Milk Inc op Rock Werchter

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Krozfader »

Het enige wat hier nog ter sprake kwam, losstaand van het genre dat Milk Inc brengt, hun live act wel staat als een versterkte burcht... Ik vind het toch knap dat men die studio productie nummers weet te brengen en het is meer dan op een laptop op een paar knopjes duwen.... Hoedje af voor de drummer die zijn ziel uit zijn lijf mag drummen, tuurlijk vind ik de live act van bv Faithless nog beter maar dat is een andere kategorie... :bounce:
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door quincy »

Enterprise schreef:
We gaan hier binnenkort nog allemaal tot een gemeenschappelijk akoord komen ........ :mrgreen:
Vanaf 10 pagina's kan dat al eens gebeuren :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Sunreezer »

sideffect schreef:
Scarface schreef:
Al wie begaan is met elektronische muziek bezig is zou, elk op zijn manier, "fier" moeten zijn dat "we" de strijd om de mainstreammuziek almaar meer aan het winnen zijn.


Wie 15j geleden kwam vertellen dat een dj uit Illusion met zijn groepke Werchter komt afsluiten werd door de "alternatieven" wel redelijk hard uitgelachen... "Johnnymuziek".... wel, die gasten kunnen ze nu eens goed kussen :cyclopsani:
Sorry, maar Milk Inc is nu niet direct de beste reclame voor elektronische muziek. Het is normaal dat "rockers" op deze manier op elektronische muziek kakken. (nuja laat ze een deftige technotrack horen, en ze kunnen het nog niet appreciëren, ken zo voorbeelden genoeg). De muziek van Milk Inc mag gerust breinloos genoemd worden, heb dan ook grote vragen bij hun grote kudde fans. En dancemuziek is al jaren mainstream, er valt niks meer over te pakken of te bewijzen, moet maar eens de top 50 raadplegen.
Ik ken nochtans genoeg rockers die openstaan voor techno en aanverwanten maar die schijt krijgen van Milk Inc. Tenzij het in de foute context geplaatst wordt.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Sunreezer schreef:
Ik ken nochtans genoeg rockers die openstaan voor techno en aanverwanten maar die schijt krijgen van Milk Inc. Tenzij het in de foute context geplaatst wordt.
Als ik mag kiezen tussen techno en milk inc, geef mij maar melk zenne, ik wil er zelfs mijn handen voor in de lucht steken :cheers: al ben ik nu wel gene rocker uiteraard :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ben niet direct contra Milk Inc. hoor, vind gewoon geen reet aan hun muziek. Maar er is blijkbaar een grote doelgroep voor dit genre, en dat moet je respecteren. Maar ik vind dat kritiek mag gegeven worden, want dz-at mag de laatste tijd precies minder en minder in Belgie. Als de massa het goed vindt moet iedereen het maar goed vinden.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Scarface »

sideffect schreef:
Scarface schreef:
Al wie begaan is met elektronische muziek bezig is zou, elk op zijn manier, "fier" moeten zijn dat "we" de strijd om de mainstreammuziek almaar meer aan het winnen zijn.


Wie 15j geleden kwam vertellen dat een dj uit Illusion met zijn groepke Werchter komt afsluiten werd door de "alternatieven" wel redelijk hard uitgelachen... "Johnnymuziek".... wel, die gasten kunnen ze nu eens goed kussen :cyclopsani:
Sorry, maar Milk Inc is nu niet direct de beste reclame voor elektronische muziek. Het is normaal dat "rockers" op deze manier op elektronische muziek kakken. (nuja laat ze een deftige technotrack horen, en ze kunnen het nog niet appreciëren, ken zo voorbeelden genoeg). De muziek van Milk Inc mag gerust breinloos genoemd worden, heb dan ook grote vragen bij hun grote kudde fans. En dancemuziek is al jaren mainstream, er valt niks meer over te pakken of te bewijzen, moet maar eens de top 50 raadplegen.

Aan de reacties en "commotie" te zien was Werchter precies nog een laatste bastion waar die "dance" nog niet had 'overgepakt'...nu dus wel ;)
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Scarface »

Krozfader schreef:Het enige wat hier nog ter sprake kwam, losstaand van het genre dat Milk Inc brengt, hun live act wel staat als een versterkte burcht... Ik vind het toch knap dat men die studio productie nummers weet te brengen en het is meer dan op een laptop op een paar knopjes duwen.... Hoedje af voor de drummer die zijn ziel uit zijn lijf mag drummen, tuurlijk vind ik de live act van bv Faithless nog beter maar dat is een andere kategorie... :bounce:
vind ik ook, maar wou het niet zeggen... men ziet mij hier nu al als fan :) of als de regi die een account heeft aangemaakt
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Scarface schreef:of als de regi die een account heeft aangemaakt
Ge hebt ons nog ni aangespoord om de handen in de lucht te steken - ben vrij zeker da ge regi ni zijt :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 21 aug 2008, 13:38

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door moonscaper »

Lestat schreef:
Sunreezer schreef:
Ik ken nochtans genoeg rockers die openstaan voor techno en aanverwanten maar die schijt krijgen van Milk Inc. Tenzij het in de foute context geplaatst wordt.
Als ik mag kiezen tussen techno en milk inc, geef mij maar melk zenne, ik wil er zelfs mijn handen voor in de lucht steken :cheers: al ben ik nu wel gene rocker uiteraard :mrgreen:
Amen to that 8) :cheers:
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door KingsBoy »

ik ben tevreden dat er Milc Inc staat en niet Sven Vath
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door jim-bar »

wow ????!!!!!

als sven vath er had gestaan had ik na 20 jaar ('t zal zoiets geweest zijn - laatste keer was met Faith no More) mss ook nog es geweest.
... this is Elmer Davis again ...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

KingsBoy schreef:ik ben tevreden dat er Milc Inc staat en niet Sven Vath
Awel ik deel uw mening se - begin er trouwens stilaan aan te denken om nog es naar Werchter te trekken, al is t maar om die forumsletten hier wa op hun zenuwen te werken :mrgreen: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Gio »

KingsBoy schreef:ik ben tevreden dat er Milc Inc staat en niet Sven Vath
:scratch:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Scarface »

Sven Vath, ik snap niet wat die in de discussie komt doen...

zoals ik hooger al schreef; ga lekker nr TW Classic: Moby, Basement Jaxx und Depeche Mode.....

als zie ik liever depeche mode in een zaal optreden dan op een weide..
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door quincy »

Gio schreef:
KingsBoy schreef:ik ben tevreden dat er Milc Inc staat en niet Sven Vath
:scratch:
Ik denk dat hij wil bedoelen: liever een live act (in dit geval Milk Inc) dan een DJ op een festival.

Ofwel hoort KingsBoy gewoon graag Milk Inc da kan ook :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast