inderdaad ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Of course ... vandaar dat ik heb over "saaie" minimal ;)

Over het algemeen zo mijn ding niet maar er zitten wel voor mij persoonlijk hier en daar goeie platen bij en je kan er leuke dingen mee doen (zeker in combinatie met meerdere stijlen)

Maar heb het nu toch al wat gezien en gehoord, ik mis emotie en variatie in de platen en vooral heel dat overdreven gedoe rond minimal begint mij tegen te steken, de wiebelaars met sjaaltjes en zonnebril , de hawtins en ricardo's die niets verkeerd kunnen doen ... och ja, tzal wel eens overwaaien en dan is het weer tijd voor een nieuwe stroming.
Laatst gewijzigd door quincy op 30 jun 2008, 23:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

quincy schreef:Vooral heel dat overdreven gedoe rond minimal begint mij tegen te steken, de wiebelaars met sjaaltjes en zonnebril ...
Niet dat ik er aan meedoe, maar hoe kan je daar nu last van hebben ... is het geen teken des tijds en typerend voor België dat mensen zich aan dat soort pietluttigheden storen?

In de newbeat-periode waren het pins of schoenen met stalen toppen, in de vroege trance-dagen waren er dragqueens en ander extravagant volk, nu zijn het sjaaltjes en zonnebrillen. Horen zo'n dingen er niet bij? Het breken met het alledaagse/onderscheid met het doordeweekse?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten