Milk Inc op Rock Werchter

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Oldskool »

Zet volgend jaar dan ook maar Lasgo op de affiche, de Romeo's en Bumba voor de kids...
Mij zien ze er toch niet meer.
Ze zijn wel zo slim om Milk Inc als act bekend te maken als iedereen z'n kaart al gekocht heeft.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door jeec426 »

Trab schreef:Misschien moeten ze het festival gewoon Werchter noemen. Die 'rock' is toch al jaren niet meer van toepassing.
Of anders terug House Torhout organiseren :cheers: :cheers: :cheers:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Dr. Poppers »

'k Heb even nog eens alle argumenten hier herlezen en in feite is het waar: 't is de moeite niet om je druk over te maken.

- Het festivalgegeven is totààl veranderd ten opzichte van een decennium geleden, net als de muziekconsumptie van de jongere generaties.

- Het klopt dat die diversiteit - die ook tot uiting komt in de voorliefdes van de jongere garde - er de afgelopen jaren ook al was. Milk Inc. lijkt (althans voor een wat ouder publiek) slechts een extreem, maar was bijvoorbeeld Slayer dat vorig jaar ook niet, maar dan in een andere richting?

- Er stond dus tevens al een poos dance in heel wat vormen op 't programma van Werchter. Dat voorvoegsel 'Rock' is louter een historisch gegeven - ook andere genres komen aan bod. Geen idee of bijvoorbeeld folkies verontwaardigd staan te schreeuwen als een folkband geboekt wordt op het festival? Of punkrockers?

- Ik denk ook dat een groot deel van het publiek voornamelijk voor de grotere namen komen, omdat men weet dat deze elders (i.e. zalen en clubs) toch niet te zien zullen zijn. Daarnaast wordt er gewoon 'gezapt' naar hetgeen men wel eens wil meepikken uit nieuwsgierigheid of omdat 't er toch geprogrammeerd staat. Men gaat ook voor een 'totaalpakket' eh: weg zijn met de vrienden en vriendinnen, zuipen op de wei, lol maken, onnozel doen op de camping, (goeie) muziek meepikken... Niet iedereen is daarbij even fanatiek met muziek bezig en dan vormt zo'n megafestival een van de weinig afspraken in 't jaar om wat optredens te zien. Maar dat een Mastodon-fan alléén naar Werchter gaat om die band te zien, geloof ik in geen honderd jaar. Als ie dat evenwel kan combineren met nog wat andere groepen en de leute errond: waarom niet?

- Tja en 'k moet toegeven: hetgeen Régi bereikt heeft, is niet min - of je de muziek kan smaken of niet. Ik ben zelf van mening dat 'm zéker muziek in z'n vingers en kopke heeft - ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)? Mocht het 't eerste zijn, dan hoop ik - eerlijk - dat hij ooit nog eens een volwaardig 'auteursalbum' of zo gaat maken, eventueel onder een andere naam...

Los van dat alles is het niet aan mij besteed en blijf ik me vragen stellen bij een aantal dingen (monopolie van Live Nation, exclusiviteitscontracten, package deals, een line-up die soms verspringt van metal naar populaire dance naar punkrock naar popfolk naar rock naar..., de prijzen, de wijze om er bands/ artiesten te kunnen 'zien' en te appreciëren en ga zo maar door).
Dat ieder maar voor zich uitmaakt of hij/zij zich daarin wil engageren - en blijkbaar zijn dat er toch weer een xduizendtal...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Naar mijn bescheiden mening, en gebaseerd op de keren dat ik hem als dj achter de tafels in Illusion heb meegemaakt (groundlevel zelfs), is t ook een bijzonder goeie dj ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door AcidPixie »

Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Hij kan nog wel iets anders ook denk ik, ooit es gezien op Regi's World dat ie gitaar aant spelen was en klonk bijlange ni zo slecht.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

AcidPixie schreef:
Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Hij kan nog wel iets anders ook denk ik, ooit es gezien op Regi's World dat ie gitaar aant spelen was en klonk bijlange ni zo slecht.
Lijkt me ni gemakkelijk zo gitaar spelen met je handen in de lucht :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Disco Stu »

Lestat schreef:
Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Naar mijn bescheiden mening, en gebaseerd op de keren dat ik hem als dj achter de tafels in Illusion heb meegemaakt (groundlevel zelfs), is t ook een bijzonder goeie dj ;)
Van iemand die Tiesto een goeie dj vindt zullen we da ma ni al te serieus pakken eh ;)
Ik heb em vorig jarig nog bezig gezien op I love the 90's en terwijl er net een mix tussen 2 nummers bezig was stond meneer met zijn handen in de lucht voor de draaitafels ipv erachter.
Tiesto doet juist hetzelfde.
Thuis een setje naadloos aan elkaar maken met een of ander computerprogram en dan doen alsof ge aan het mixen zijt kan iedereen.
En regi heeft vroeger goei dinges gemaakt maar voor wat em nu doet heb ik geen greintje respect en zo'n manne mogen ze van mij meteen tegen de muur zetten.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door AcidPixie »

Lestat schreef:
AcidPixie schreef:
Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Hij kan nog wel iets anders ook denk ik, ooit es gezien op Regi's World dat ie gitaar aant spelen was en klonk bijlange ni zo slecht.
Lijkt me ni gemakkelijk zo gitaar spelen met je handen in de lucht :mrgreen:
Tis nen techniek gelijk een ander ze :P
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

AcidPixie schreef:
Lestat schreef: Lijkt me ni gemakkelijk zo gitaar spelen met je handen in de lucht :mrgreen:
Tis nen techniek gelijk een ander ze :P
haha :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Gio »

Amai wat 'n reacties... En 't topic is pas vandaag gestart :mrgreen:

Anyway, had 't deze morgen op StuBru gehoord en er ook iets over gelezen in de krant... Maar ja, niets aan te doen. Het hele festivalgebeuren mag dan 'n serieuze evolutie doorstaan hebben, ik vind Milk Inc ook te commercieel voor op Werchter te staan. En met alle respect wat den Reginald allemaal kan squeezen uit zijn muzikaal brein...

De één is lovend en denkt dat dit de standaard zou worden, de ander is er radicaal tegen...

Ik kijk de kat uit de boom denk ik :mrgreen: en zal wel horen hoe 't daar verlopen is...

Ik hoop alleen dat 'm ipv "WAAR ZIJN DIE HANDEN?" niet "WAAR ZIJN DIE MENSEN????" moet gaan roepen :mrgreen:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

Disco Stu schreef:
Lestat schreef:
Dr. Poppers schreef:ik ben er alleen niet helemaal uit waarom hij zich beperkt tot het maken van 'bubblegum poptrance': is dat bewust (bijvoorbeeld vanuit commercieel standpunt) of is zijn kunde werkelijk gelimiteerd tot het genre waaraan hij zich houdt (wat ik nauwelijks kan geloven)?
Naar mijn bescheiden mening, en gebaseerd op de keren dat ik hem als dj achter de tafels in Illusion heb meegemaakt (groundlevel zelfs), is t ook een bijzonder goeie dj ;)
Van iemand die Tiesto een goeie dj vindt zullen we da ma ni al te serieus pakken eh ;)
Ik heb em vorig jarig nog bezig gezien op I love the 90's en terwijl er net een mix tussen 2 nummers bezig was stond meneer met zijn handen in de lucht voor de draaitafels ipv erachter.
Tiesto doet juist hetzelfde.
Thuis een setje naadloos aan elkaar maken met een of ander computerprogram en dan doen alsof ge aan het mixen zijt kan iedereen.
En regi heeft vroeger goei dinges gemaakt maar voor wat em nu doet heb ik geen greintje respect en zo'n manne mogen ze van mij meteen tegen de muur zetten.
Sorry ieder zijn mening maar met zo een uitspraak vraag ik mij af wie hier het leeghoofd is........ :?:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Enterprise schreef:
Disco Stu schreef:En regi heeft vroeger goei dinges gemaakt maar voor wat em nu doet heb ik geen greintje respect en zo'n manne mogen ze van mij meteen tegen de muur zetten.
Sorry ieder zijn mening maar met zo een uitspraak vraag ik mij af wie hier het leeghoofd is........ :?:
wsl die tegen dieje muur stond nadat ze geschoten hebben :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door pooley »

duidelijk paardekop
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door tomaz »

Bekijk het zo: eindelijk Là Vache op dé weide !!
De cirkel is rond.
:lol: :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Disco Stu »

FF voor de duidelijk voor dat iedereen denkt dat ik een of andere masochist ben met donkere gedachte :D
Met tegen de muur zetten bedoel ik niet om ne kogel door zijne kop te schieten maar de muur der schaamte.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten