XTC en het GSM Probleem

Het algemene forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door poehaaaaa »

In mijnen tijd was er nog geen sprake van GSM's 8) Wij klapten nog echt met elkaar haha.
Het is wel zo da ge moeite had om uw ogen te focussen. Als ge iets klein moest lezen op ne flyer of zo, dan flitsten uw ogen van links naar rechts. :monkey:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Lestat »

poehaaaaa schreef:In mijnen tijd was er nog geen sprake van GSM's 8) Wij klapten nog echt met elkaar haha.
Het is wel zo da ge moeite had om uw ogen te focussen. Als ge iets klein moest lezen op ne flyer of zo, dan flitsten uw ogen van links naar rechts. :monkey:
Al is da klappen ni zo simpel als ge iets wil zeggen en ineens uw lippen de bibber van hier tot ginder krijgen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door StevenR_73 »

Lestat schreef:
StevenR_73 schreef:dan had ik meer problemen om een j te rollen....da lag er soms volledig naast :mrgreen:
:lol: en als ge dan s morgens thuiskomt, dieje j... eindelijk in elkaar hebt, en opsteekt, dan beginnen uw oren zo precies dicht te klappen elke keer als ge slikt :lol: of had ik da alleen ? :oops:

het tafelkleed moete er ni mee indraaien hé :mrgreen:

ik begrijp wa ge wilt zegge ;)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door jeec426 »

Man man man, waar is den tijd. Da we het hier op't forum nog kunnen vertellen is eigenlijk wel een prestatie :D

@ Cherryman, 'k zen nog is naar uwe site geweest. Da filmke van blow the speakers is echt hoe ik Cherry Moon herinner. Nostalgiiiiieeeeee
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 mei 2009, 17:20

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door Roeler »

Magicdavo schreef:kheb is de pech gehad dat ik zo scheef als een hak lag te bellen naar mijne baas. stond als eerste in mijn gsm en telkens per ongeluk op geduwd. toetsenblokkering vergeten. toen ik wat nuchterder was heb ik gemerkt dat ik zeker 20 keer gebeld heb. heel de nacht door :) oeps

en dan nog een strafke eerst space en dan creamm. smaandags terug naar huis via de autostrade. Ingehaald worden door toeterende camions enzo. wijle ons afvragen waarom. Bleek dat ik 30 per uur aan trijden was :P
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Rythm is a dancer !!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: XTC en het GSM Probleem

Bericht door DCD »

niets te maken met het gsm probleem maar toch het vermelden waard...
gisteren enen gezien die een half uur van zijn sigaret stond te trekken terwijl die nie eens aanstond :mrgreen: en maar sleuren van die saf: lachen! :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 0 gasten