28-11-09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

28-11-09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door Flasheur »

- ik citeer uit een gelezen bericht -

Noteer alvast in jullie agenda deze datum: zaterdag 28november@Musicafé,Leuven,22h.

Koen's Birthday-party and Marco Bene's Nota bene-concept-room met TOP-dj's
Olivier Gosseries(Mirano-Who's Who's)
Marko(La Rocca)
The Jellybellies,Dave Kane,Dimix,Enzo,etc...

We gonna have a Partyyyyy!!!!
Laatst gewijzigd door Flasheur op 07 okt 2009, 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 02.05.09: Nota Bene reunion at musicafe (leuven)

Bericht door keimi »

Misschien de enige mogelijkheid om nog een beetje Nota Bene nostalgie op te wekken.
Ik ben er totaal niet in thuis maar heb er wel een zwak voor zegt men voorgevoel al jaren :)
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door Flasheur »

ik ga wel gaan :D ben der zelfs ietske te jong voor, maar heb er wel al nijge verhalen over gehoord..ben dus benieuwd :mrgreen:
voor de mensen die het topic op LC hier nog niet gezien zouden hebben, meer info over nota bene:
http://www.legendaryclubs.com/viewtopic ... =nota+bene
* raise your hands in the spirit of house music *
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door De Mot »

Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door rizzo> »

rizzo = aanwezig beste vrienden :cheers: :mrgreen: 8)
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door PedroAmor93 »

Mijn vinyls zijn opgepoetst. Dit wordt mijn eerste set sinds de sluiting.
Wie wat pareltjes uit "de goeie ouwe tijd" wil horen, moet zeker eens een kijkje komen nemen.

C'mon Nota Bene people !


p.s. Is "Da Mouse" al terecht?
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door rizzo> »

een NB reunion zonder Da Mause is geen echte reunion. 'k Hoop dat er een opsporingsbericht verspreid wordt om het te vinden.

Er zijn nog een aantal mensen die ik graag terug wil zien. 't Was daar altijd fijn en een goeie sfeer, lekker gemengs en openminded publiek ook.
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door PedroAmor93 »

Er zijn helaas geen opnames gemaakt, maar voor degene die willen weten wat ze gehoord of gemist hebben hier alvast mijn tracklist (niet in volgorde) in de zaal beneden (retro room) van 12 tot 2:

Marcello & Derrick May - Serenity
Wax - Sun drums
3xT - Aah
Format #1- Solid Session
Public Energy - Three o three
Robert Armani - Muzik man
X-press 2 - Muzik x-press
Secret Cinema - Timeless attitude
Pancake - See the stars
Evasion - Slave To the rave
Honey C - Stop the disease
Jopan - ghost
DOP - Dance your socks of ep - Here I go
Robert Armani - Circus Bells
Hyper Go Go - Never let go
The Age of love - The Age of love
Andrew Brix - Piano Euphoria
Angel Moraes - Deep down
Lil Louis & The World - Blackout
Exposure - Party Claps
Fix - Flash
Plastikman - Spastik
Trancesetters - Secrets of Meditation
Tone King - Pneu
The wavecatcher - Flight DH 2126
Fresh Tunes #1 - Do you know what I mean
KC Flight - Voices
Energy 52 - Café del Mar
Gusto - Disco's revenge
Deep Piece - Torwart
Bassheads - Back to the oldschool
Movin' Melodies - P.A.R.T.Y.
Moby - Hymn
Supertronic Co. - Ultra Terra
Underworld - Rez
Sven Väth - L'Esperanza
Mukkaa - Neebro
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door varth »

dan heb ik u horen draaien. Geen slechte set moet ik zeggen
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door rizzo> »

Set was stukken beter dan wat de platen zouden hebben laten uitschijnen. De doorsnee dj bakt niets van dergelijke retrosets, dus een compliment.

Zeer leuk van deze nog 'ns gehoord te hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=l-Aw_KMA228

Spijtig dat er geen opnames zijn, had niet mogen gebeuren.
Laatst gewijzigd door rizzo> op 06 mei 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door PedroAmor93 »

Thx ;-)

Hopelijk komt er nog een volgende editie en hopelijk wat sneller deze keer :bounce: en met iedereen die er deze keer niet kon bijzijn.

Marco, t was graaf! :D
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door bene773 »

Jawel na 10jaar was het zover...De party is tegen mijn eigen verwachting een groot succes geworden(rond de 300 entrees)en dat met de slechte datum(veel trouwfeesten,communie's,vakantie-lang weekend...)plus concurrentie van de Silo(Marco bailey,speedy J...)De grote zaal was lekker retro en bij momenten werd er flink geschreeuwd op de vele klassiekers,enig minpunt is dat Nic tegen 3uur niet meer wist wat te draaien want door in laatste instantie afhaken van tomaz was die niet voorzien om nog langer te draaien(had net genoeg platen bij voor zijn 2uren-set)zodoende kroop iedreen naar boven waar eigenlijk dan het ECHTE feest begon en dit tot wel...8uur smorgens!!!!Een zeer sterke set van Dave kane en Bart(Spacebarbers): de sfeer van Nota bene in zijn beste dagen!!!!Achteraf gezien ben ik echt tevreden,veel oud volk terug gezien maar ook veel nieuw en jong volk(een ideale mix),mooiste citaat was van een jong meisje die zei dat ze vroeger naar "t college" ging op de oude markt en van donderdag op vrijdag rond 7,8uur de muziek tot buiten hoorde en het volk zag en het jammer vond dat ze te jong was om mee te feesten en dat ik haar blij had gemaakt door nu tien jaar later dit feestje te organiseren,echt schitterend!!!!Ook op facebook(notabene91/99)kreeg ik tal van positieve reacties...heel misschien kom ik in november terug op de proppen met n nieuw concept,ik hou jullie op de hoogte ;-))
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door Enterprise »

bene773 schreef:Jawel na 10jaar was het zover...De party is tegen mijn eigen verwachting een groot succes geworden(rond de 300 entrees)en dat met de slechte datum(veel trouwfeesten,communie's,vakantie-lang weekend...)plus concurrentie van de Silo(Marco bailey,speedy J...)De grote zaal was lekker retro en bij momenten werd er flink geschreeuwd op de vele klassiekers,enig minpunt is dat Nic tegen 3uur niet meer wist wat te draaien want door in laatste instantie afhaken van tomaz was die niet voorzien om nog langer te draaien(had net genoeg platen bij voor zijn 2uren-set)zodoende kroop iedreen naar boven waar eigenlijk dan het ECHTE feest begon en dit tot wel...8uur smorgens!!!!Een zeer sterke set van Dave kane en Bart(Spacebarbers): de sfeer van Nota bene in zijn beste dagen!!!!Achteraf gezien ben ik echt tevreden,veel oud volk terug gezien maar ook veel nieuw en jong volk(een ideale mix),mooiste citaat was van een jong meisje die zei dat ze vroeger naar "t college" ging op de oude markt en van donderdag op vrijdag rond 7,8uur de muziek tot buiten hoorde en het volk zag en het jammer vond dat ze te jong was om mee te feesten en dat ik haar blij had gemaakt door nu tien jaar later dit feestje te organiseren,echt schitterend!!!!Ook op facebook(notabene91/99)kreeg ik tal van positieve reacties...heel misschien kom ik in november terug op de proppen met n nieuw concept,ik hou jullie op de hoogte ;-))

Top Marco,.......en de volgende editie franky jones present ?
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door Aurélie »

bene773 schreef:mooiste citaat was van een jong meisje die zei dat ze vroeger naar "t college" ging op de oude markt en van donderdag op vrijdag rond 7,8uur de muziek tot buiten hoorde en het volk zag en het jammer vond dat ze te jong was om mee te feesten en dat ik haar blij had gemaakt door nu tien jaar later dit feestje te organiseren,echt schitterend!!!!
Hey Marko, dat was ik :), aangenaam kennis met jou en de legendarische Nota Bene-sfeer te maken! Was echt een gezellige party!
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 02.05.09 : Nota Bene Reunion @ Musicafe, Leuven

Bericht door keimi »

- ik citeer uit een gelezen bericht -

Noteer alvast in jullie agenda deze datum: zaterdag 28november@Musicafé,Leuven,22h.

Koen's Birthday-party and Marco Bene's Nota bene-concept-room met TOP-dj's
Olivier Gosseries(Mirano-Who's Who's)
Marko(La Rocca)
The Jellybellies,Dave Kane,Dimix,Enzo,etc...

We gonna have a Partyyyyy!!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten