setjes

Het forum van Cirao in Waregem
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

setjes

Bericht door ads »

Iemand setjes van Cirao (Waregem)? Had er daar vroeger hopen van, ze zonden dat de zaterdagavond uit op de radio (radion in de streek van Waregem, ben ook van die streek afkomstig), maar door gebrek aan cassettes, ben ik daar beginnen overnemen (in mijn jonge tijd), en heb daar nu veel spijt van. Zou graag terug paar setjes van die tijd hebben. Kan iemand mij helpen plz??? 8)
Richman

Bericht door Richman »

Tja kerel setjes van de cirao zijn moeilijk te bekomen! Zelfs ik :roll: heb er geen in mijn bezit! Ik kan u daarbij niet helpen maar keep on looking en wie weet zal er iemand er 1 posten!

:)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Weet het richman, hoe kon ik zo stom zijn om over die k7tjes die ik had te nemen? Blijven hopen zeker? Greetz! 8)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Heb een vijftal k7'es van ginder :twisted:
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Bring it on dude :wink: :oops:

thnx in advance
Gast

Bericht door Gast »

:roll: zoek niet verder heb een 30tal tapkes van cirao en zelfs nog eentje van carriocca voodoo eclipse tapkes van phiphi fred yves lbq bezit ook nog cassette van afterclub van cirao hyQ in avelgem tapkes white house enz enz intresse iemand vo te ruilen bezit dr een 600 tal extreme bocca axiome kings axiome
svendeconinck878@hotmail.com
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

posten die handel, zou ik zo zeggen :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Goed dat de topic nog eens boven wordt gehaald.
De volgend rip wordt een Cirao tape'ke :!: :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Anonymous schreef::roll: zoek niet verder heb een 30tal tapkes van cirao en zelfs nog eentje van carriocca voodoo eclipse tapkes van phiphi fred yves lbq bezit ook nog cassette van afterclub van cirao hyQ in avelgem tapkes white house enz enz intresse iemand vo te ruilen bezit dr een 600 tal extreme bocca axiome kings axiome
svendeconinck878@hotmail.com
Wat wil je in ruil?
Mss geïnteresseerd :wink:
Richman

Bericht door Richman »

keskondisco schreef:
Anonymous schreef::roll: zoek niet verder heb een 30tal tapkes van cirao en zelfs nog eentje van carriocca voodoo eclipse tapkes van phiphi fred yves lbq bezit ook nog cassette van afterclub van cirao hyQ in avelgem tapkes white house enz enz intresse iemand vo te ruilen bezit dr een 600 tal extreme bocca axiome kings axiome
svendeconinck878@hotmail.com
Wat wil je in ruil?
Mss geïnteresseerd :wink:
Orale seks mss?

:shock: 8) :shock: 8)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Richman, viespeuk :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Richman schreef:
keskondisco schreef:
Anonymous schreef::roll: zoek niet verder heb een 30tal tapkes van cirao en zelfs nog eentje van carriocca voodoo eclipse tapkes van phiphi fred yves lbq bezit ook nog cassette van afterclub van cirao hyQ in avelgem tapkes white house enz enz intresse iemand vo te ruilen bezit dr een 600 tal extreme bocca axiome kings axiome
svendeconinck878@hotmail.com
Wat wil je in ruil?
Mss geïnteresseerd :wink:
Orale seks mss?

:shock: 8) :shock: 8)
:lol: NO DEAL :!:
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2005, 20:55
Locatie: deinze

Bericht door axiome78 »

zoek ook tapkes uit dn GOEIEN ouwen tijd om te ruilen.maar ook recente van escape,mad club,outline,creamm ,kings..enz
:idea:
pj
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2006, 11:42
Locatie: waregem

cirao tapes

Bericht door pj »

heeft iemand al iets terug gehoord van sven deconinck? ik kan hem niet vatten. komt nooit op msn en antwoordt niet op mijn mails. voor de muziek die hij in zijn ezeit heeft ontvoer ik hem!!! :P
keskondisco

Re: cirao tapes

Bericht door keskondisco »

pj schreef:heeft iemand al iets terug gehoord van sven deconinck? ik kan hem niet vatten. komt nooit op msn en antwoordt niet op mijn mails. voor de muziek die hij in zijn ezeit heeft ontvoer ik hem!!! :P
check PM pj :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast