04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door mister_honda »

I'll be there...eindelijk eens eens supervette line up een een als muziekcafe vermomde discotheek !
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door quincy »

ik raad iedereen aan om vroeg te komen want op zaterdag is het om 23h30 meestal al aanschuiven geblazen en rond middernacht zou je al pech kunnen hebben van niet meer binnen te kunnen !
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:amaai nogal een sjans of ge zou daar schoon gestaan hebben :)
amai heb dat is meegemaakt met een booking in luxemburg, moest daar op een after spelen.....ik naar luxemburg kom daar toe en denk oei dat is hier nog nie begonnen........was ik een dagje te laat..... :oops:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Matthias »

Enterprise schreef:
quincy schreef:vanavond? morgenavond hé :P
Oeps.......ik dacht echt dat het vanavond was.......check mijn agenda en ja dat is dus morgenavond....het zal de ouderdom zijn zeker...... :oops:

Een goede secretaresse zoeken Jones... Die alles netjes 'bijhoudt'... 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door quincy »

Amaai amaai wat een opkomst voor de eerste Age of Love!

Om middernacht al was het aanschuiven geblazen en toen ik rond 5 uur nog eens buiten ging kijken stonden er nog steeds mensen aan te schuiven. Veel bekend volk gezien, het leek wel op heel Gent aanwezig was.

Fantastische set van Franky Jones, opbouwend naar verschillende hoogtepunten waarbij bij wijze van spreken meermaals het dak eraf ging.

Een groot succes waar zeker een vervolg aankomt binnenkort :)
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door AcidPixie »

Kheb mij anders wel nen helen avond staan ergeren aan het irritant volk dat blijkbaar constant moest rondlopen met de nodige stampen en kwade blikken als ge nekeer terugstampt. Denk dat er ook een pak volk stond dat ni wist dat het Age of Love was, zoals de jongeman voor ons die toen franky jones begon zei "ik hoop dat ie zwaren electro ga draaien" :p en een andere jongeman die nooit van hem had gehoord.

Kwas ook wel wa ziek, dus hielp er ook ni bij om echt in de sfeer te geraken. En in het vervolg blijf ik ook gewoon thuis als ik ziek ben, want tis nog erger nu, kheb nu geen stem meer ook :(.
Nuja vrij vroeg doorgegaan met de idee om toch vroeg te slapen met mijn zieke kop, maar da is ook ni gelukt.

Soit ja twas ni allemaal negatief ze, de muziek was wel in orde!
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Krozfader »

Ja Ja twas dik in orde, heb er mij geen minuut verveeld, hey Acidpixie heb u gezien ze, wij stonden helemaal voor de discobar.... uw vriendin botse in het begin ne keer tegen mij, wij waren met 3 ik en mijn lieveke en nog nen maat van mij, misschien kan je je er een idee bij vormen ?

Franky amaai wat een set, echt elke plaat was er recht op... hebben ze zowaar bekan allemaal kunnen bij naam noemen wat een sport was van de avond van mij en mijn maat...

Tnx voor Awa - together we can learn er nog eens op te leggen.... mijn persoonlijk hoogtepunt.... blijft ongelooflijk zalig nummer....

Er mag daar zeker een vervolg op komen, we zullen proberen terug van de partij te zijn.... :cheers:

Het enige wat ontbreek in de Charlatan om het af te maken = rook en een stroboscoop, teveel licht bij sommige momenten.... ach ja.... next time ??? 8)
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door quincy »

AcidPixie schreef:Kheb mij anders wel nen helen avond staan ergeren aan het irritant volk dat blijkbaar constant moest rondlopen met de nodige stampen en kwade blikken als ge nekeer terugstampt. Denk dat er ook een pak volk stond dat ni wist dat het Age of Love was, zoals de jongeman voor ons die toen franky jones begon zei "ik hoop dat ie zwaren electro ga draaien" :p en een andere jongeman die nooit van hem had gehoord.

Soit ja twas ni allemaal negatief ze, de muziek was wel in orde!
daar kan ik mij in charlatan soms ook aan ergeren, gewoon het op een zuipen zetten en dan merkt je dat niet meer :mrgreen:

er zal idd wel wat volk gezeten hebben dat niet wist wat er te doen was maar het grootste deel kwam toch wel duidelijk voor Age of Love hoor, gemiddelde leeftijd lag een stuk hoger dan op een normale zaterdag.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door lemant »

Krozfader schreef:Ja Ja twas dik in orde, heb er mij geen minuut verveeld, hey Acidpixie heb u gezien ze, wij stonden helemaal voor de discobar.... uw vriendin botse in het begin ne keer tegen mij,
En, heeft ze teruggestampt? :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door AcidPixie »

quincy schreef:
daar kan ik mij in charlatan soms ook aan ergeren, gewoon het op een zuipen zetten en dan merkt je dat niet meer :mrgreen:
Das net het probleem, ik drink ni dus kan die oplossing ni toepassen :P
lemant schreef:
Krozfader schreef:Ja Ja twas dik in orde, heb er mij geen minuut verveeld, hey Acidpixie heb u gezien ze, wij stonden helemaal voor de discobar.... uw vriendin botse in het begin ne keer tegen mij,
En, heeft ze teruggestampt? :mrgreen:
Haha, khoop voor hem van ni, ik heb er daar anders wel een paar nen serieuzen duw gegeven. Ja kwas ni echt in de mood precies als ik er nu zo over nadenk :P

Eneuh Krozfader, ben aant nadenken of ik u heb gezien. Denk van wel dan, ma ben ni helemaal zeker.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Enterprise »

Terug online.....was een schitterend feestje gisteren......Charlatan was een ware ontdekking voor me .....was er nog nooit geweest (shame on me)....Toffe locatie, volk (op enkele na), baas en sfeer.....het plaatje klopte gewoon......Mij mogen ze daar nog boeken........ En voor die me nog niet kende..... aan mij om daar verandering in te brengen......blijft altijd een uitdaging he ;) Dit concept kan zeker uitgroeien tot iets mooi en heeft een mooie toekomst...................................... :thumbsup:

En nu het paasweekend voorbereiden want dat word van hier naar daar crossen......
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door lemant »

'k Vind dat persoonlijk ook één van de leukste zalen in Gent. Goed geluid, toffe inrichting (zonder veel blabla) en ook ideaal qua capaciteit :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 jan 2005, 14:14
Locatie: Lochristi 9080

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Ho Chi Min »

Had beter naar de charlatan geweest in plaats van den deca gisteren. Ondanks dat Larry Heard aka. Mr Fingers een deftige set bracht, was het daar echt een oersaai sfeertje..

Volgend weekend ben ik wel present in de charlatan :afro:
This is operation mindcontrol.. It's the battle for american soul!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door Krozfader »

AcidPixie schreef:
quincy schreef:
daar kan ik mij in charlatan soms ook aan ergeren, gewoon het op een zuipen zetten en dan merkt je dat niet meer :mrgreen:
Das net het probleem, ik drink ni dus kan die oplossing ni toepassen :P
lemant schreef:
Krozfader schreef:Ja Ja twas dik in orde, heb er mij geen minuut verveeld, hey Acidpixie heb u gezien ze, wij stonden helemaal voor de discobar.... uw vriendin botse in het begin ne keer tegen mij,
En, heeft ze teruggestampt? :mrgreen:
Haha, khoop voor hem van ni, ik heb er daar anders wel een paar nen serieuzen duw gegeven. Ja kwas ni echt in de mood precies als ik er nu zo over nadenk :P

Eneuh Krozfader, ben aant nadenken of ik u heb gezien. Denk van wel dan, ma ben ni helemaal zeker.
Ik heb gene stamp teruggekregen :-) kzen dan ook gene ambetante duwer, kzen zelf nie van de grootste... :bounce: :bounce:
"The second most popular game that we played as children is House"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 04.04.09 : Age of Love @ Charlatan, Gent

Bericht door quincy »

Volgende editie op zaterdag 16 mei met Soul Phonic (Extreme, Café D'anvers), Red D (Decadance) + special guest tbc ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten