Zomaar een Franse bus

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Zomaar een Franse bus

Bericht door ThaMan »

Wie hier nog een uitleg aan kan geven mag het eens ff doen aub.
En kom weer niet af dat de allochtone medemens in een hoekje word gedreven.
Ik heb hier geen woorden voor en kan enkel zeggen "bewapen u zelf" (was het eerste dat in mij opkwam)

HERE
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door DJ Fritz »

Als ik zulke videos zie dan begin ik te koken van woede !!
Die gasten hebben totaal GEEN RESPECT !!
Idd... bewapen uzelf, dergelijke incidenten gebeuren hier ook hoor (limburg) .. men durft verdorie bijna niet meer het openbaar vervoer te gebruiken :cry:
No more words .... it makes me wanna :puke:
"House is a feeling and if you don't feel it it can't be house" Carl Cox
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door pascal78 »

tis idd wel serieus ver ant gaan

haha die hollandse commentaren
"in een hok gooien dat gajes"

roje 06-04-09 @ 19:46
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Lestat »

Kheb daar maar 1 reactie op en dat is : bewapen jezelf !
Ik heb in mijn leven 1 keer in zo'n situatie gezeten, op een boerefuif, en t pak slaag van mijn leven gekregen ook, ik voel in mijn mond nog altijd de scheur die ze er toen in geslagen hebben ... Van zodra ik toen ietwat deftig op de been was, heb ik, gewapend met een metalen buis, alle fuiven gaan afschuimen en heb de bastards uiteindelijk ook gevonden, en 1 ervan had dood geweest hadden ze me er niet afgesleurd. Klinkt hard, maar ik had uiteindelijk niks gedaan en niemand uitgedaagd, en mijn avondje uit werd een nachtje of 2 ziekenhuis - wat dat betreft, is t oog om oog, tand om tand, want als je je laat doen, duurt t niet lang voor ze je opnieuw viseren.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Gio »

Voor zo'n mannen heb ik maar 1 benaming... Vuil gespuis... En't maakt niet uit wat hun huidskleur is... Ik vind 't echt een dikke schande, met 4-5 (of hoeveel is't) man op die kerel vliegen omdat hij gewoon "zijn" portefeuille terug wil... Laat 'n mens toch gerust... Hoe is dat toch mogelijk...

En als't nog niet erg genoeg is beginnen ze daar ook nog andere mensen lastig te vallen en klappen te geven. Als ik zo'n beelden zie moet ik gewoon kotsen!! De helden...

In my wildest imagination had ik gehoopt dat die buschauffeur (als 'm achter beschermd glas zat tenminste) al zijn onschuldige passagiers uit de bus kreeg, die idioten kon binnenhouden, klik deurkes opslot en dan maar bollen naar 'n afgelegen plaats... ffkes telefoontje plegen en zorgen dat 'm zo'n man of 20 bijeen kreeg. Uiteraard met wat stalen buizen, baseball bats enzovoorts... Voila, dan zijn de stakes nu ook 4-5 tegen 1.

Eénmaal aangekomen... "Ping" Last stop!!! Leef u nu maar eens uit mannen, ge hebt te kiezen uit deze 5 helden... En klik, deurkes gaan open... :twisted:
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door tomaz »

Van mij mogen ze deze criminelen ook direct opsluiten voor minstens 20 jaar dwangarbeid.
Maar zo lang op zo'n volle bus quasi niemand reageert zullen dergelijke nozems hun gang blijven gaan. Ik snap niet dat 5 pipo's een volle bus kunnen 'overnemen'. Uzelf bewapenen?? 't Is niet dat ze daar met wapens stonden hé. De enige die aanvankelijk reageert is een vrouw. De rest zit en zwijgt. Om dan zelf mot te krijgen. Dat geweld maakt mij ziek, maar die passieve houding van getuigen nog meer.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door ThaMan »

Dat is een grandioos feit Tomaz, en dat zal altijd zo blijven...
Hoe ga je een reeks onbekende mensen achter 1 doel zetten en in dit geval die mannen bij elkaar kloppen tot ze niet meer rechtstaan ? Iedereen weet dat dat escaleert in nog meer geweld, want zulke losers zijn in staat om u kot in brand te komen steken zene. Rare situatie's tegenwoordig
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Lestat »

tomaz schreef: De rest zit en zwijgt. Om dan zelf mot te krijgen.
't Zou toch ni moeten gebeuren als ik in de bus zit ... en aan de posturekes van die 5 te zien, zouden er zwaar ongelukken gebeuren ook peis ik :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Stanne »

Gio schreef:
In my wildest imagination had ik gehoopt dat die buschauffeur (als 'm achter beschermd glas zat tenminste) al zijn onschuldige passagiers uit de bus kreeg, die idioten kon binnenhouden, klik deurkes opslot en dan maar bollen naar 'n afgelegen plaats... ffkes telefoontje plegen en zorgen dat 'm zo'n man of 20 bijeen kreeg. Uiteraard met wat stalen buizen, baseball bats enzovoorts... Voila, dan zijn de stakes nu ook 4-5 tegen 1.

Eénmaal aangekomen... "Ping" Last stop!!! Leef u nu maar eens uit mannen, ge hebt te kiezen uit deze 5 helden... En klik, deurkes gaan open... :twisted:
Ja......zo had het moeten eindigen :cheers:

Tis alleen, als ge zoiets met wapens beantwoord loopt het zeker uit de hand. Zo'n gasten schrikken voor niks terug. En wij (nog) wel.
Als ge de kans hebt pikt ge er 1 uit en die laat ge ni meer los. Ook al staan de andere 4 op uw bek te stampen.
In ieder geval wil ik het ni mee maken.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Lestat »

Stanne schreef: In ieder geval wil ik het ni mee maken.
Kans da ge da meemaakt is ook vrij klein, ge lijkt me nu ni echt ne openbaar vervoer consument :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Trab »

tomaz schreef:Van mij mogen ze deze criminelen ook direct opsluiten voor minstens 20 jaar dwangarbeid.
Maar zo lang op zo'n volle bus quasi niemand reageert zullen dergelijke nozems hun gang blijven gaan. Ik snap niet dat 5 pipo's een volle bus kunnen 'overnemen'. Uzelf bewapenen?? 't Is niet dat ze daar met wapens stonden hé. De enige die aanvankelijk reageert is een vrouw. De rest zit en zwijgt. Om dan zelf mot te krijgen. Dat geweld maakt mij ziek, maar die passieve houding van getuigen nog meer.
In de sociale psychologie noemen ze dit het 'omstanderseffect'. Mensen zullen amper reageren in gevallen van nood en agressie wanneer er veel mensen aanwezig zijn. Hoe meer mensen er aanwezig zijn, hoe kleiner de kans dat ze zullen ingrijpen. Enkel wanneer hun aanwezigheid er toe doet, zullen ze tussenkomen (dus als ze alleen zijn). http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door quincy »

Verschrikkelijk gewoon. Ikzelf heb vroeger dergelijke situaties tijdens mijn schooltijd in Anderlecht veel gezien en van kortbij meegemaakt, vandaar ook deels de oorsprong mijn haat tegenover dat ras.

Toen ook zag je steeds maar die passieve houding van de omstaanders, degoutant gewoon.

Na zelf 2 keer overvallen geweest te zijn in Anderlecht heb ik mij op een bepaald moment ook bewapend en op eenn dag geen spijt van gehad toen ik iets bijhad waar ik mij gelukkig mee kon verdedigen. De persoon in kwestie zal er nu nog last van hebben denk ik (en maar goed ook).

Eigenlijk zou elke vlaming gewoon met een revolver op zijn lijf moeten lopen, terug naar het Wilde Westen. Oog om oog, tand om tand. Waarom ook niet? Degene die het niet zouden mogen hebben lopen toch al rond met een wapen. Maar de brave burger moet alles maar ondergaan en heeft het recht niet op zichzelf te verdedigen. Wij hebben enkel het recht om ons dood te laten kloppen of steken.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door Trab »

quincy schreef:Eigenlijk zou elke vlaming gewoon met een revolver op zijn lijf moeten lopen, terug naar het Wilde Westen. Oog om oog, tand om tand. Waarom ook niet? Degene die het niet zouden mogen hebben lopen toch al rond met een wapen. Maar de brave burger moet alles maar ondergaan en heeft het recht niet op zichzelf te verdedigen. Wij hebben enkel het recht om ons dood te laten kloppen of steken.
Meen je dat nu echt? Jij loopt te bibberen van angst zeker als je de straat op moet? Misschien moet je maar eens in therapie gaan daarvoor :roll:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door cloud »

ik lees dit hier toch ook met vol ongeloof hoor quincy :oops:
volgende keer iedereen met een blaffer in de foyer???ge weet nooit wa er gebeurd...
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Zomaar Een Franse Bus

Bericht door quincy »

de hoofdreden waarom zulke dingen gebeuren is omdat dat uitschot totaal geen schrik heeft van ons omdat ze toch weten dat we niks kunnen of gaan doen.

paar keer een voorval waar zo iemand direct neergeknald wordt en ik denk dat ze op korte termijn wel 2 keer gaan nadenken. daarom dat ik zeg dat bij wijze van spreken iedereen met een blaffer zou moeten rondlopen. Daarmee bedoel ik eigenlijk in praktijk dat het goed zou zijn dat een paar enkelingen eens het recht in eigen handen nemen en als vorm van zelfverdediging even hard of harder terugslaan.

met een passieve houding bereikt men ook niets hé.

voorbeeld bus: stel die man die daar zo aangevallen wordt draait zich om met een matrak en slaat er daar 1 of 2 direct regelrecht de kop in. zouden de andere dan in de toekomst geen 2 keer nadenken en zich afvragen of het nog wel de moeite is hun leven te riskeren voor lukraak een onschuldige aan te vallen?

al wat ik hier nu schrijf is eigenlijk het werk van onze politie, maar ja, die doen er niets aan, behalve zich uit de voeten maken. Onze Belgische politie treed tegen vreemdelingen veel te laks op, ofwel hebben ze er schrik van en doen ze of hun neus bloed, ofwel mogen ze niets doen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast