Milk Inc op Rock Werchter

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Disco Stu schreef:FF voor de duidelijk voor dat iedereen denkt dat ik een of andere masochist ben met donkere gedachte :D
Met tegen de muur zetten bedoel ik niet om ne kogel door zijne kop te schieten maar de muur der schaamte.
Die in jerusalem daar staat ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door AcidPixie »

Lestat schreef:
Disco Stu schreef:FF voor de duidelijk voor dat iedereen denkt dat ik een of andere masochist ben met donkere gedachte :D
Met tegen de muur zetten bedoel ik niet om ne kogel door zijne kop te schieten maar de muur der schaamte.
Die in jerusalem daar staat ? :mrgreen:
Das de klaagmuur é :P
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door De Mot »

Oldskool schreef:Ze zijn wel zo slim om Milk Inc als act bekend te maken als iedereen z'n kaart al gekocht heeft.
Dat is waarschijnlijk om nog extra tickets te verkopen voor mensen die voor 1 dag komen en zeker die Regi willen horen.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Disco Stu »

Mja vergissing in woordkeuze.
Kbedoelde dus de schandpaal en niet de Schandmuur :D
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

tomaz schreef:Bekijk het zo: eindelijk Là Vache op dé weide !!
De cirkel is rond.
:lol: :mrgreen:
astemblief......Tomaz droogjes :pig:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door emotionslover »

mss ommekeer in the scene!!!!

regi op werchter!


metallica in illusion?


gast verdient toch een pluim voor zijn werk! liefhebber of nie! hij doet het toch maar! RESPECT!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door elkewelke »

toch een kleine bemerking:

vroeger was milc inc niet te bespeuren in de zogezegde betere (alternatieve / kwalitatieve) media (lees: Humo, StuBru, De Morgen, ...)

en als men er dan wel over schreef/sprak was het om ermee te lachen.........

x-aantal jaren nadien.........Regi trekt hopen volk in o.a. het sportpaleis

en wat gebeurt er...........Regi komt eens in Humo, draait eens op Stu Bru, De Morgen schrijft eens een recensie, diverse "alternatieve" zangers willen absoluut een plaat maken met hem, Regi maakt de nieuwe "Blokken" tune...... en nu staan ze op Werchter (de kers op de taart).......

tjaaaa....dat noem ik dan: de kar 180° keren

het wordt zelfs erger:
men wordt nu zelfs door iedereen en alles verketterd als men maar iets of wat kritiek geeft op Regi want Regi is COOL

en meestal komt men dan aandraven met de volgende argumenten:

"hij werkt hard" sorry, er werken er zoveel hard
"respect voor wat hij heeft bereikt" euhm.....wat heeft hij nu precies bereikt ??

dat hij een sportpaleis x-aantal keren vult ? dat hij optredens doet in België en ver daarbuiten ?
of dat hij Elke Vanelderen binnengedaan heeft ?

ik vind zijn muziek gisteren en vandaag: "bagger" (tot daar aan toe)

nog erger vind ik het........en daar ben ik overtuigd van.........dat hij het muziekaal talent heeft om beter te doen........hij heeft zelfs de middelen om beter te doen........

waar wacht hij dan op ?!
Laatst gewijzigd door elkewelke op 10 apr 2009, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

elkewelke schreef: "hij werkt hard" sorry, er werken er zoveel hard
"respect voor wat hij heeft bereikt" euhm.....wat heeft hij nu precies bereikt ??

dat hij een sportpaleis x-aantal keren vult ? dat hij optredens doet in België en ver daarbuiten ?
of dat hij Elke Vanelderen binnengedaan heeft ?

ik vind zijn muziek gisteren en vandaag: "bagger" (tot daar aan toe)

nog erger vind ik het........en daar ben ik overtuigd van.........dat hij het muziekaal talent heeft om beter te doen........hij heeft zelfs de middelen om beter te doen........

waar wacht hij dan op ?!
Daar heb ik dan weer een kleine bemerking bij :lol:

Ik begrijp je standpunt wel, ik hou ook niet van zijn muziek, MAAR :
mijn standpunt en dat van jou zijn er maar 2, een vol sportpaleis zijn er 20.000 - dus ja, hij heeft toch wel wat bereikt, die mensen komen daar niet zomaar naartoe.
Plus : zijn platenverkoop liegt er niet om - het is commercieel, maar het verkoopt wel, weinig Belgische artiesten die zijn cijfers halen.
Daaruitvolgend, hij is binnen voor t leven, en voor t leven van zijn kinderen als hij er ooit aan zou beginnen, en volgens mij voor nog een generatie of 2-3 nadien ook.

En waarop hij wacht ? Op godot ... waarom zou hij zijn stijl veranderen ... hij is er blijkbaar toch wel erg happy mee, en zijn grote schare fans ook. Je kan nooit voor iedereen goed doen, als hij jou en mij zou willen gaan plezieren door van stijl te veranderen, laat hij vele tienduizenden fans in de kou staan. Zoals ik t zie, vanuit zijn standpunt, zijn wij de minderheid, en die heeft in feite ongelijk ;)

Het is maar van welke kant je t bekijkt, maar ik vind t toch beetje cru om t enkel vanuit je eigen standpunt te bekijken en dan iemand te gaan afbreken, de wereld is groter dan jezelf ;)

Nog iets vergeten : de 'coolness' van Humo is al jaaaaaaaaren verdwenen en dateert vanuit mijn studententijd. Humo is net als elk ander blad, het is beursgenoteerd en er moet geld binnenkomen. En de beste manier is om de standaard te verlagen en de massa te bespelen. En t is nu eenmaal zo dat het merendeel van de massa vrij breinloos is, dus sensatie is wat telt.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door varth »

Mij stoort het dan weer dat het precies not done is tegenwoordig om ergens eens kritisch tegenaan te kijken. We moeten alles accepteren zoals het is, we moeten voor iedereen altijd respect hebben, ook al verkopen ze lucht in pakjes... Regi mag dan hard werken en blablabla. Het is gvd toch maar popmuziek dat hij maakt he, niks meer of niks minder. Maar stront dat daar wordt aangehangen man, niet te doen. Er zijn mensen die elke dag even hard of harder werken dan Mr Penxten, en dat effectief ook iets opbrengt of er toe doet. Mensen die dan al eens door een kritische blik kijken, worden dan ook meteen hierop afgerekend omdat ze de dingen niet zien zoals de grote massa... En bovendien krijg je dan nog vaak het etiket van elitaire snob opgeplakt.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

en nog iets, hij heeft een keuze gemaakt met wat hij wil doen en heeft zich daar aan gehouden.....De eerste jaren waren desastreus maar hij heeft volgehouden en mag nu genieten van het succes. En waarom zou hij zijn succesformule veranderen als het loopt als een trein. Dan die humo, studio brussel en co toestanden.....vroeger kakte ze op hem tot hij het sportpaleis vol kreeg en zijn status groter werd en ze gewoonweg niet meer rond hem konden. Zelfde geval voor Live Nation. Ondertussen blijft hij toch nog de bookings aanpakken in de lokale parochiezalen en biertentjes en dat siert hem. Het blijft een typische Belgische mentaliteit dat wij onze eigen mensen het succes niet gunnen en dat alleen maar de buitenlanders het goed kunnen doen wat je van hun muziek ook mag denken. Ik walg daar echt van.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

varth schreef:Mij stoort het dan weer dat het precies not done is tegenwoordig om ergens eens kritisch tegenaan te kijken. We moeten alles accepteren zoals het is, we moeten voor iedereen altijd respect hebben, ook al verkopen ze lucht in pakjes... Regi mag dan hard werken en blablabla. Het is gvd toch maar popmuziek dat hij maakt he, niks meer of niks minder. Maar stront dat daar wordt aangehangen man, niet te doen. Er zijn mensen die elke dag even hard of harder werken dan Mr Penxten, en dat effectief ook iets opbrengt of er toe doet. Mensen die dan al eens door een kritische blik kijken, worden dan ook meteen hierop afgerekend omdat ze de dingen niet zien zoals de grote massa... En bovendien krijg je dan nog vaak het etiket van elitaire snob opgeplakt.
Kritiek mag en MOET, maar probeer dat dan op een deftige manier te verwoorden........en wat is er verkeerd aan popmuziek ?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

varth schreef:Er zijn mensen die elke dag even hard of harder werken dan Mr Penxten, en dat effectief ook iets opbrengt of er toe doet.
Dat betekent heel simpelweg dat hij meer talent heeft ;) hard werken en dik betaald worden, dat is voor niet zovelen weggelegd, en dat is nu net t verschil, niet ?
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Enterprise schreef:en nog iets, hij heeft een keuze gemaakt met wat hij wil doen en heeft zich daar aan gehouden.....De eerste jaren waren desastreus maar hij heeft volgehouden en mag nu genieten van het succes. En waarom zou hij zijn succesformule veranderen als het loopt als een trein. Dan die humo, studio brussel en co toestanden.....vroeger kakte ze op hem tot hij het sportpaleis vol kreeg en zijn status groter werd en ze gewoonweg niet meer rond hem konden.
Voila, das toch de essentie, hij gelooft in zichzelf en wat hij doet, en na volharding heeft hij zijn gelijk toch bewezen, dat verdient respect ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2005, 14:14
Locatie: Lochristi 9080

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Ho Chi Min »

Ik vind het persoonlijk een magistrale zet van Darwinist Herman Schuermans. Wie gelooft die mensen nog?

Doe zo verder met die verdeel & heers tactieken jongens!!! :mrgreen:
This is operation mindcontrol.. It's the battle for american soul!
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door varth »

Enterprise schreef:
varth schreef:Mij stoort het dan weer dat het precies not done is tegenwoordig om ergens eens kritisch tegenaan te kijken. We moeten alles accepteren zoals het is, we moeten voor iedereen altijd respect hebben, ook al verkopen ze lucht in pakjes... Regi mag dan hard werken en blablabla. Het is gvd toch maar popmuziek dat hij maakt he, niks meer of niks minder. Maar stront dat daar wordt aangehangen man, niet te doen. Er zijn mensen die elke dag even hard of harder werken dan Mr Penxten, en dat effectief ook iets opbrengt of er toe doet. Mensen die dan al eens door een kritische blik kijken, worden dan ook meteen hierop afgerekend omdat ze de dingen niet zien zoals de grote massa... En bovendien krijg je dan nog vaak het etiket van elitaire snob opgeplakt.
Kritiek mag en MOET, maar probeer dat dan op een deftige manier te verwoorden........en wat is er verkeerd aan popmuziek ?
Heb ik iets miszegd, of was dit in het algemeen bedoeld? Met popmuziek is niks mis, maar het blijft gewoon entertainment.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten