3 fotos van nieuw boccacciogebouw anno 1987

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

:D
Josjie

Bericht door Josjie »

Bassdriver schreef:Ziet er zeer netjes uit, over welke Boc gaat het hier?
der is maar één bocca... dus over den enigen echten
SNIFF!!

Bericht door SNIFF!! »

Ik heb zelfs nog Stickers liggen en T-Schirts van den oude Boccacio!!

Da is nog eens echt MEGA-COOL.

Ga ze inkaderen!

Wie weet brengen ze nog es veel geld op!!

Greetz SNIFF!!.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

SNIFF!! schreef:Ik heb zelfs nog Stickers liggen en T-Schirts van den oude Boccacio!!

Da is nog eens echt MEGA-COOL.

Ga ze inkaderen!

Wie weet brengen ze nog es veel geld op!!

Greetz SNIFF!!.
maak anders een foto van die sticker & t-shirt en post dat hier ... dan kunne wij dat ook eens zien e :wink: greetz 8)
007

Bericht door 007 »

das mijn grote wens ze, de klok 10 jaar terug en één goed weekend daar uit den bol gaan en zeker maandag's :shock:
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

klopt het dat de Bocca in de beginjaren (87-90?) continu open was van zaterdagavond tot maandagavond?

Toen ik er in '91-92 de eerste keren ging was er al een sluitingsuur, dat ben ik zeker
Josjie

Bericht door Josjie »

Da klopt JJ
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

Ik wou da den bocca gebleven was zoals vroeger, in de nieuwe 'mega temple' hangt er nu zo n circus-lichtinstallatie me robots volledig rond en zo n groot diascherm me projector, pffff da steekt zwaar af tegen de oude neons en die ufo met spots die in t midden hangt... ik vind da ze ns n newbeat night moete doen waar ze ENKEL en ALLEEN de oude belichting aanleggen, kwestie van sfeer....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

'89 NEON schreef:Ik wou da den bocca gebleven was zoals vroeger, in de nieuwe 'mega temple' hangt er nu zo n circus-lichtinstallatie me robots volledig rond en zo n groot diascherm me projector, pffff da steekt zwaar af tegen de oude neons en die ufo met spots die in t midden hangt... ik vind da ze ns n newbeat night moete doen waar ze ENKEL en ALLEEN de oude belichting aanleggen, kwestie van sfeer....
mja ge moet t eens voorstellen e kerel ... is daar geen ideeenbus ofzo aan den ingang ? mss dat u voorstel ooit eens word aanvaard ... greetz 8)
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 feb 2005, 17:49
Locatie: Elversele

Bericht door Bram »

'89 NEON schreef:Ik wou da den bocca gebleven was zoals vroeger, in de nieuwe 'mega temple' hangt er nu zo n circus-lichtinstallatie me robots volledig rond en zo n groot diascherm me projector, pffff da steekt zwaar af tegen de oude neons en die ufo met spots die in t midden hangt... ik vind da ze ns n newbeat night moete doen waar ze ENKEL en ALLEEN de oude belichting aanleggen, kwestie van sfeer....
Kzen zo jaloers op diene mens hé!!! :D
Khad zo graag 10 jaar vroeger geboren geweest.
Den ouden bocca zien, op dinsdag naar cherry moon gaan?!!!
Alé jong stelt u voor dak nu zou kunnen zeggen; en wa gaan we doen vandaag? Ah ja laten we naar cherry gaan das toch open!
Da moet ne geschiften, groven tijd geweest zijn (minder of toch minder strenge controles, etc...)
Verlede weekend bv in Lokeren, iedereen da van de replay of CM kwam werd aan de kant gezet door een zwaantje en was verplicht te volgen om daarna een volledige controle te ondergaan!!! Waar gaant naartoe! Kbegrijp dant veiliger moet zijn int verkeer ma kom jong...
Alé, das mijn gedacht hé.
Grtzzzz
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Bram schreef:
'89 NEON schreef:Ik wou da den bocca gebleven was zoals vroeger, in de nieuwe 'mega temple' hangt er nu zo n circus-lichtinstallatie me robots volledig rond en zo n groot diascherm me projector, pffff da steekt zwaar af tegen de oude neons en die ufo met spots die in t midden hangt... ik vind da ze ns n newbeat night moete doen waar ze ENKEL en ALLEEN de oude belichting aanleggen, kwestie van sfeer....
Kzen zo jaloers op diene mens hé!!! :D
Khad zo graag 10 jaar vroeger geboren geweest.
Den ouden bocca zien, op dinsdag naar cherry moon gaan?!!!
Alé jong stelt u voor dak nu zou kunnen zeggen; en wa gaan we doen vandaag? Ah ja laten we naar cherry gaan das toch open!
Da moet ne geschiften, groven tijd geweest zijn (minder of toch minder strenge controles, etc...)


Verlede weekend bv in Lokeren, iedereen da van de replay of CM kwam werd aan de kant gezet door een zwaantje en was verplicht te volgen om daarna een volledige controle te ondergaan!!! Waar gaant naartoe! Kbegrijp dant veiliger moet zijn int verkeer ma kom jong...
Alé, das mijn gedacht hé.
Grtzzzz
WOW :shock: :shock: Dan heb ik DIK geluk ghad dat ik wa vroeger ben vertrokken!! :shock:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja klopt die hangen inderdaad aan de inkom, zeker eens naar kijken :wink: , josman vraag eventueel ofdat ze er dubbels van hebben he voor op lc
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 07 dec 2004, 03:05
Locatie: GENT

Bericht door Yoko Ono »

[quote="Bram"][quote="'89 NEON"]Ik wou da den bocca gebleven was zoals vroeger, in de nieuwe 'mega temple' hangt er nu zo n circus-lichtinstallatie me robots volledig rond en zo n groot diascherm me projector, pffff da steekt zwaar af tegen de oude neons en die ufo met spots die in t midden hangt... ik vind da ze ns n newbeat night moete doen waar ze ENKEL en ALLEEN de oude belichting aanleggen, kwestie van sfeer....[/quote]

Kzen zo jaloers op diene mens hé!!! :D
Khad zo graag 10 jaar vroeger geboren geweest.
Den ouden bocca zien, op dinsdag naar cherry moon gaan?!!!
Alé jong stelt u voor dak nu zou kunnen zeggen; en wa gaan we doen vandaag? Ah ja laten we naar cherry gaan das toch open!
Da moet ne geschiften, groven tijd geweest zijn (minder of toch minder strenge controles, etc...)
Verlede weekend bv in Lokeren, iedereen da van de replay of CM kwam werd aan de kant gezet door een zwaantje en was verplicht te volgen om daarna een volledige controle te ondergaan!!! Waar gaant naartoe! Kbegrijp dant veiliger moet zijn int verkeer ma kom jong...
Alé, das mijn gedacht hé.
Grtzzzz[/quote]


to bram ; op mij moede nie jaloers zijn ze maat , ik zou mijn leven willen ruilen tegen enen avond in 88 aangezien ik er nog maar 23 ben en er nooit ben geweest ma het is een fucking obsession!!!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

u leven ruilen klinkt me toch redelijk geobsedeert ja :P dat zou ik nu niet doen ma ik denk dat iedereen die zich iets ofwa fel interesseert in de oude tijd wel 10 jaar eerder wou geboren zijn ... als ik die fotos van den boccaccio zie dan wou ik ook dak op t moment dat diene foto getrokken werd daar wou zijn :shock: greetz 8)
BBB

Bericht door BBB »

netforce schreef: Klopt, veel is er niet veranderd aan interieur, denk dat de grootste verandering binnenin onlangs is gebeurd met de dj booth te verplaatsen.
DJ booth verplaatst? Waar stond die dan vroeger?
Mij is verteld dat de enige wijzigingen aan het interieur die dia-projectors zijn, en hier en daar wat belichting...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten