XTC en het GSM Probleem

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door KingsBoy »

sunglasses at night schreef:De combinatie GSM - XTC kan uiteraard ook nog andere nadelen hebben.

Heb meer dan eens mn liefde verklaard in een smsje en daar achteraf spijt van gekregen ;-)
idd!
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door KingsBoy »

De Mot schreef:Ja XTC en iets lezen was verdomme moeilijk in den tijd :D :clown:
heb je toch ook van drank en weet ik welke andere drug? topic is xtc based, waarom vraag ik mij af :P
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door fomas »

KingsBoy schreef:
De Mot schreef:Ja XTC en iets lezen was verdomme moeilijk in den tijd :D :clown:
heb je toch ook van drank en weet ik welke andere drug? topic is xtc based, waarom vraag ik mij af :P
Inderdaad, ik denk dat ook Duvel onder deze categorie mag vallen. Zo zou ik volgens mijn GSM-agenda op 3 oktober vorig jaar naar het feesje van een zekere Harry moeten zijn geweest. Ben er nog steeds niet uit wie meneer Harry is of waar meneer Harry woont.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door DCD »

fomas schreef:
KingsBoy schreef:
De Mot schreef:Ja XTC en iets lezen was verdomme moeilijk in den tijd :D :clown:
heb je toch ook van drank en weet ik welke andere drug? topic is xtc based, waarom vraag ik mij af :P
Inderdaad, ik denk dat ook Duvel onder deze categorie mag vallen. Zo zou ik volgens mijn GSM-agenda op 3 oktober vorig jaar naar het feesje van een zekere Harry moeten zijn geweest. Ben er nog steeds niet uit wie meneer Harry is of waar meneer Harry woont.
harry hagger? :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Enterprise »

of zo plots een telefoonrekening krijgen van 600 euro................. en ni weten hoe of wat :oops:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door DCD »

Enterprise schreef:of zo plots een telefoonrekening krijgen van 600 euro................. en ni weten hoe of wat :oops:
haha verschietachtig :eye:
ik eb een herlaadkaart dus da kan ek gelukkig nie tegenkomen :mrgreen:
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Slak »

haha in den tijd eens teruggereden van Cherrymoon. Beginnen typen toen we vertrokken. 't Smske eindelijk verstuurd toenk voor de deur stond.

Detail; Cherrymoon was een goei 1.15u rijden van bij ons.

Good times!

Ook ne klassieker. De maat die zijn kleingeld nimeer kan herkennen voor als em gaat pissen of iet te drinken gaat halen.

Of cigaretten aansteken.

Classics :D
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door cherryman »

Enterprise schreef:of zo plots een telefoonrekening krijgen van 600 euro................. en ni weten hoe of wat :oops:
Ik belden telkens naar de verkeerden, dus ging ik meestal gewoon mijne telefoonboek maar af.
Met als gevolg wel een paar mensen die vroeg wakker waren :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Enterprise »

of (en dit is wellicht de strafste stoot dat ik ooit heb meegemaakt) in Brussel vertrokken op een aftertje bij een vriend naar huis (ik woon in mechelen dat is dus niet zo ver) en wakker worden in de wagen op een parking in breda :scratch: weet nog altijd niet hoe ik daar ben terecht gekomen........ :oops:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Stanne »

Enterprise schreef:of (en dit is wellicht de strafste stoot dat ik ooit heb meegemaakt) in Brussel vertrokken op een aftertje bij een vriend naar huis (ik woon in mechelen dat is dus niet zo ver) en wakker worden in de wagen op een parking in breda :scratch: weet nog altijd niet hoe ik daar ben terecht gekomen........ :oops:
Of.....niks voor te stoeffen maar wel straf: heb het ooit voorgehad dat er een tankbeurt in Blankenberge van mijn rekening gegaan was. Das 150km van mijn deur. Gelukkig had er die nacht/morgend nog een madammeke in de auto gezeten die nog wist da we La Scala hadden bezocht. Zal het maar op een blackout van vermoeidheid houden :twisted:
Maar is niet zo koosjer eigenlijk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Lestat »

Enterprise schreef:of (en dit is wellicht de strafste stoot dat ik ooit heb meegemaakt) in Brussel vertrokken op een aftertje bij een vriend naar huis (ik woon in mechelen dat is dus niet zo ver) en wakker worden in de wagen op een parking in breda :scratch: weet nog altijd niet hoe ik daar ben terecht gekomen........ :oops:
Wsl hebben ze u toen iets wijsgemaakt over een bangelijke afterclub die daar ergens rond een uur of 6 s morgens zou opengaan - kheb net t zelfde meegemaakt :lol: , wij waren naar Hollywood geweest in Eindhoven, daar paar meiskes enzo tegengekomen die we kenden van in Carat, en die ons warm gemaakt voor een afterclub ergens in Breda, underground enz enz, afspraak was op een parking in Breda, wij, zo scheef als ne gieter, mega-enthousiast, bekkentrekkend de auto in tegen een uur of 6, die parking gaan zoeken, en daar ook een uur staan wachten, op Godot, want blijkbaar was t een grap :lol:
Verstand en xtc, t gaat echt niet samen :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door StevenR_73 »

dan had ik meer problemen om een j te rollen....da lag er soms volledig naast :mrgreen:

of s'morgens mtv opzetten (zonder geluid, met een goei setje op cd) en 4 tv's zien, zo'n dingen wel :)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Lestat »

StevenR_73 schreef:dan had ik meer problemen om een j te rollen....da lag er soms volledig naast :mrgreen:
:lol: en als ge dan s morgens thuiskomt, dieje j... eindelijk in elkaar hebt, en opsteekt, dan beginnen uw oren zo precies dicht te klappen elke keer als ge slikt :lol: of had ik da alleen ? :oops:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 dec 2008, 14:58

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Magicdavo »

kheb is de pech gehad dat ik zo scheef als een hak lag te bellen naar mijne baas. stond als eerste in mijn gsm en telkens per ongeluk op geduwd. toetsenblokkering vergeten. toen ik wat nuchterder was heb ik gemerkt dat ik zeker 20 keer gebeld heb. heel de nacht door :) oeps

en dan nog een strafke eerst space en dan creamm. smaandags terug naar huis via de autostrade. Ingehaald worden door toeterende camions enzo. wijle ons afvragen waarom. Bleek dat ik 30 per uur aan trijden was :P
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Matthias »

Magicdavo schreef:
en dan nog een strafke eerst space en dan creamm. smaandags terug naar huis via de autostrade. Ingehaald worden door toeterende camions enzo. wijle ons afvragen waarom. Bleek dat ik 30 per uur aan trijden was :P
:mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten