Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door quincy »

Echt gruwelijk ... wanneer gaat daar eindelijk eens iets aan gedaan worden zeg? Nergens kan je meer weilig de straat op!

Op het Nieuws doen ze gewoon de moeite niet meer om te vermelden dat het Noord Afrikanen waren, daar spreken ze gewoon over "3 mannen" :roll:
Een schande gewoon!


Man overvallen en in brand gestoken in Tielt
TIELT - Een 39-jarige man is dinsdagmorgen het slachtoffer geworden een bizarre overval in de Ieperstraat in Tielt. De Tieltenaar brengt mensen van en naar de luchthaven. De man werd overvallen en daarna in brand gestoken. Hij ligt met levensbedreigende brandwonden in het Universitair Ziekenhuis van Gent.

De man uit Tielt brengt mensen van en naar de luchthaven met een taxi. Toen hij dinsdagmorgen om 4.30 uur op weg was naar een klant, werd hij in de Ieperstraat in Tielt klemgereden door een auto waarin drie mannen zaten. Het drietal stapte uit en sleurde het slachtoffer uit zijn auto. Nadat ze zijn portefeuille hadden gestolen, overgoten ze hem met benzine en staken hem in brand. Daarna sloegen ze op de vlucht.

Een getuige kon de hulpdiensten verwittigen. Voor de man het bewustzijn verloor, kon hij nog vertellen dat de drie daders Franstalig waren van het Noord-Afrikaanse type. Hij zei ook dat ze zich in een grijze BMW verplaatsten.

De man werd in kritieke toestand overgebracht naar het UZ Gent. Hij verkeert nog steeds in levensgevaar. Of de daders hun slachtoffer kenden, is niet bekend. Het onderzoek is handen van de federale gerechtelijke politie.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 032009_020
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door AcidPixie »

Mja is echt wel erg!
Wat bezielt die nu om iemand in brand te steken.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Nostalgie90 »

Zulke dingen gebeuren wel meer, als je artikels leest waarin "jongeren" gebruikt is om daders te omschrijven weet ik genoeg.
We leven nu 1x in de broesse he
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door tomaz »

Kim D vermoordt baby's in Dendermonde. Of vandaag nog : Duitse tiener knalt een hoop mensen neer op een school. Geen noordafrikanen in zicht. Geweld lijkt me niet speciaal verbonden aan een bepaalde etnische groep.
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door AcidPixie »

tomaz schreef:Kim D vermoordt baby's in Dendermonde. Of vandaag nog : Duitse tiener knalt een hoop mensen neer op een school. Geen noordafrikanen in zicht. Geweld lijkt me niet speciaal verbonden aan een bepaalde etnische groep.
Natuurlijk ni, maar als er iets gebeurd met vreemdelingen zal de media heel snel dat ook derbij zeggen, waardoor die mensen nog meer negatief in het nieuws komen en waardoor de meerderheid van de mensen ook snel zal zeggen "tzijn weer vreemdelingen". Zouden die mensen ook beter keer wat positief in tnieuws brengen.

Nuja tblijft allemaal wel erg wat er gebeurd.
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door ThaMan »

tomaz schreef:Kim D vermoordt baby's in Dendermonde. Of vandaag nog : Duitse tiener knalt een hoop mensen neer op een school. Geen noordafrikanen in zicht. Geweld lijkt me niet speciaal verbonden aan een bepaalde etnische groep.
LoL, het probleem is dat wij werkende mensen zijn die ze alles kunnen afpakken waardoor er sommige stoppen doorslagen. Bij zo iemand van vreemde origine kunnen ze niks afpakken en doen ze hun daden uit frustratie of verveling. Zit een grandioos verschil tussen.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door quincy »

tomaz schreef:Kim D vermoordt baby's in Dendermonde. Of vandaag nog : Duitse tiener knalt een hoop mensen neer op een school. Geen noordafrikanen in zicht. Geweld lijkt me niet speciaal verbonden aan een bepaalde etnische groep.
Kim D en Hans Van Temse, 2 uitzonderingen op vele jaren tijd waar dan nog eens overdreven veel aandacht aan wordt geschonken in de media.

Dergelijke voorvallen met vreemdelingen gebeuren in ons land dagelijks maar daar wordt zelden een woord over gerept in de media. Laat staat dat die mensen bestraft worden. De meeste lopen gewoon vrij rond of vluchten naar hun land.

Dat er nu nog steeds mensen die niet inzien dat wij in Europa te kampen hebben met een ernstig vreemdelingen probleem dat kan er bij nu eens niet meer in. Ik vraag mij af wat er nog nodig is om sommige hun ogen doen te openen? Wachten tot wanneer de islam wet een feit is en onze vrouwen verplicht gesluierd moeten rondlopen? Klinkt misschien als doemdenken maar iemand met een realistische kijk weet dat we daar niet ver meer van verwijderd zijn.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door quincy »

ThaMan schreef:
tomaz schreef:Kim D vermoordt baby's in Dendermonde. Of vandaag nog : Duitse tiener knalt een hoop mensen neer op een school. Geen noordafrikanen in zicht. Geweld lijkt me niet speciaal verbonden aan een bepaalde etnische groep.
LoL, het probleem is dat wij werkende mensen zijn die ze alles kunnen afpakken waardoor er sommige stoppen doorslagen. Bij zo iemand van vreemde origine kunnen ze niks afpakken en doen ze hun daden uit frustratie of verveling. Zit een grandioos verschil tussen.
Volledig mee akkoord.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door emotionslover »

man man!!!

waar gaat dit naartoe????

straks nog schrik krijgen om buiten te komen!!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door ThaMan »

Ik heb persoonlijk niets tegen vreemdelingen, maar ze moeten zich aanpassen aan onze "beschaving".
En anders heb ik liever dat ze hier wegblijven, en gaan waar ze vandaan komen en daar de grote jan uit gaan hangen.
Zoals ze zitten te betogen over iets dat 2000km verder gebeurt, dat is uit pure frustratie en vooral verveling want de helft dat er tussen staat weet niet eens waarvoor ze betogen. Van mij mogen de ergste op den 1ste C-130 gezet worden richting het Front. Het zal dan heel wat minder zijn peins ik.

Toch een raar volkje... maar kom, om iemand in brand te steken gaat er toch zwaar over.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Ik heb persoonlijk niets tegen vreemdelingen, maar ze moeten zich aanpassen aan onze "beschaving".
Als ze dat doen, zijn t wel geen vreemdelingen meer he :lol: t probleem is net dat ze zich niet willen aanpassen, althans een groot deel van die maroeffen toch :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Dr. Poppers »

ThaMan schreef:Ik heb persoonlijk niets tegen vreemdelingen, maar ze moeten zich aanpassen aan onze "beschaving".
En anders heb ik liever dat ze hier wegblijven, en gaan waar ze vandaan komen en daar de grote jan uit gaan hangen.
Zoals ze zitten te betogen over iets dat 2000km verder gebeurt, dat is uit pure frustratie en vooral verveling want de helft dat er tussen staat weet niet eens waarvoor ze betogen. Van mij mogen de ergste op den 1ste C-130 gezet worden richting het Front. Het zal dan heel wat minder zijn peins ik.

Toch een raar volkje... maar kom, om iemand in brand te steken gaat er toch zwaar over.
Ik ben 't daar nu wel zwaar mee oneens. Al was 't maar omdat je toch correct moet zijn. Neem de volgende voorbeelden: de meeste 'vreemdelingen' in België zijn Nederlanders. Nu wonen er in verschillende grensstreken hele kolonies maffiafiguren van bij onze noorderburen, maar dat laat men maar gedijen, want die mensen zijn dan 'aangepast'. Idem met Nederlandse families die de grens oversteken om de jeugdzorg ginds te ontlopen. Polen is een van de meest katholieke landen van Europa en toch komt een groot deel van de kleine criminelen uit de Belgische gevangenissen van daar. 'Beschaafd'? En het grootste deel van die 'islamvreemdelingen' die bv. Dewinter dan weer wil 'terugsturen' zijn hier overigens geboren en getogen - weliswaar in een gegettoïseerde cultuur -; waar gaat hij ze naar terugsturen? Terug naar Borgerhout of Beringen dan?

Wat corruptie betreft staat België zeer hoog in de Europese rangschikking. Maar dat zal dan weer enkel in Wallonië voorkomen zeker? In 't buitenland blijft 't (en dat hoor ik hier nog regelmatig) een pedofielenland. Vraag eens rond in bepaalde uitgaansbuurten en 't merendeel van de jongeren heeft een mes op zak. Waarom, dat weten ze zelf nauwelijks. Maar als ze wat teveel gedronken hebben en ze krijgen geen safke, wordt 't wel bovengehaald.

Voorbeelden genoeg om jullie polarisatie van 'wij beschaafden' en 'zij vreemdelingen' af te zwakken en misschien eens tijd om naar diepgaandere oorzaken te zoeken. Zoals dat een Vlaamse KMO Vlamingen die Ali of Mohammed heten - ondanks goede kwalificaties - kansen ontzegt en hen niet aannemen "omdat z'n klanten schrik zouden krijgen". Of dat ouders (van welke afkomst of kleurke ook) geen tijd en moeite meer steken in hun kinderen omdat ze hun status tegenover de rest moet hooghouden en sollen moeten gaan verdienen en die jongeren dus maar doen waar ze goesting in hebben. Wie zal hen immers berispen?

Kijk, ik keur al die mottige misdaden niet goed eh en wil hier geen krapuleuze streken onder de mat vegen omwille van de politieke correctheid, maar de discussie moet dan ook wel fatsoenlijk gevoerd worden, me dunkt. 't Is allemaal zo simpel niet, al hadden veel rechtse politici gehoopt van wel en reduceren ze 't dus maar naar eigen goeddunken tot 'wij vs. hen'.

PS: Oh, ik heb ooit Bruggesup een Standardfan zien in brand steken... Gene zever. Toch een raar volkje...

PS2: en over de begrippen 'onze cultuur' en 'onze beschaving' wil ik niet eens beginnen te discusseren. Vanuit rechtste hoek blijft men in de veronderstelling dat culturen statisch zijn en dat de Vlaamse cultuur onveranderlijk en perfect definieerbaar is. Laat me niet lachen zeg. Misschien even de geschiedenisboekjes nog eens openslaan.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Lestat »

ik moet bekennen da'k zelf ooit ook ene in brand heb gestoken, zij het per ongeluk, t was heel lang geleden toen de dieren nog konden spreken en ze ne millet droegen, kheb daar ooit bij wijze van grap es een vuurtje tegen gehouden en t resultaat was, op zijn zachtst uitgedrukt, ietwat overdreven :lol: op paar seconden tijd was die jas weg, en de kerel die em aan had, had t efkes heel erg warm gekregen (gelukkig zonder brandwonden dankzij zijn dikke wollen pullover) - ben ik nu ook ne rare :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door quincy »

Dr. Poppers schreef:
En het grootste deel van die 'islamvreemdelingen' die bv. Dewinter dan weer wil 'terugsturen' zijn hier overigens geboren en getogen - weliswaar in een gegettoïseerde cultuur -; waar gaat hij ze naar terugsturen? Terug naar Borgerhout of Beringen dan?
Mars?

Ze hebben daar sporen van water gevonden en ze staan dichter bij hun groot idool ... een win win situatie :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Man overvallen en in brand gestoken door 3 Noord Afrikanen

Bericht door Lestat »

quincy schreef:
Dr. Poppers schreef:
En het grootste deel van die 'islamvreemdelingen' die bv. Dewinter dan weer wil 'terugsturen' zijn hier overigens geboren en getogen - weliswaar in een gegettoïseerde cultuur -; waar gaat hij ze naar terugsturen? Terug naar Borgerhout of Beringen dan?
Mars?

Ze hebben daar sporen van water gevonden en ze staan dichter bij hun groot idool ... een win win situatie :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast