30.04.10 : Obsession Reunion @ Illusion

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Lestat schreef:Draait dieje Dimitry nog ergens eigenlijk ? Kheb dat altijd ne bangelijk goeie dj gevonden
Geen idee eigenlijk en heb hem ook al jaren ni meer gezien.
Zal ook eerst zijn contactgegevens te pakken moeten krijgen maar daar was deze editie geen tijd meer voor. Hopelijk wordt het een succes en kunnen we dat net zoals de Carat Reunions één keer per jaar organiseren.
Ik denk dat dit toch een leuke line-up is voor een eerste editie. Op Jan na zijn alle dj's ex-residents van Obsession & Jan heeft er op het laatste ook tweemaal te gast geweest op de superretro's.
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

sventibold schreef:
A-TOM-X schreef:
djaxxie schreef:Bangelijk initiatief maar word hier niet minstens 1 dj over het hoofd gekeken? DIMITRI?

Hij lag mee aan de basis van het succes dacht ik zo. Ok, kan je zeggen dat het toen mss nog Bizar was maar dat kan je met alle respect ook van de Dr zeggen.

In elk geval word dit een niet te missen feesje!
Ja, wij hadden dan ook Dominique, Telmo, Kenny & Jo ook kunnen vragen maar het is niet de bedoeling om 10 deejays op de affiche te zetten waarvan iedereen maar 40 minuten kan draaien.
We hebben vooral de DJ's genomen die de retro's in Obsession jaren hebben doen marcheren.
Aldo, Jean & mezelf zijn erbij geweest van de eerste tot de laatste minuut.
Indien het een succes wordt is een vervolg niet uitgesloten en kunnen we volgend jaar beide levels open doen. Dan kunnen wij wel meer DJ's van toen boeken!

Hopelijk wordt Jo dan ook uitgenodigd...ik ken hem persoonlijk..en die kerel kon draaien.... :bounce:
Jo was een supergetalenteerde DJ op technisch gebied. Heb hem enkele jaren later nog eens te gast geweten toen ik in Biazaar op de retro's draaide. Hij was toen zeer zenuwachtig wat ik niet van hem gewoon was.
Draait hij eigenlijk nog? Zelfde verhaal met Dominique, sinds zijn vertrek uit Obsession geen contact meer mee gehad en das toch al 6 jaar geleden of langer...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djaxxie »

Om echt eerlijk te zijn snap ik er geen bal van waarom een jan op die affiche staat? Ben een fan maar toch slaagt het nergens op. Toch niet omdat je tweemaal te gast was zeker. Dan had je beter Voor yves DR gegaan, die is teminste nog resident geweest in Bizar dan wel. Vreemde keuze.
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

djaxxie schreef:Om echt eerlijk te zijn snap ik er geen bal van waarom een jan op die affiche staat? Ben een fan maar toch slaagt het nergens op. Toch niet omdat je tweemaal te gast was zeker. Dan had je beter Voor yves DR gegaan, die is teminste nog resident geweest in Bizar dan wel. Vreemde keuze.
Kan je argument begrijpen, maar het gaat nog steeds om een retroparty in Illusion.
Jan is de populairste DJ van de ground level, zeker als het om retro gaat.
En ik schat Jan zijn retrosets toch hoger in dan die van Yves Deruyter.
Yves is een superDJ, maar platen als Mory Klein - Kick that bass horen voor mij niet thuis op een retroparty... Geef mij dan maar zijn sets van Cherry Moon vroeger, die waren legendarisch!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Sunreezer »

Op retro's tapt YDR inderdaad ook wel eens te makkelijk uit hetzelfde vaatje zoals ook een Phi Phi dat doet. Jan zijn techniek mag dan misschien niet zo perfect zijn als die van Yves, maar zijn platenkeuze mag er zijn.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Gio »

Ok, dat zou ik Yves De Rutyer nu ook niet direct meegeven dat hij Mory Klein - Kick that bass zou draaien op een retro party. Dan toch eerder aan Jan. Maar Jan hoger inschatten als Yves :roll: Kom he, hier zijt ge nu appelen met peren aan't vergelijken.

En dan nog maar om te zwijgen over 't feit dat Jan zijn platenkeuze er mag zijn... Neem eender welke tape tussen 2 en 4 uur uit de Illusion van de afgelopen 13 jaar en ik steek mijn hand ervoor in't vuur dat er The First Rebirth, Hit Hard, Woops en Looped opstaan al dan niet in deze volgorde... En dit elk weekend opnieuw... Mmmmmm, zijn platenkeuze mag er zeker zijn... Ok, dit is misschien dan zaterdags en niet op een retro party, maar ge maakt me niet wijs dat hij zijn smaak of platenkeuze ineens gaat verruimen...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Gio schreef:Ok, dat zou ik Yves De Rutyer nu ook niet direct meegeven dat hij Mory Klein - Kick that bass zou draaien op een retro party. Dan toch eerder aan Jan. Maar Jan hoger inschatten als Yves :roll: Kom he, hier zijt ge nu appelen met peren aan't vergelijken.

En dan nog maar om te zwijgen over 't feit dat Jan zijn platenkeuze er mag zijn... Neem eender welke tape tussen 2 en 4 uur uit de Illusion van de afgelopen 13 jaar en ik steek mijn hand ervoor in't vuur dat er The First Rebirth, Hit Hard, Woops en Looped opstaan al dan niet in deze volgorde... En dit elk weekend opnieuw... Mmmmmm, zijn platenkeuze mag er zeker zijn... Ok, dit is misschien dan zaterdags en niet op een retro party, maar ge maakt me niet wijs dat hij zijn smaak of platenkeuze ineens gaat verruimen...
Het gaat hier niet veranderen in een discussie over Jan en Yves he, het is Obsession Reunion en daarmee basta. Mijn keuze gaat uit naar DJ Jan, het feest gaat ook door in Illusion & niet in Cherry Moon. Dus in plaats van onrust te komen stoken in een topic van een party waar je zelf waarschijnlijk toch niet naartoe gaat, gelieve uw energie op een positieve manier te gebruiken aub? :roll:

Zal hier trouwens sebiet eens ne retroset van Jan on-line gooien waar je nog danig zal van verschieten!
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door varth »

leuk voor de fans, maar ze slagen u wel rond uw oren met reunions dezer dagen. Overkill loert weer om de hoek
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

varth schreef:leuk voor de fans, maar ze slagen u wel rond uw oren met reunions dezer dagen. Overkill loert weer om de hoek
Niemand verplicht niemand om te komen he! :) Al 5 jaar zagen ze mij de oren van mijn hoofd voor deze Reunion & ziezo hier is hij! :afro:
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door progrez »

Nog altijd liever ne reunion waarbij ge zeker bent van goeie muziek, dan elke zaterdag noxx-gewijs met een fles champagne in uw gat te liggen shaken op nietszeggende elektro-house. No Streeeess tubdudubudububudu rock my world

:silent:
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door djginod »

Ach, is af en toe ook niet verkeerd hoor :geek:

Succes met de party zoiezo :)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door varth »

A-TOM-X schreef:
varth schreef:leuk voor de fans, maar ze slagen u wel rond uw oren met reunions dezer dagen. Overkill loert weer om de hoek
Niemand verplicht niemand om te komen he! :) Al 5 jaar zagen ze mij de oren van mijn hoofd voor deze Reunion & ziezo hier is hij! :afro:
zeg het toch net, leuk voor de fans... en de rest was meer een algemene opmerking.

Gio: ge zijt "Put Da Needle On The Record" nog vergeten :)
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Ach ja en zo is het altijd wel ergens iets.
Je kan nooit voor iedereen goed doen.
De platen die jullie hier opnoemen zijn door iedereen platgedraaide klassiekers, niet enkel door DJ Jan.
Als je ze dan niet draait, krijg je de dag erna opmerkingen dat de muziek niet goed was.
Ik denk dat iedereen ondertussen wel weet dat deze noodzakelijk "kwaad" zijn.
Een avond duurt toch lang genoeg om kwalitatieve dingen te spelen en te horen.
Iedereen die ooit op een Obsession retro geweest is, weet waar zij zich aan kunnen verwachten.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door antares »

Dimitri draait af en toe nog zei hij onlangs tegen mij toen ik m'n auto ging ophalen bij Garage Bal iets verder op de Mechelsesteenweg richting Lier (hij werkt daar (of toen toch))

Ik heb dat tegen a-tom-x gezegd en als de reacties zo blijven binnenstromen zoals nu, kan hij misschien nu nog een setje komen plaatsen @ the level... wie weet.

Voor een volgende editie sowieso geen slecht idee! + hij heeft nog een tijdje in illusion gedraaid ook :-)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 08.05.09 : Obsession Reunion @ Illusion

Bericht door Lestat »

antares schreef:Dimitri draait af en toe nog zei hij onlangs tegen mij toen ik m'n auto ging ophalen bij Garage Bal iets verder op de Mechelsesteenweg richting Lier (hij werkt daar (of toen toch))

Ik heb dat tegen a-tom-x gezegd en als de reacties zo blijven binnenstromen zoals nu, kan hij misschien nu nog een setje komen plaatsen @ the level... wie weet.

Voor een volgende editie sowieso geen slecht idee! + hij heeft nog een tijdje in illusion gedraaid ook :-)
Mooi zo :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast