Milk Inc op Rock Werchter

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Stanne »

Mss wel chapeau maar das toch ni het publiek daarvoor ?
Ik zie het daar al gebeuren: HANDJEEEEEEES...... :mrgreen:
En dan die zangeres met altijd hetzelfde danske: arm in de lucht en da kopke zo scheef wiegen :mrgreen:
Mss een voordeel dat Metallica ook bezig is. Of kzie Regi al backstage met Ulrich en Hetfield een feestje bouwen. Alhoewel, die gasten zijn ook allemaal proper geworden zeker.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Oldskool »

Dr. Poppers schreef:EDIT: Hm, langs de andere kant: Milk Inc kan misschien nog wat lui overtuigen en zo'n diehard metallers ineens transformeren in eurotrancers! :mrgreen:
Die "diehard metallers" zitten op Graspop. Die zijn al een jaar of 10-12 van de weide in Werchter verdwenen, die konden het programma toen al niet meer aanzien.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Stanne »

Ge kunt van Metallica ook zeggen da ze te commercieel zijn. In hun genre.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door AcidPixie »

Ja, rock werchter is al lang niet meer uitsluitend rock dusja kweetni of je ook effectief kan gaan zeggen dat er geen publiek is voor dat soort dingen op werchter. Ongetwijfeld zullen er heel wat mensen es gaan zien, als is het maar om te lachen met hem.

Ben ook geen fan van de mens, maar waarom zou bv. 2 many dj's wel het recht hebben om af te sluiten en milk inc ni. Alé die mannen doen ook constant hetzelfste.
Stanne schreef:Ge kunt van Metallica ook zeggen da ze te commercieel zijn. In hun genre.
En dat kan je van heel wat groepen zeggen, zijn veel mensen die commercieel met "slecht" associëren.

Nuja of de Regi daar nu zijn ding doet ofni, ik ga al jaren nimeer werchter of iets in dien aard, dusja.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Oldskool »

AcidPixie schreef:Ben ook geen fan van de mens, maar waarom zou bv. 2 many dj's wel het recht hebben om af te sluiten en milk inc ni. Alé die mannen doen ook constant hetzelfste.
Ik denk toch echt niet dat je 2 Many DJ's al eens live meegemaakt hebt als je ze met Milk Inc vergelijkt? Da's toch wel dag en nacht verschil!
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door AcidPixie »

Oldskool schreef:
AcidPixie schreef:Ben ook geen fan van de mens, maar waarom zou bv. 2 many dj's wel het recht hebben om af te sluiten en milk inc ni. Alé die mannen doen ook constant hetzelfste.
Ik denk toch echt niet dat je 2 Many DJ's al eens live meegemaakt hebt als je ze met Milk Inc vergelijkt? Da's toch wel dag en nacht verschil!
Jawel, meerdere keren zelfs en na een paar keer hebt ge het ook wel gezien.
Nuja de vergelijking is idd mss niet de beste, maar mijn punt is gewoon, welke reden kunt ge geven dat milk inc daar niet zou mogen staan en een ander wel.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door ThaMan »

Ach Ja, who carez he... er zijn op dat moment genoeg andere dingen om naar te gaan zien.
In ieder geval vind ik het ook niet bij het imago van RW passen. Maar heb dat de laatste jaren ook al met ILT btw... uitmelken die hap tot de laatste druppel.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

Dien tijd van dat past daar niet dat zijn we allang voorbij, tegenwoordig word er zo breed mogelijk geprogrammeerd en dat vind ik maar terecht ook..... Vorig jaar nog, wat komt JAY-Z zoeken op werchter.... en ik herinner me goed dat de wei volledig bananas ging tijdens zijn performance.....
Het eerste jaar dat FAITHLES op de affiche stond......iedereen ook wat komt dat groepje op werchter zoeken..........het resultaat ken je. Enkele jaren terug TIESTO dat Pinkpop afsloot en als ik goed ben was dat zelfs na Metallica (ben niet zeker maar dacht van wel)...... al die rockers die plaatjes aan het meezingen van hem....... Beseffen jullie wel hoeveel volk dat op werchter komt ook naar Milk Inc in het Sportpaleis trekt........ Het blijft natuurlijk Live Nation dat de kassa hoort rinkelen en het is een typische zet van hun om een groep proberen exclusief binnen te halen (als dat ondertussen al niet gebeurd is....)

Let maar op die spelen dien marque plat en volgend jaar staan ze op de wei.......het is zo voorspelbaar
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door quincy »

Go Regi :mrgreen:

Alleen maar respect voor diene gast, wat die allemaal al bereikt heeft met zijn Milk Inc.
Hij heeft het succes ook niet zomaar op zijn schoot gekregen hé, heeft er hard voor moeten werken vooraleer hij aanvaard werd in België. Eerst met K-Lab nadien met zijn eerste Milk Inc schijf dat hier in België op niks van support kon rekenen.

Ik vind Milk Inc ook niet passen op een Werchter maar zoals Franky zegt, die tijden zijn al lang voorbij. Als een Faithless dat mag dan mag onze eigen Belgische Milk Inc. dat wat mij betreft ook.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:Je zou al schrik beginnen krijgen wat Live Nation de volgende keer op I Love Techno zet... :confused:
My guess ... Regi & Pat Krimson back to back :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

quincy schreef: Als een Faithless dat mag dan mag onze eigen Belgische Milk Inc. dat wat mij betreft ook.
Wel, eigenlijk zelfde gevoel hier ;) Ik lach wel es graag met regi maar heb toch ook wel respect voor die gast - er zijn er veel die eeuwig dromen over wat hij heeft bereikt.
En voor de kassa van rock Werchter is, hoe je t ook draait of keert, Milk Inc toch wel een slimme zet...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

:cheers:
Enterprise schreef: Enkele jaren terug TIESTO dat Pinkpop afsloot en als ik goed ben was dat zelfs na Metallica (ben niet zeker maar dacht van wel)...... al die rockers die plaatjes aan het meezingen van hem.......
't Is ook wel zo dat het festivalpubliek toch wel wat veranderd is tov pakweg 5-10 jaar geleden. Ze zijn veel kieskeuriger en mobieler geworden. Vroeger ging je naar Rock Werchter, en vertrok je donderdag en kwam je s maandags thuis. Je keek zoveel mogelijk groepen of je keek geen enkele (de echte campinggangers :mrgreen: ).
Tegenwoordig is een festival veel gevarieerder, en zie je ook dat een groot deel van het publiek voor een deel van het festival komt, en na hun favoriete groep of groepen terug verdwijnt, en ook dat hun plaats onmiddellijk wordt ingenomen door anderen die voor andere groepen komen.

3 jaar geleden Tiesto ook op suikerrock weten afsluiten, ben daar toen pas op t laatste moment naar toe getrokken, want wou eigenlijk enkel Tiesto zien, rockers heb ik niet meer gezien, die waren verdwenen, en hadden plaats geruimd voor een immens uitgelaten publiek, die duidelijk allemaal speciaal voor Tiesto waren gekomen. Sfeer was echt zalig, inkom slechts 15 euro :cyclopsani: , en toch wel 1 van de beste concerten die'k al gedaan heb (en geloof me maar, kheb er al veeeeeeeel gedaan :lol: ) - krijg nog altijd kiekevel als ik die beelden terugzie, op die markt was t geluid ook echt heel erg goed, perfecte akoestiek, toch zeker op de plaats waar ik stond, en qua t juiste volk in de juiste stemming te hebben, was t echt wel 10/10. En dat voor een rockfestivalleke :cheers: tijden zijn veranderd, maar dat hoeft niet altijd slecht te zijn ;)

Enkele sfeerbeelden gevonden van dat concert - je moet es op 02:45 zetten :cheers: en op 3:47 :cheers: :cheers: :cheers: en op 04:50 :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: en op 07:12 :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: en op 08:08 :cheers: :cheers:

Whaaaa en die armkes op silence :cheers: :cheers: op 09:31 - kiekevel van kop tot teen elke keer als ik die beelden terugzie :cheers:

Enfin bekijkt heel da filmke vanaf 02:45 - voor mij was t in elk geval een festivalleke da'k nooit ni meer zal vergeten ;)

Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Trab »

Misschien moeten ze het festival gewoon Werchter noemen. Die 'rock' is toch al jaren niet meer van toepassing.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Enterprise »

Trab schreef:Misschien moeten ze het festival gewoon Werchter noemen. Die 'rock' is toch al jaren niet meer van toepassing.
Zeker dat zou beter passen nu........trouwens in het buitenland hoor je ze alleen maar over Werchter praten en niet over Rock Werchter........
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Milk Inc op Rock Werchter

Bericht door Lestat »

Trab schreef:Misschien moeten ze het festival gewoon Werchter noemen. Die 'rock' is toch al jaren niet meer van toepassing.
Nu Milk Inc komt, mss "Clap your hands"-Werchter :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten